Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2013 Warszawa, r.
Advertisements

Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
EBPP - nowy trend na rynku
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
ul. Błażeja 98B Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Konsekwencje zablokowania prywatyzacji w latach Michał Chyczewski Andrzej Domański Jeremi Mordasewicz Andrzej Rzońca Warszawa, 18 października.
The Stanford Game X edycja, listopad kwiecień 2012
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Zadanie 2 Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Kierunek.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Ocena ogólnej sytuacji finansowej firmy metodą analizy finansowej na przykładzie przedsiębiorstwa REKOR PWSZ NYSA KIERUNEK – FINANSE i BANKOWOŚĆ SPECJALNOŚĆ.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
NORD/LB Bank Polska S.A. Wzrost po III kwartałach Warszawa, 19 października 2005 r.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Katarzyna Piętka-Kosińska CASE-Doradcy Warszawa,
Twój pomysł na biznes!.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Wybrane aspekty funkcjonowania banków spółdzielczych w Polsce
Planowanie przepływów materiałów
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Elementy geometryczne i relacje
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
ANALIZA ZYSKU I RENTOWNOŚCI
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007 Efektywna logistyka i dynamiczny wzrost sprzedaży

Osiągnięcia w III kwartale* Dynamiczny wzrost obrotów przekraczający 45% Wzrost marży brutto do 6,5% Wzrost rentowności wyniku netto o 0,7 pkt. proc., do 1,2% Podpisane kontrakty dystrybucyjne Microsoft - sprzedaż produktów w formie detalicznej (boxy) Apple IMC Poland – od początku kwietnia dostępne są wszystkie modele odtwarzaczy mp3, iPod oraz bogaty wybór akcesoriów Konica Minolta - sprzęt biurowy, tj. drukarki, kopiarki oraz materiały eksploatacyjne Wzrost liczby klientów ACTION SA o 10,7% - średnio 7,5 tys. aktywnych klientów *W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego

Najważniejsze informacje finansowe Zysk operacyjny (tys. zł) Przychody (tys. zł) Marża brutto (%) ROE (%)* Zysk na akcję (zł) Zysk operacyjny (tys. zł) * *Wskaźnik zaanualizowany na bazie zysku netto z III kw. 2007

Wyniki finansowe w III kwartale [w tys. zł] III 2005/2006 III 2006/2007 Zmiana I-III 2006/2007 Przychody ze sprzedaży  298 920 434 528 45,4% 1 374 529 Zysk brutto ze sprzedaży 11 399 28 398 149,1% 86 041 Marża brutto na sprzedaży 3,81% 6,54% 2,7 pkt proc. 6,68% Koszty sprzedaży i marketingu 9 500 18 346 57 957 W relacji do przychodów 3,18% 4,22% 1,0 pkt proc. Koszty ogólnego zarządu 5 809 6 349 14 595 1,94% 1,46% -0,5 pkt proc. 1,06% Saldo pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych 6 267 4 330 -30,9% 6 830 Wynik na działalności operacyjnej 2 357 8 033 240,8% 20 319 Koszty finansowe netto -863 -677 -1 403 Wynik netto 1 462 5 039 244,7% 13 909

Czynniki wzrostu Zewnętrzne Znacznie lepsza niż w minionym roku ogólna sytuacja gospodarstw domowych Zmniejszające się bezrobocie i rosnące wynagrodzenia Napływ środków unijnych Uruchomienie dużych przetargów

Czynniki wzrostu Wewnętrzne Struktura sprzedaży nakierowana na średnie i małe firmy, obsługujące głównie gospodarstwa domowe Poprawa efektywności działu handlowego Zwiększenie dziennej średniej ilości faktur przypadającej na jednego handlowca o 50%, z 39 szt. w 2006 r. do 58 szt. w 2007 r. Ponad 9 linii produktowych w zamówieniu O 15% większa liczba nowych klientów w 2006/2007 r. Udoskonalenie programów informatycznych wspierających sprzedaż i logistykę Nowy sklep internetowy i-serwis2, pozwalający realizować ponad 70% sprzedaży przez Internet Udoskonalenie programu sprzedażowego Udoskonalenie programu magazynowego

