Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Advertisements

Polski Festiwal Reklamy KTR 2010.
To już piąty raz Statystycznie rzecz ujmując…. Laureaci Wybraliśmy 5 Wolontariuszy Roku Regionu Wałbrzyskiego. Oto oni: 2004 – Magdalena Głowińska 2005.
jako przykład działań na rzecz dzieci i młodzieży
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ - IV edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej –
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Program Pedagog Ulicy Działdowskie Centrum CARITAS Małgorzata Kosobucka Krzysztof Mentlicki Sławomir Pszenny Stare Jabłonki r.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Tytuł Projektu: Polną drogą do celu. Działanie 1.6 Integracja i reintegracja zawodowa kobiet w ramach SPO RZL.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Jak zdobyć świat z EBC*L? Międzynarodowy Konkurs Wiedzy Biznesowej EBC*L Champion League doświadczenia i perspektywy Opole, 2009.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Opracowała Renata Kulik. Organizatorzy akcji: Gazeta Wyborcza wraz z portalem gazeta.pl oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Plan Działania Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Zamojskie Centrum Wolontariatu ul. Kolegiacka Zamość Tel. : Zamojskie Centrum.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Technik Organizacji Reklamy
S PECJALNOŚĆ MULTIMEDIALNA Specjalność ma za zadanie wzmocnić pozycję studentów historii na rynku pracy: cel ten realizowany będzie poprzez możliwie pełne.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Festiwal Małych Form Teatralnych Radom 2014 Projekt realizowany przez Gimnazjum Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Radomiu w ramach Międzynarodowego Projektu.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Podsumowanie II edycji Programu edukacyjnego „ Trzymaj Formę” Działdowo, r. Jolanta Działak PSSE Działdowo.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.
Oferta współpracy z patronem medialnym
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
WARSZAWA LIPIEC 2015 Mazowiecki Ośrodek Badań Regionalnych URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DZIEŃ Z ŻYCIA MIESZKAŃCA MAZOWSZA.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Regionalny System Ostrzegania
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Rodzina drogowskazem życia Olsztyn, 15 maja 2015 r.
WNIOSEK O PRZYZNANIE POMOCY na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem,
Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Księgi wizualizacji znaku PROW
Urząd Miasta Łodzi maja 2010 r.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
◙ PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁAMI PONADGIMNAZJALNYMI
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
MÓJ ZAWÓD.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Witaj! Jesteś wART!.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Informacja o organizacji XXII OWF w Poznaniu 3-7 października 2018 r.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Transport drogowy na Mazowszu
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
SCHEMAT STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ DEPARTAMENTU KONTROLI
Zapis prezentacji:

Plakaty – 2007 r.

Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych; 2007 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysyłane do wszystkich mediów lokalnych, a ponadto zakup usług reklamowych: –Telewizja TELE-TOP i Radio ESKA Płock – zapowiedzi Festiwalu przez 2 tygodnie –Tygodnik Płocki i Życie Płocka – po 2 reklamy prasowe Zarówno w roku 2006, jak i 2007 po Festiwalu w mediach lokalnych ukazywały się artykuły i notatki prasowe.

PLANY NA 2008 ROK Na rok 2008 planuje się zorganizowanie kolejnej edycji festiwalu przy utrzymaniu podobnej formuły, zapraszając kolejne kraje Organizatorzy po raz drugi chcą wystąpić do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego o dofinansowanie III edycji Festiwalu

Dziękuję za uwagę!