Raport z badania Capibus

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
1 Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 2 ELBLĄG 1988 ul. Kosynierów Gdyńskich 30 Magdalena ANGIELCZYK Elbląg, 8 marca 2006 r. III ELBLĄSKIE DNI POPRAWNEJ.
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Badania opinii publicznej
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
UŻYWANIE SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH PRZEZ STUDENTÓW Studenci 2004
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Czerwiec 2007 Przygotowała Kinga Soczewka BRIEFINDEX - wyniki piętnastej fali badania.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Od 1984 roku demografowie obserwują w Polsce stały spadek liczby urodzeń, które od 1993 r. wynosiły rocznie około 500 tysięcy, a od roku 1998 – poniżej.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

Raport z badania Capibus Mleko Raport z badania Capibus Data badania: 5 – 10 marca 2009 Przygotowane dla: IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski

Indeks Indeks 2 Cel i metodologia badawcza 3 Wyniki badania 4 Znajomość akcji promujących picie mleka 5 Znajomość haseł i elementów akcji promujących picie mleka 9 Wpływ akcji promujących picie mleka na dzieci 15 Informacje dodatkowe 20

Cel i metodologia badawcza Cel badania Poznanie zauważalności i znajomości akcji promujących picie mleka w Polsce. Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Badanie przeprowadzono na analogicznej próbie i za pomocą tej samej metodologii, których użyto przy realizacji podobnego badania w 2005, 2006 i 2007 roku, co pozwala na porównanie wyników tej fali badania z falami poprzednimi. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 5 – 10 marca 2009. Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30 152 000 osób) wielkość próby N = 1001

Wyniki badania

Znajomość akcji promujących picie mleka

Zauważalność akcji promujących picie mleka i jej źródła Q1. Chciał(a)bym porozmawiać z Panem(ią) na temat akcji zachęcających do picia mleka. Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy zauważył(a) Pan(i) jakąś akcję lub akcje w mediach promujące picie mleka? Źródła znajomości akcji Q5. Gdzie się Pan(i) zetknął(ęła) z tą akcją lub akcjami? N=429 Podstawa – wszyscy respondenci N=1001 Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka N=429

Podstawa – wszyscy respondenci Zauważalność akcji promujących picie mleka – porównanie z poprzednimi latami Q1. Chciał(a)bym porozmawiać z Panem(ią) na temat akcji zachęcających do picia mleka. Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy zauważył(a) Pan(i) jakąś akcję lub akcje w mediach promujące picie mleka? Podstawa – wszyscy respondenci

Źródła znajomości akcji promujących picie mleka – porównanie z poprzednim rokiem Q5. Gdzie się Pan(i) zetknął(ęła) z tą akcją lub akcjami? Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka

Znajomość haseł i elementów akcji promujących picie mleka

Zapamiętanie haseł akcji Rozpoznawalność haseł akcji Znajomość haseł akcji promujących picie mleka: deklarowana i rzeczywista Zapamiętanie haseł akcji Q2. Czy pamięta Pan(i) hasło tej lub tych akcji? Rozpoznawalność haseł akcji Q3. Jakie to było hasło lub hasła? N=343 Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka N=429 Podstawa – respondenci, którzy zapamiętali jakieś hasło N=343

Deklarowana znajomość haseł akcji promujących picie mleka – porównanie z poprzednim rokiem Q2. Czy pamięta Pan(i) hasło tej lub tych akcji? Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka

Podstawa – respondenci, którzy zapamiętali jakieś hasło Rzeczywista znajomość haseł akcji promujących picie mleka – porównanie z poprzednim rokiem Q3. Jakie to było hasło lub hasła? Podstawa – respondenci, którzy zapamiętali jakieś hasło

Zapamiętane elementy akcji promujących picie mleka Q4. Proszę powiedzieć co Pan(i) zapamiętał(a) z tej lub tych akcji, np. sceny, sytuacje, postaci? Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka N=567

Zapamiętane postaci z akcji promujących picie mleka – porównanie z poprzednimi latami Q4. Proszę powiedzieć co Pan(i) zapamiętał(a) z tej lub tych akcji, np. sceny, sytuacje, postaci? Pokazano wyniki dla elementów/postaci, które uzyskały wyniki minimum 5% Podstawa – respondenci, którzy zauważyli jakieś akcje promujące picie mleka

Wpływ akcji promujących picie mleka na dzieci

Obecna vs zeszłoroczna chęć dziecka sięgania po mleko Q9. Czy może Pan(i) powiedzieć, że Pana(i) dziecko chętniej sięga po mleko, niż rok temu, czy też nie? tak, zdecydowanie chętniej nie wiem/ trudno powiedzieć znacznie rzadziej nie zauważył(a) różnicy dziecko w ogóle nie pije mleka trochę rzadziej trochę chętniej średnia (skala 5-punktowa) 3.4 bottom2boxes (trochę i znacznie rzadziej) top2boxes (trochę i zdecydowanie chętniej) 7% 34% Podstawa – respondenci odpowiedzialni za dziecko w wieku 5-13 lat, którzy słyszeli o jakiejś akcji promującej picie mleka N=173

Obecna vs zeszłoroczna chęć dziecka sięgania po mleko – porównanie z poprzednimi latami Q9. Czy może Pan(i) powiedzieć, że Pana(i) dziecko chętniej sięga po mleko, niż rok temu, czy też nie? tak, zdecydowanie chętniej nie wiem/ trudno powiedzieć znacznie rzadziej nie zauważył(a) różnicy dziecko w ogóle nie pije mleka trochę rzadziej trochę chętniej Podstawa – respondenci odpowiedzialni za dziecko w wieku 5-13 lat, którzy słyszeli o jakiejś akcji promującej picie mleka

Zachęcanie dzieci do picia mleka Q10. Czy zachęca Pan(i) pozostające pod Pana(i) opieką dziecko lub dzieci do picia mleka? nie wiem/ trudno powiedzieć zdecydowanie nie zdecydowanie tak raczej nie raczej tak średnia (skala 4-punktowa) 3.1 bottom2boxes (zdecydowanie i raczej nie) top2boxes (zdecydowanie i raczej tak) 19% 79% Podstawa – respondenci odpowiedzialni za dziecko w wieku 5-13 lat N=173

Zachęcanie dzieci do picia mleka G10. Czy zachęca Pan(i) pozostające pod Pana(i) opieką dziecko lub dzieci do picia mleka? zdecydowanie tak nie wiem/ trudno powiedzieć zdecydowanie nie raczej nie raczej tak Podstawa – respondenci odpowiedzialni za dziecko w wieku 5-13 lat

Informacje dodatkowe

Osoby odpowiedzialne za dziecko w wieku 5-13 lat G6. Czy jest Pan(i) rodzicem/ opiekunem/ osobą odpowiedzialną za dziecko w wieku 5-13 lat? TAK NIE Podstawa – wszyscy respondenci N=1001