Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

1 OD GORZOWSKIEGO OŚRODKA TECHNOLOGICZNEGO DO PARKU NAUKOWO-PRZEMYSŁOWEGO idea - elementy - perspektywy Gorzów Wlkp. 4 marca 2013.
Mariusz Bryła Dyrektor Działu Doradztwa Collect Consulting S.A.
Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride)
Pro Parking podziemny pod Placem Nowy Targ (koncesja na roboty budowlane – umowa zawarta r.) Wrocław, sierpień 2011r.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
MANUFAKTURA ŁÓDŹ GENIUS LOCI A KOMERCYJNA WARTOŚĆ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ dr inż. arch. Małgorzata Hanzl INSTYTUT ARCHITEKTURY i URBANISTYKI POLITECHNIKA.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Stan prac nad przygotowaniem PROW Kwiecień 2013 WARSZAWA 23 kwietnia 2013 r. 1.
Katowice, 15 maja 2012.
Informacja o realizacji budżetu w 2012 rok Warszawa r. Komisja Infrastruktury i Inwestycji Rady Miasta.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Czysty transport miejski
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
2011 Poprawa dostępu MSP do zewnętrznego finansowania zwrotnego – projekty systemowe PARP Spotkanie przedstawicieli Funduszy Pożyczkowych Warszawa, 1-2.
Wyzwania rozwojowe miast w kontekście krajowej polityki miejskiej
Miasto publiczne – miasto prywatne
bazą nowoczesnej Polski
WSPARCIE ROZWOJU POLSKICH PRZEDSIĘBIORC Ó W Część II Finansowanie MŚP Katowice, 15 maja 2012.
Budowa ogólnodostępnych parkingów podziemnych w Warszawie z udziałem partnera prywatnego For information on applying this template onto existing presentations,
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
SEKTOR BANKOWY WOBEC FINANSOWANIA INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Doradca do spraw odnawialnych źródeł energii (OZE) Robert Szlęzak PREZENTACJA WPROWADZAJĄCA.
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
Mieczysław Reksnis Mieczysław Reksnis.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Włocławski Obszar funkcjonalny
Analiza wykonalności przedsięwzięcia
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Priorytet VI Poddziałanie Temat: Działania służące wydłużaniu aktywności zawodowej Instytucja Pośrednicząca II Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Poznań, 15 października 2014 r. Andrzej Tyszecki Wybrane uwarunkowania formalno-proceduralne i systemowe eksploatacji gazu z łupków.
„Jessica w zachodniopomorskim – dotychczasowe doświadczenia” Robert Michalski Warszawa, r.
Propozycje zamienne lokalizacji Bazaru „Trocka”
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Kalendarz 2020.
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Plac Długosza.
Projekty PPP w Warszawie
Projekt „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Legnica” Nr POIS /13 Dla rozwoju infrastruktury i środowiska.
I warsztaty eksperckie SUiKZP ROZWÓJ UKŁADU TRANSPORTOWEGO GDAŃSKA I 4 września 2015 I.
V warsztaty eksperckie SUiKZP Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska? I 30 października 2015 I.
IV warsztaty eksperckie SUiKZP Policentryczność Gdańska I 16 października 2015 I.
Gdańsk w nowej perspektywie Porozmawiajmy o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Raport z debat (kwiecień-czerwiec 2015)
Mieszkalnictwo I 11 luty 2016 I. 1.SUiKZP Analizy 3.Chłonność terenów mieszkaniowych 4.Założenia.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Galeria Piastova, Gniezno
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Procedura uchwalania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gdańska BIURO ROZWOJU GDAŃSKA, ul. Wały Piastowskie GDAŃSK.
z-ca dyrektora Dep. Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
Co nowego w klasie drugiej?
KOLEKTORY SŁONECZNE SZCZAWNICA
Oświadczenie na sesji RMP w dniu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Polskie uwarunkowania instytucjonalno-prawne dla realizacji projektów PPP 22 czerwca 2015.
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 1,91 ha
Omówienie prac nad realizacją
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Zapis prezentacji:

Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP Warszawa, 18 sierpnia 2011 r. 1 1

Cele polityki parkingowej m.st. Warszawy Strategia Rozwoju m.st. Warszawy do roku 2020, Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Strategia Zrównoważonego Rozwoju Systemu Transportowego Warszawy do 2015 Usprawnienie parkowania w Warszawie - rezygnacja z prób dostosowania podaży miejsc parkingowych do popytu: wprowadzenie górnego limitu liczby miejsc parkingowych realizowanych wraz z nową zabudową w centrum miasta. Istotą jest równowaga między dostępnością i przepustowością układu drogowego a chłonnością parkingową; Budowa w centrum Warszawy parkingów podziemnych i uwolnienie przestrzeni ulic na potrzeby transportu publicznego i rowerowego, oraz przeciwdziałanie degradacji przestrzeni;

Faza przedinwestycyjna - doradztwo Styczeń 2011 – postępowanie (umowa ramowa) i wybór doradcy spośród czterech konsorcjów, z którymi m.st. Warszawa ma podpisaną umowę ramową Luty 2011 - podpisanie umowy na doradztwo z konsorcjum firm: Ernst&Young Corporate Finance, DLA Piper, EC Harris Marzec 2011 – grudzień 2012 – etap doradztwa prawnego, ekonomicznego i technicznego dla projektu pn. budowa ogólnodostępnych parkingów podziemnych z udziałem partnera prywatnego

Pakiet parkingów do realizacji w PPP – założenia Inwestor prywatny zaprojektuje, wybuduje oraz będzie zarządzał przez określony w umowie czas ogólnodostępnymi, płatnymi, wielopoziomowymi parkingami podziemnymi; Maksymalnie 6 parkingów do realizacji w ramach PPP; Parkingi zostaną wybudowane na nieruchomościach, które są i pozostaną własnością Miasta; Priorytetowe lokalizacje: pl.Teatralny, pl.Defilad, ul.E.Plater; 10 lokalizacji dodatkowych m.in. pl.Trzech Krzyży, ul.Wybrzeże Gdańskie, pl.Bankowy, pl.Konstytucji,

Pakiet parkingów do realizacji w PPP założenia Likwidacja miejsc postojowych naziemnych po wybudowaniu parkingów podziemnych; Możliwość wykorzystania przez partnera prywatnego części parkingu podziemnego na cele komercyjne (prawo miejscowe) Preferowane jest takie rozwiązanie finansowe, w którym m.st. Warszawa nie będzie ponosić wydatków inwestycyjnych w formie bezpośredniego finansowania, kredytu, poręczenia lub gwarancji za kredyt zaciągnięty przez partnera prywatnego, ani nie będzie angażować się w żaden inny sposób, który mógłby wpłynąć na wzrost wskaźnika zadłużenia.

Organizacja procesu Po stronie miasta zespół projektowy złożony z przedstawicieli biur i jednostek m.st. Warszawy; Spotkania wspólne miejskiego zespołu projektowego i zespołu doradców (raz na miesiąc) – prezentowanie wyników dotychczasowych prac, wymiana informacji, omówienie statusu przygotowań, plan działania; Zakończony I etap doradztwa – wstępna analiza wykonalności.

Dziękuję za uwagę. Karolina Frytek Biuro Obsługi Inwestorów Urząd Miasta Stołecznego Warszawy tel. 022 443 29 73 fax.022 443 29 67 kfrytek@um.warszawa.pl www.um.warszawa.pl