Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Advertisements

Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Kształtowanie motywacji pracowników
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Szkiełkiem i Okiem Fascynujący Świat Doświadczeń
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Moja wymarzona podróż po Europie
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
EDUKACJA NIEKONWENCJONALNA non scholae sed vitae discimus non scholae sed vitae discimus.
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Autor: mgr Beata Gorzelańczyk
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
14 października 2013r. w ramach doskonalenia warsztatu pracy odbyło się szkolenie na temat:Problemy prawidłowej komunikacji w szkole – przygotowane i przeprowadzone.
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny.
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Segreguję i Ziemię ratuję!
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
1.
Chemia w kolorach tęczy
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Metoda naukowa i wyjaśnianie świata
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
« Szlachetne zdrowie-czy wiesz co jesz ? » WebQuest w ramach edukacji zdrowotnej Autor: Marta GAMBUTO.
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum Autorzy: Anna Lasota – Betka Małgorzata Łydka

Spis treści Wprowadzenie Zadania Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja 2

Wprowadzenie Media donoszą… przełom w dziedzinie reklamy!!! Dotąd wykorzystywano zmysły wzroku i słuchu, teraz ma zostać „zaatakowany” także nasz zmysł węchu. W piekarni w powietrzu unosi się zapach bułeczek świeżo wyjętych z pieca… czyli poznajmy kinetyczno - cząsteczkową teorię budowy materii! 3

Zadania Waszym zadaniem jest przygotowanie prezentacji multimedialnej przybliżającej kinetyczno - cząsteczkową teorię budowy materii oraz zaprojektowanie doświadczenia pozwalającego zaobserwować zjawisko dyfuzji. Planując prezentację, należy uwzględnić reguły tworzenia prezentacji (cel, temat, zakres merytoryczny, środki techniczne, szata graficzna). Projektując doświadczenie należy uwzględnić w nim: instrukcje, schemat, obserwacje i wniosek. 4

Proces GRUPA I GRUPA II Grupa III Podzielcie się na 3 grupy. W każdej grupie wybierzcie lidera, który będzie koordynatorem Waszych działań i łącznikiem z nauczycielem (środa 8 godz. lekcyjna). Zapoznajcie się z kinetyczno - cząsteczkową teorią budowy materii. Zaprojektujcie doświadczenie, które przedstawi zjawisko dyfuzji dla wybranych substancji. Wykonajcie prezentację Power Point dotyczącą Waszego zadania. Przygotujcie się do 10 minutowego wystąpienia, by zaprezentować efekty Waszej pracy na forum społeczności szkolnej. Grupy zostaną ocenione według kryteriów punktacji zawartych w tabeli ewaluacyjnej. Czas realizacji projektu – 1 miesiąc. GRUPA I Eksperyment chemiczny — dyfuzja gazów. GRUPA II Eksperyment chemiczny — dyfuzja ciał stałych w cieczach. Grupa III Eksperyment chemiczny — dyfuzja cieczy w substancjach stałych. 5

Źródła Kinetyczno - cząsteczkowa teoria budowy materii Świat atomów i cząsteczek Budowa materii Właściwości i budowa materii Eksperymenty chemiczne - dyfuzja Dyfuzja-wprowadzenie 6

Ewaluacja Działanie Niski Dobry Wysoki punkty Właściwy dobór i przetwarzanie informacji Uwzględniono nie- liczne informacje, zawiera błędy merytoryczne Częściowo uporządkowane, uwzględniono wszystkie wymagane informacje Zakres informacji poszerzono o ciekawe i istotne zagadnienia 1-3 Zgodność z zasadami sztuki prezentacji Uboga szata graficzna prezentacji, bez stosowania żadnych efektów dostępnych w aplikacji PP Prezentacja dobrze zaplanowana i wykonana, obejmująca cały temat, nawigacja na słabym poziomie Prezentacja bardzo ciekawa i estetyczna, wykorzystująca dostępne aplikacje PP, nawigacja na dobrym poziomie 1-6 Prezentacja zadania Prezentacja mało atrakcyjna, przekaz mało przejrzysty, ograniczenie do czytania Prezentacja ciekawa, rzeczowa. Prezentacja interesująca i przemyślana, wzbudzająca zainteresowanie, przekaz oryginalny Umiejętność współpracy w grupie Niezbyt duże zaangażowanie we wspólną pracę, praca raczej indywidualna Dobra organizacja pracy, twórcze pomysły całego zespołu Bardzo dobra organizacja, wspólna praca na rzecz całej grupy, koleżeńska i serdeczna atmosfera 7

Konkluzja Celem tego ćwiczenia było poznanie i lepsze zrozumienie praw rządzących budową materii. Zagadnienia te są niezbędne do zrozumienia otaczającego nas świata. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas temat wzbudził w Was zainteresowanie i zaowocuje samodzielnym poszukiwaniem odpowiedzi na nowe pytania. 8