Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Brzezinach ID grupy: 98/72
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum im. Michała Kosmowskiego w Trzemesznie. ID grupy: 97_59_MF_G1 Opiekun: Aurelia Tycka-
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane informacyjne: Gimnazjum im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
„Zbiory, relacje, funkcje”
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Średnie i miary zmienności
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum im. Mieszka I w Cedyni ID grupy: 98_10_G1 Kompetencja: Matematyczno - fizyczna Temat projektowy: Ciekawa optyka Semestr/rok.
Dane informacyjene Nazwa szkoły ID grupy Kompetencja Temat projektowy
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Problemy rynku pracy..
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
1.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: PUBLICZNE GIMNAZJUM w CZŁOPIE
Kombinatoryka w rachunku prawdopodobieństwa.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr 5 w Szczecinku i Zespół Szkół w Opalenicy ID grupy: 97/41_mf_g2 i 97/71_mf_g1 Kompetencja:
DANE INFORMACYJNE 97_10_MF_G1 i 97_93_MF_G1 Kompetencja:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lichnowach ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
MIARY STATYSTYCZNE Warunki egzaminu.
Zapis prezentacji:

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA

DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ W BACZYNIE, GIMNAZJUM NR 5 W ZESPOLE SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI NR 1 W POZNANIU ID grupy: 98/9_MF_G2; 98/30_MF_G2 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA. Temat projektowy: Opis statystyczny naszej klasy Semestr/rok szkolny: I I / 2010/2011.

ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ul. Szkolna Baczyna GIMNAZJUM NR 5 w ZESPOLE SZKÓŁ z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI nr 1 Poznań ul. Oś. Pod Lipami 106

UWAGA TECHNICZNA Niniejsza prezentacja jest obsługiwana przez hiperłącza wiec podczas pokazu proszę nie używać klawiatury tylko kursora.

STATYSTYKA Nauka zajmująca się zbieraniem, analizą i interpretacją numerycznych danych, dotyczących danej zbiorowości. Bada zjawiska masowe w przestrzeni i czasie i przeprowadza ich analizę.

koniec

STATYSTYKA MATEMATYCZNA Dział matematyki zajmujący się metodami wnioskowania o własnościach populacji na podstawie prób losowych Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Zadanie polegało na sprawdzeniu czy lepszy refleks maja chłopcy czy też dziewczęta. Do doświadczenia tego wykorzystano linijkę 30 cm oraz zeszyt do zapisywania wyników. Grupy projektowe pracowały w parach. Grupy projektowe składają się: 15 chłopców i 8 dziewą. Uzyskane wyniki:

DOŚWIADCZENIE LOSOWE Doświadczenie którego wyniku nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Wykorzystaliśmy kostkę do gry. Zapisaliśmy otrzymane kolejno wyniki które stanowią zbiór (dane- surowe). Przy 10 rzutach kostką otrzymano kolejno następujące wyniki: 1; 5; 4; 3; 3; 2; 1; 6; 2; 6. Doświadczenie to wykonały dwie grupy projektowe które podzieliliśmy na zespoły 2 osobowe. Otrzymane wyniki wykorzystaliśmy do wyznaczenia: -mediany, - dolnego, górnego kwartylu.

ZDARZENIE LOSOWE Konkretny wynik danego doświadczenia losowego. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Sprawdziliśmy naszą wytrzymałość i zdolność koncentracji. Wykorzystaliśmy salę gimnastyczną aby sprawdzić jaka jest nasza skuteczność rzutów do kosza. Nasze pomiary uwzględniały wysiłek fizyczny (nie występuje podział ze względu na płeć). Oddano łącznie 92 rzuty. liczba trafień przed wysiłkiem38 po wysiłku26

CZĘSTOŚĆ ZDARZENIA Iloraz liczby wyników sprzyjających danej wystąpieniu danej cechy do ogólnej liczby powtórzeń doświadczenia losowego. Liczba trafień przed wysiłkiem 118 przed wysiłkiem 220 po wysiłku 116 po wysiłku 210

MEDIANA Wartość środkowa- liczba znajdująca się na środku ustawionego niemalejącego zbioru zaobserwowanych wartości danej cechy, jeżeli zbiór ma parzysta liczbę elementów- mediana to średnia arytmetyczna dwóch środkowych wyników. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Uzyskane wyniki gry w kości zostały uporządkowane. Zgubiliśmy informacje kto zdobył ile ptk. ale możemy powiedzieć coś o grupie (komu sprzyja szczęście). Uporządkowaliśmy wyniki od najmniejszego do największego (3 rzuty) 7; 8; 9; 9; 10; 10; 10; 13; 14; 16 rzut 1rzut 2rzut 3Suma grupa grupa grupa grupa grupa grupa grupa grupa grupa grupa grupa Mediana wynosi 10

DOMINANTA Nazywana inaczej Moda- wartość cechy występującej w danej badanej próbie najczęściej. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Opis statystyczny naszej klasy poświecimy dla przybliżenia i poznania naszych grup. Skład obu grup wynosi łącznie 23 osoby. Ile jest chłopców a ile dziewcząt? Jaki kolor włosów dominuje w naszych grupach?

ŚREDNIA ARYTMETYCZNA Przeciętny wynik występujący w danym doświadczeniu losowym. Zwykła średnia jest ilorazem sum wszystkich występujących wyników doświadczenia przez liczbę tych wyników. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Porównajmy wyniki frekwencji i nauki osiągany przez nasze grupy projektowe. Uwzględniliśmy frekwencję z 3 miesięcy oraz oceny zajęć z wychowania fizycznego frekwe ncja 90%94%100%90%94%87%92%95%93%94%100% ocena Średnia 100% 98%95%94%100%90%92%94%96%97% 95% ,09

PRAWDOPODOBIEŃSTWO ZDARZENIA LOSOWEGO Liczbowe wyrażenie oceny możliwości jednego zdarzenia liczbowego dla doświadczeń o skończonej liczbie jednakowo prawdopodobnych wyników- stosunek liczby wyników sprzyjających danemu zdarzeniu do liczby wszystkich możliwych wyników w danym doświadczeniu. Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE Przeprowadziliśmy wśród obu grup ankietę w jaki sposób spędzają czas wolny. Celem ankiety było porównanie zainteresowań i upodobań młodzieży.

KWARTYLE Dolny: Liczba od której przynajmniej ¼ jest mniejsza lub równa, a przynajmniej ¾ jest większe lub równe Górny: Liczba od której przynajmniej ¾ wyników jest mniejsza lub równe, a przynajmniej ¼ jest równa

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA