Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Brzezinach ID grupy: 98/72
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum im. Michała Kosmowskiego w Trzemesznie. ID grupy: 97_59_MF_G1 Opiekun: Aurelia Tycka-
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Lichnowach
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane informacyjene Nazwa szkoły ID grupy Kompetencja Temat projektowy
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: 96/20 MP GR 2
Dane INFORMACYJNE: Nazwa szkoły:
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr 5 w Szczecinku i Zespół Szkół w Opalenicy ID grupy: 97/41_mf_g2 i 97/71_mf_g1 Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących GIMNAZJUM w Knyszynie ID grupy: 96/91_MP_G2 Kompetencja: matematyczno - przyrodnicza Temat.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
STANOWISKO PRACY UCZNIA
Zapis prezentacji:

Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia) Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących GIMNAZJUM w Knyszynie ID grupy: 96/91_MP_G2 Opiekun: Bogusława Gosko Kompetencja: matematyczno - przyrodnicza Temat projektowy: Mój drugi dom Semestr/rok szkolny: II/2010/2011 …………………………………………………….

Mój drugi dom

Nasza wspaniała grupa

Zasady tworzenia kwestionariusza ankiety Pytania powinny być jasno sformułowane, a język dostosowany do możliwości percepcyjnych uczniów Pytania nie mogą sugerować odpowiedzi W pytaniach należy unikać podwójnych przeczeń Przy pytaniu zamkniętym liczba możliwych odpowiedzi nie powinna być ani zbyt duża, ani zbyt mała

… Należy zostawić odpowiednio dużo wolnego miejsca po pytaniach otwartych Trzeba zachować rozsądną proporcję między pytaniami zamkniętymi i otwartymi, tych ostatnich może być mniej Trzeba zapewnić uczniów o anonimowości ankiety i stworzyć ku temu warunki Należy poinformować uczniów, w jakim celu przeprowadzamy ankietę i jak będą wykorzystane jej wyniki

Opracowaliśmy ankietę: „jacy jesteśmy” Oto ona… Jak do tego doszliśmy!

Wielkości statystyczne: Dominanta (wartość modalna, moda) to najczęściej występująca wartość. Aby obliczyć medianę z n liczb, najpierw ustawiamy je w kolejności rosnącej: a1, a2,… an . Jeśli n jest nieparzyste, to mediana jest liczbą stojącą na środkowej pozycji. Jeśli n jest parzyste to mediana jest średnią arytmetyczną dwóch liczb znajdujących się na środkowych pozycjach. Średnią arytmetyczną n liczb a1, a2,… an obliczamy ze wzoru:

Sposoby przedstawiania danych statystycznych: Diagram słupkowy – histogram (przykład)

Wykres zależności drogi od czasu w ruchu jednostajnie przyśpieszonym – przykład.

Diagram: kołowy kołowy procentowy

Diagramy obrazkowe: Gra ALGEBRAF Sudoku OBRAZKOWE

Przygotowujemy prezentację multimedialną przedstawiającą wyniki ankiety :”Jacy jesteśmy”. Podzieliliśmy się zadaniami…. Opracowujemy dane z ankiety w postaci: tabelek diagramów słupkowych diagramów kołowych wykresów

Co to jest ergonomia i czym się zajmuje? Pojęcie:   Zasady doboru mebli szkolnych w zależności od wzrostu uczniów: "Ergonomia oraz projektowanie ergonomiczne to dostosowanie maszyn, urządzeń i przedmiotów do potrzeb fizycznych i psychicznych człowieka."

Zasady oznakowania wielkości mebli do siedzenia: · Stoliki i krzesła powinny być oznakowane numerem wielkości mebla lub odpowiednim kolorem oznaczającym jego wysokość. · Zestaw mebli powinien posiadać tę samą cechę – numeracja/kolor stołu musi odpowiadać numeracji/kolorystyce krzesła. · Prawidłowe i widoczne oznakowanie - umożliwia sprawny dobór przez ucznia stanowiska dostosowanego do jego wzrostu. Wobec tego, dobrym rozwiązaniem jest malowanie metalowych stelaży stołów, krzeseł wg podanego kodu kolorystycznego.

· W przypadku braku oznakowania mebli wykonać pomiary wysokości stołu i siedziska, a następnie oznakować meble odpowiednim kolorem lub numerem w sposób widoczny dla uczniów. · Wykonać na podstawie normy - i umieścić w każdej sali dydaktycznej - planszę zawierającą numery wielkości ławek, stołów i krzeseł przypisane do wysokości ciała uczniów w pozycji stojącej oraz wyróżniki kolorystyczne. · Wykonać i umieścić w każdej sali dydaktycznej przymiar do pomiaru wzrostu uczniów, który powinien uwzględniać wyróżniki kolorystyczne odpowiadające numerom wielkości mebli.

Pamiętajmy! Utrwalenie w świadomości młodzieży znaczenia właściwego doboru mebli dla ich zdrowia będzie sukcesem, jeśli prowadzić będzie do wyrobienia prawidłowych nawyków i do samokontroli w organizacji swojego stanowiska pracy w szkole, w domu, a w przyszłości w pracy.

Przypominamy wiadomości o figurach płaskich. Rozwiązujemy zadania : Popisujemy się swoją wiedzą i umiejętnościami… obliczamy pola figur w wymiarach rzeczywistych i w skali, obliczamy wymiary wielokątów w danej skali, znając skalę wyznaczamy wymiary rzeczywiste figur.

Wszystko o bryłach Obliczamy objętości brył: Obliczamy pola powierzchni brył: Obliczamy objętości brył:

Cechy podobieństwa trójkątów: I cecha podobieństwa trójkątów: b‘/b = a‘/a = c‘/c = k k - skala podobieństwa ΔABC ~ ΔA'B'C' Jeżeli boki jednego trójkąta są proporcjonalne do odpowiednich boków drugiego trójkąta, to trójkąty są podobne.

II cecha podobieństwa trójkątów: α = α' β = β' ΔABC ~ ΔA'B'C' Jeżeli miary dwóch kątów jednego trójkąta są równe miarom odpowiednich dwóch kątów drugiego trójkąta, to trójkąty są podobne.

III cecha podobieństwa trójkątów α = α' b‘/b = a‘/a ΔABC ~ ΔA'B'C' Jeżeli dwa boki jednego trójkąta są proporcjonalne do dwóch boków drugiego trójkąta, a kąty między nimi zawarte są przystające, to trójkąty są podobne.

Dokonujemy pomiarów: korytarzy sal lekcyjnych

Opracowujemy zebrane pomiary Plan kondygnacji budynku szkolnego Plan posesji szkoły

Przygotowujemy się do zaprezentowania naszej pracy na forum szkoły Poszczególne zespoły: Grupa osób analizują, poprawiają i uzupełniają wcześniej opracowane wyniki pracy opracowuje harmonogram prezentowania wyników pracy

Występ przed publicznością… Mam tremę… Słuchają mnie… Jest dobrze…