Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2010/2011 Wyniki krajowe.
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego szkół w roku 2008
Zestawienie wyników egzaminu
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w latach
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2008/2009 do egzaminu maturalnego przystąpiło 28 uczniów Wszyscy zdali !!!!! Wybory przedmiotów i poziomów: 1. Język.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Porównanie średniej arytmetycznej części humanistycznej 2011.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
RES POLONA Kazimierz Żylak. OPANOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH PRZEZ GIMNAZJALISTÓW.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Zapis prezentacji:

Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011

Pozycja szkoły na skali staninowej GH 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy0-910,62%3,36% 2. bardzo niski13-paź21,24%5,32% 3. niski ,45%9,15% 4. niżej średni ,32%14,85% 5. średni ,25%20,92% 6. wyżej średni ,98%18,86% 7. wysoki ,88%16,15% 8.bardzo wysoki ,04%7,19% 9. najwyższy ,21%4,20%

Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok najniższy ,60%0,62% 2. bardzo niski ,60%1,24% 3. niski ,39%7,45% 4. niżej średni ,37%9,32% 5. średni ,56%19,25% 6. wyżej średni ,73%22,98% 7. wysoki ,57%19,88% 8.bardzo wysoki ,99%13,04% 9. najwyższy ,19%6,21% Znormalizowana skala staninowa -porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 GH

Pozycja szkoły na skali staninowej GMP 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy0-900,00%3,90% 2. bardzo niski ,24%7,14% 3. niski ,59%9,46% 4. niżej średni ,42%17,25% 5. średni ,12%20,50% 6. wyżej średni ,77%16,88% 7. wysoki ,39%13,27% 8.bardzo wysoki ,29%7,61% 9. najwyższy ,18%3,99%

Znormalizowana skala staninowa-porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 GMP Wynik ucznia Procent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok najniższy0-9 1,20%0,00% 2. bardzo niski ,59%1,24% 3. niski ,18%5,59% 4. niżej średni ,37%12,42% 5. średni ,57%21,12% 6. wyżej średni ,75%16,77% 7. wysoki ,57%17,39% 8.bardzo wysoki ,99%14,29% 9. najwyższy ,78%11,18%

Pozycja szkoły na skali staninowej - JA 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy %2,89% 2. bardzo niski13-lis31.97%6,60% 3. niski ,58%8,46% 4. niżej średni ,89%14,45% 5. średni ,74%19,40% 6. wyżej średni ,45%16,10% 7. wysoki ,16%13,11% 8.bardzo wysoki ,13%10,32% 9. najwyższy ,11%8,67%

Znormalizowana skala staninowa -porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 JA Wynik ucznia Procent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok najniższy ,63%1,97% 2. bardzo niski ,89%1,97% 3. niski ,92%6,58% 4. niżej średni ,95%7,89% 5. średni ,87%19,74% 6. wyżej średni ,87%16,45% 7. wysoki ,47%13,16% 8.bardzo wysoki ,58%15,13% 9. najwyższy ,84%17,11%

Charakterystyka wyników osiągnietych przez uczniów GH 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,510,530,6 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 25,4126,4729,89 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej ,35

Charakterystyka wyników osiągnietych przez uczniów GMP 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,470,480,58 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 23,4424,1329,22 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej

Charakterystyka wyników - język angielski 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,570,610,71 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 28,6830,7135,36 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 1650

Charakterystyka wyników - język niemiecki 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,570,530,65 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 28,3726,532,38 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 22 -

Wykaz badanych umiejętności 2011 GH Najwyższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,910,848Odczytuje intencję autora tekstuI.2 0,930,8813Rozpoznaje miarę rytmiczną mazuraI.4 0,930, Przestrzega graficznejsegmentacji tekstu 2.4

Najniższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0, /I Pisze poprawnie pod względem językowym II.4 0,190, Pisze poprawnie pod względem stylistycznym II.1 0,270,1922Uzasadnia treść opiniiII.5

Wykaz badanych umiejętności GMP 2011 Najwyższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,950,9116Określa problem badawczyIV.2 0,940,927Przetwarza informacje z mapyII.2 0,890,778 Interpretuje informacje na podstawie mapy II.2

Najniższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,160,0717Zapisuje równanie reakcji chemicznej.III.2 0,270,1530/III Wyznacza optymalne warunki korzystania z taryfy A w porównaniu z taryfą B. IV.4 0,240,1226 Nazywa procesy w obiegu węgla w przyrodzie. II.2

część humanistyczna część humanistyczna Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416.

część matematyczno-przyrodnicza część matematyczno-przyrodnicza Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416.

część humanistyczna część humanistyczna Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512.

część matematyczno-przyrodnicza część matematyczno-przyrodnicza Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512.

Grupa EWD G M P EWD GMP przedz iał ufnośc i Liczeb n oś ć EWD GMP skala stanino wa EWD GMP Przed ział ufnoś ci skala centy lowa Średni a GM P Średnia GMP skala staninowa (wszyscy ucznio wie) 1,6 (0,5; 2,7) (wysoki) (61; 89) 29,7 8 (bardzo wysoki)

EWD GH 2011 Grupa EWD G H EWD GH przed ział ufnoś ci Liczebn ość EWD GH skala stanin owa EWD GH Przed ział ufnoś ci skala centyl owa Średni a G H Średnia GH skala staninowa (wszyscy uczniowi e) 0,3 (-0,6; 1,2) (średni) (38; 68) 30,3 8 (bardzo wysoki)