Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Advertisements

Ekorozwój.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowej Soli jest pilotażową szkołą europejskiego projektu Kids4Future realizowanego w ramach wyrównywania szans edukacyjnych.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
W naszej szkole konkurs jest organizowany i wspierany przez dyrekcję szkoły od kilku lat. Z nauczycieli inicjatywę przejęli : mgr Robert Michalski.
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
Fotografia naszym życiem
Recepta na sukces nauczyciela
Patron i symbole szkoły.
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
Wolontariat na co dzień
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Samodzielność dziecka
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Be - fit Fitness Club.
Wybory parlamentarne 2011 w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zręcinie.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
1 zł dla dzieci z Afganistanu Relacja z akcji Przeprowadzonej przez Klub Gimnazjalny.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
,,Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej’’
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
elem naszego projektu jest wskazanie różnych możliwości oszczędzania w życiu codziennym. Postanowiliśmy opracować ankietę, którą rozdaliśmy naszym koleżankom.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
 Ekonomia – nauka społeczna analizująca oraz opisująca produkcję, dystrybucję oraz konsumpcję dóbr. Nie jest nauką ścisłą, lecz posługuje się aparatem.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS MITOLOGICZNY
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
METODOLOGIA 50/50 - OSZCZĘDZANIE ENERGII W SZKOLE Prezentacje wykonał : Szymon Rabikowski.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Szkolne Koło Caritas w Szkole Podstawowej nr 86 działa już 10 lat.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem, dyrekcją szkoły i pedagogiem podczas „burzy mózgów” wspólnie opracowali harmonogram zadań, które były realizowane.
W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka.
Piszemy i ilustrujemy ksi ąż k ę dla dzieci Autorzy : Klasa II G.
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Projekt ma na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach publicznych poprzez zastosowanie innowacyjnej metodologii 50/50, która aktywnie.
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Zespół Szkół w Piaskach.
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Misie z wizytą w bibliotece szkolnej
Zaangażowanie społeczne
Bernadeta Ellmann.
Zobacz, usłysz, poczuj- niezwykła podróż do świata zmysłów.
Wolontariusz roku.
HASŁO NA LUTY I MARZEC … Smakuj historię z SKO.
Zapis prezentacji:

Oszczędzanie -szkolny happening kliknij

W naszej szkole przeprowadziłyśmy Tydzień dla Oszczędzania W naszej szkole przeprowadziłyśmy Tydzień dla Oszczędzania. Nasi rówieśnicy mieli możliwość obejrzenia przygotowanej przez nas prezentacji multimedialnej dotyczącej oszczędzania. Omówiłyśmy w niej najważniejsze jego aspekty. Wytłumaczyłyśmy naszym kolegom i koleżankom m.in. na czym polega oszczędzanie, jak możemy oszczędzać i po co powinniśmy to robić. kliknij

Przed Tygodniem dla Oszczędzania solidnie pracowałyśmy i pogłębiałyśmy naszą wiedzę dotyczącą oszczędności. Później miałyśmy możliwość podzielenia się nią z uczniami i nauczycielami naszej szkoły. Przeprowadziłyśmy happening pod hasłami „My oszczędzamy – warto!”, „Każdy powinien oszczędzać”. kliknij

Starałyśmy się przekonać naszych rówieśników do oszczędzania Starałyśmy się przekonać naszych rówieśników do oszczędzania. Tłumaczyłyśmy im, że nie ważne skąd jesteśmy, z jakiego środowiska się wywodzimy i ile mamy lat – ale każdy z nas powinien oszczędzać. Pieniądze, energię, nieważne co –powinniśmy starać się o oszczędzanie wszystkiego. Pokazałyśmy naszym kolegom i koleżankom, że odkładanie np. pieniędzy nie musi się wiązać z pozbawieniem nas wszelkich przyjemności jakie możemy za nie otrzymać. Oszczędzanie może być ciekawe. kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

kliknij

W prezentacji, którą przedstawiłyśmy podczas happeningu znalazła się przygotowana przez nas sonda dotycząca oszczędzania. Zapytałyśmy uczniów i nauczycieli naszego gimnazjum czym jest dla nich oszczędzanie, czy warto oszczędzać i na co oszczędzają/będą oszczędzać. Niestety okazało się, że większość uczniów nie dba wystarczająco o swoje wydatki. Osoby te mają jednak konkretne cele na które chcą oszczędzać, a to przecież połowa sukcesu! ;) kliknij

Sonda kliknij

Uważamy, że każdy z nas powinien mieć swoją „poduszkę finansową” Uważamy, że każdy z nas powinien mieć swoją „poduszkę finansową”. Dlatego też zdecydowałyśmy się na wzięcie udziału w konkursie „Poduszka finansowa, czyli spodziewaj się niespodziewanego”. Podczas przeprowadzonego przez nas happeningu przedstawiłyśmy przygotowaną przez nas poduszkę – naszą żelazną rezerwę ;) kliknij

kliknij

Pracę wykonał zespół Najlepsi z MZS im Pracę wykonał zespół Najlepsi z MZS im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim: -Ewelina Bućko -Marta Książek -Sylwia Słodzińska -Zuzanna Sobczak -Weronika Lewandowska -Katarzyna Pędziwiatr pod opieką P. Wioletty Stelmasik kliknij