Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń 200 9 31 marca 200 9 Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2013 Warszawa, r.
Advertisements

Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
PREZENTACJA DLA DZIENNIKARZY 1 PAŹDZIERNIKA
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Maciej Olex-Szczytowski
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Czy możliwy jest wzrost inwestycji przedsiębiorstw w 2011 r.?
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.
Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
? krajobraz po czy przed burzą Rynek stali Andrzej Ciepiela
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Konsorcjum Stali S.A. Wyniki finansowe po IV kwartale 2008 roku.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Dane wstępne na r. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Projektowanie systemów transportowych
Logistyk.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Fizyczna dystrybucja.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i wzrost wydajności

Utrzymanie pozytywnej dynamiki sprzedaży w porównaniu do poprzedniego półrocza Wypracowanie pozytywnego wyniku netto za I półrocze Redukcja kosztów działalności Restrukturyzacja działalności na Ukrainie Zaprzestanie prac nad konsolidacją z Vobis i PC Factory Uruchomienie nowej odsłony sklepu A.pl w technologii ASP.NET MVC I PÓŁROCZE 2008 / 2009 W SPÓŁCE Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia

3 NAGRODY I WYRÓŻNIENIA ACTION Filarem Polskiej Gospodarki 5. miejsce w rankingu magazynu Businessman.pl – Teleinformatyka Zdobycie tytułu Najlepszego Dystrybutora roku 2007 oraz Firmy 10-lecia w konkursie organizowanym przez magazyn CRN Przyznanie ActiveJet po raz drugi tytułu Jakość Roku - Srebrna odznaka Jakości II miejsce dla strony internetowej ActiveJet - Wirtualny Lider Branżowy - III edycja konkursu III miejsce w rankingu największych firm z branży IT organizowanym przez Centrum Badań Społeczno-Finansowych na zlecenie Gazety Prawnej

Spadek przychodów ze sprzedaży kwartał do kwartału o 6,3 % Wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do I półrocza poprzedniego roku o 4,9% 4 II kwartał 2008/2009 WYNIKI FINANSOWE W PÓŁROCZU Przychody ze sprzedaży (tys. zł) I półrocze 2008/2009

Wzrost marży brutto kwartał do kwartału o 4,2 pkt. proc. Wzrost marży brutto w stosunku do I półrocza poprzedniego roku o 3,6 pkt. proc. 5 II kwartał 2008/2009 WYNIKI FINANSOWE W PÓŁROCZU Marża brutto (%) I półrocze 2008/2009

Wzrost zysku netto kwartał do kwartału o 57,2 % Spadek zysku netto w stosunku do I półrocza poprzedniego roku o 82,6 % 6 II kwartał 2008/2009 WYNIKI FINANSOWE W PÓŁROCZU Zysk netto (tys. zł) I półrocze 2008/2009

7 [w tys. zł] II kwartał 2007/2008 II kwartał 2008/2009Zmiana I półrocze 2007/2008 I półrocze 2008/2009Zmiana Przychody ze sprzedaży ,3% ,9% Zysk brutto ze sprzedaży ,1% ,7% Marża brutto na sprzedaży 8,2%12,4%4,2 p. p.7,8%11,4%3,6 p. p. Koszty sprzedaży i marketingu ,6% ,0% W relacji do przychodów 3,9%4,7%0,8 p. p.4,3%4,9%0,7 p. p. Koszty ogólnego zarządu ,2% ,6% W relacji do przychodów 1,3%1,1%-0,2 p. p.1,7%1,1%-0,6 p. p. Pozostałe koszty i straty operacyjne ,1% ,5% Wynik na działalności operacyjnej ,7% ,0% Koszty finansowe netto ,9% ,0% Wynik netto ,2% ,6% Rentowność wyniku netto 2,0%3,3%1,3 p. p.1,6%0,3%- 1,3 p. p. SZCZEGÓŁOWE DANE FINANSOWE

ZWIĘKSZENIE DYNAMIKI DYSTRYBUCJI Liczba obsługiwanych klientów wzrosła w stosunku do pierwszego półrocza 2007/2008 o 6,08% (średnio w miesiącu klientów). Liczba produktów w ofercie ACTION wyniosła pozycji, rezygnacja z nierentownych pozycji i dystrybucji 4,35% wzrosła liczba pozycji na fakturach w stosunku do pierwszego półrocza 2007/2008 (średniomiesięcznie pozycji). Ponad 5,2 mln wejść na opisy w systemie I-serwis miesięcznie - wzrost o 22,64% w porównaniu do pierwszego półrocza 2007/ REALIZACJA STRATEGII Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia 2009

ZWIĘKSZENIE DYNAMIKI DYSTRYBUCJI Wzrosła liczba pozycji w zamówieniu z 8,83 do 9,41 czyli o 6,57% w porównaniu do pierwszego półrocza 2007/2008. Rozpoczęcie wdrożenia nowoczesnego systemu magazynowego, który zacznie funkcjonować do 31 sierpnia 2009 roku i zwiększy wydajność logistyki firmy nawet trzykrotnie. Wprowadzona we wrześniu 2008 zmiana sposobu naliczania opłat transportowych wpłynęła na ponad dwukrotne zwiększenie udziału klientów w kosztach transportu. 9 REALIZACJA STRATEGII Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia 2009

ACTION UKRAINA Zwiększenie wartości sprzedaży na metr kwadratowy sklepu o ok. 27% Zwiększenie wartości sprzedaży na jednego pracownika o ok. 55% Planowana poprawa efektywności kanału detalicznego - stały wzrost wydajności oraz inwestycje w podniesienie jakości obsługi klienta Planowane uruchomienie nowego kanału zbytu: dystrybucja produktów IT z aopatrywa nie ryn ku ukraiński ego bezpośrednio z centrum logistycznego w Zamieniu poprzez biura handlowe w Kijowie i Lwowie specjalnie wersja elektronicznego systemu sprzedaży przygotowana na rynek ukraiński REALIZACJA STRATEGII Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia

SFERIS Otwarcie 8 nowych salonów – Białystok, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Konin, Łomża, Piła, Rzeszów, Wrocław Zakup stoisk typu wyspa, które oferują głównie materiały eksploatacyjne Kolejne stoiska typu wyspa będą powstawały w 2009 roku Zmiana Zarządu Spółki 11 REALIZACJA STRATEGII Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia 2009

WITRYNA INTERNETOWA A.PL Uruchomienie nowej odsłony serwisu A.pl w technologii ASP.NET MVC – pierwsza tego typu aplikacja w Polsce Uruchomienie działu przepisy, który umożliwia dodawanie produktów z wybranego przepisu wprost do koszyka Uruchomienie działu małe AGD Uruchomienie programu afiliacyjnego z Tradedoubler, podjęcie współpracy z portalami Onet.pl i Wirtualna Polska Ponad 220% przyrost liczby zamówień styczeń 2008 do stycznia 2009 oraz 15% przyrost liczby klientów Rozszerzenie oferty o półkę delikatesową W ciągu 2 miesięcy planowane uruchomienie platformy wysyłkowej - dostawa na terenie całej Polski 12 REALIZACJA STRATEGII Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 stycznia 2009

Producent Logistyka Technologia internetowa Klient końcowy WIZJA KIERUNKU ROZWOJU HANDLU 13

14 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Małgorzata Dezor – agencja Martis Consulting