Czynniki wzrostu Wewnętrzne cd. Poprawa efektywności bazy magazynowo-logistycznej: ponad 65% więcej produktów w ofercie niż w 2006 r. unowocześnienie magazynu (transportery rolkowe, automatyczne szafy) Zwiększenie o 37% ilości wydawanych pozycji z magazynu – średnio 420 tys./miesiąc Zrealizowane przetargi na łączną sumę 29 mln zł (m.in. Ministerstwo Sprawiedliwości, Straż Graniczna)

Realizacja strategii Własne marki Action na Ukrainie Logistyka Wzrost udziału w całości obrotów do 7,5% z ok. 6% Action na Ukrainie Do końca 2007 r. otworzone zostaną kolejne 2 sklepy: w Charkowie i w Rownem Logistyka System transporterów rolkowych - ponad 3x wzrost możliwości wysyłkowych magazynu (5 tys. paczek obecnie - 19 tys. po uruchomieniu) Nowy magazyn towarowy - zwiększenie wydajności o 30-40% Przetargi MEN, ZUS i PZU

Prognoza jest realna W roku obrotowym 2006/2007 wypracujemy 1,75 mld przychodów 35,56 mln zysku operacyjnego 22,89 mln zł zysk netto Zaawansowanie realizacji prognozy 78% dla przychodów 57% dla zysku operacyjnego 61% dla zysku netto Realizacja prognozy zysku netto   Kwartalnie % Narastająco I 3 214 14% II 5 656 25% 8 870 39% III 5 039 22% 13 909 61% Prognoza 2006/2007 22 892 100% Do zrealizowania w IV kw. 2006/2007 8 983 Założenia dotyczące prognozy zysku netto na IV kwartał 2006/2007: Sprzedaż nieruchomości 4,5 mln zł Przetargi 3 mln zł Działalność operacyjna 1,5 mln zł W I półroczu dynamika sprzedaży z wyłączeniem przetargów wyniosła 45%

Zmiany na rynku – jesteśmy gotowi im sprostać Zachodzące na rynku zmiany podążają w kierunku automatyzacji i sprzedaży internetowej oraz zwiększenia roli logistyki Sprzedaż internetowa i automatyzacja Platforma wymiany danych EDI Elektroniczna współpraca z dużymi sklepami internetowymi Udoskonalanie własnego sklepu intranetowego i-serwis2 (dla dealerów Action) Praca nad A.pl Logistyka Nowa linia transporterów rolkowych Automatyczne szafy w magazynie Nowa powierzchnia magazynowa Nowe linie produktowe W I półroczu dynamika sprzedaży z wyłączeniem przetargów wyniosła 45%

Galeria Internetowa a.pl Testowe udostępnienie systemu w maju 2007 r. – aktualnie 2000 odwiedzin Galerii i 20 rejestracji nowych klientów dziennie Stopniowe poszerzanie oferty – aktualnie dostępne są produkty z branży spożywczej, w najbliższych miesiącach kolejne branże Profesjonalna sieć logistyczna – samochody wyposażone w zamrażalniki gwarantujące świeżość Jedno z pierwszych wdrożeń w Europie, pierwsze w Polsce – system iStore – Oracle e-Biznes Suite – w pełni skalowalny i redundantny – aktualnie umożliwia jednoczesne obsłużenie 10.000 tys. zadanych operacji Przygotowanie celowanej akcji marketingowej *

Action na giełdzie Wskaźnik cena/zysk* Wartość rynkowa zbliżyła się do 400 mln zł W tym roku zwiększyła się o 28,3%, a od wyceny z oferty publicznej o 100% Wskaźnik cena/wartość księgowa* *Przy kursie akcji na poziomie 24 zł