Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Gry reklamowe – Internet + Mobile Rewolucja w komunikacji –
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
Serwis z kontentem na telefony komórkowe
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
POZYSKIWANIE KLIENTA.
Search Engine Optimization
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
PREZENTACJA PLATFORMY
Profesjonalizacja branży eventowej
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
Katalog J2ME Mobile Media Consulting Sp. z o.o.. Mobile Media Consulting Sp z o.o Możliwości katalogu Przykładowe wykorzystanie katalogu Agenda.
Interactive Marketing Partner marketing
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
call center to nie tylko infolinia
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
PRODUKT.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
ZKM przypomnienie.
Okno na Hooptymistyczny świat
10 Najnowszych Trendów Public Relations
9 TRENDÓW W PR.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Borys Wróbel

jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym

mobile – marketing (bardzo) bezpośredni

Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

marketing mobilny to? Skuteczne narzędzia – mobile marketing

marketing mobilny to te narzędzia Skuteczne narzędzia – mobile marketing wykorzystane do budowy marki

marketing mobilny to skuteczne narzędzie dlaczego? Skuteczne narzędzia – mobile marketing

Urządzenia mobilneMarketing mobilny Osobiste (jedno urządzenie ma jednego właściciela) Komunikacyjne (umożliwiają kontakt wszędzie) Towarzyszące (są zawsze pod ręką) Precyzyjny (pozwala trafić do określonego adresata) Impulsowy (umożliwia natychmiastową reakcję) Inwazyjny (wymaga akceptacji) Interaktywny (umożliwia komunikację dwukierunkową) Natychmiastowy (komunikacja bezopóźnień) Skuteczne narzędzia – połączenie kluczowych cech

Skuteczne narzędzia - teoria Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

jak pozyskać? Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

zaplanować & kupić media Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

poprosić o wysłanie smsa Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

oddzwonić i sprzedać produkt Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

case Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

Case Marka: Skoda, Superb Cel: –zbudowanie bazy danych –zaproszenie na jazdę próbną –pozyskanie potencjalnych leadów Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

Case Środki: Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

Case Marka: Skoda, Superb Środki: –Reklama prasowa Skody Superb w profilowanych up-marketowych magazynach –sms – kanał zgłoszeniowy –call center – kontakt bezpośredni –concierge – wyjątkowe doświadczenie luksusowego produktu Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

Skoda – Gwiazdy świecą nocą Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

jak utrzymać więź? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

sprawić by była szczęśliwa ;) Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Case Marka: Tyskie Cel: –budowa wizerunku –pozostanie w dłoni konsumenta na co dzień Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Na ekranie pojawia się tapeta! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Case Marka, Tyskie Środki –nośna idea –własna baza numerów telefonów konsumentów –push sms + kreator tapet w mobilnym internecie –personalizacja przez adresata nie nadawcę! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

jak utrzymać więź, vol.2.? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

rozdać telefony zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

sprawić by była szczęśliwa, again ;) oferując twarde korzyści z uczestnictwa w programie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Cel: –budowa zrównoważonego wzrostu sprzedaży –długookresowe związanie detalistów i hurtowników z producentem Środki –budowanie relacji Marka – Hurtownik – Detalista, w oparciu o twarde rynkowe zasady –stworzenie bazy wiodących detalistów i kanału bezpośredniej komunikacji –stworzenie natychmiastowej komunikacji sms –stworzenie sieci redempcyjnej w punkcie sprzedaży - hurtownia –motywacja do zakupów w określonych przedziałach czasu, za określone sumy wykorzystując kanał sms Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

III zasada dynamiki każdej akcji towarzyszy reakcja równa co do wartości i kierunku lecz przeciwnie zwrócona Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton

III zasada dynamiki w marketingu dajemy określone środki, a uczestnicy je wydają Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton

-% TWOJ KOD Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Środki –optymalizacja projektu live – możliwość wprowadzania zmian z dnia na dzień –możliwość natychmiastowego reagowania na otoczenie rynkowe –dywersyfikacja ofert ze względu na ostatnie zachowania detalisty Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

Podsumowując mobile – marketing (bardzo) bezpośredni natychmiastowa reakcja synergia z innymi mediami komunikacja zwrotna mnogość kanałów interakcji oderwanie od miejsca (mobilność) precyzja dotarcia user & czas szerokie zastosowanie promocje & programy lojalnościowe

DZIĘKUJĘ! Borys m: