Jak przygotować i zamieścić relację multimedialną w serwisie ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Portal EURES – rejestracja CV w bazie CV on - line
Advertisements

Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Zapraszamy do blogowania !
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Fot. Micky Zimen, Creative Commons License
Jak przygotować i zamieścić relację w serwisie ?.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Podstawy tworzenia prezentacji
Tworzymy GAZETKĘ SZKOLNĄ w programie Publisher
przedstawiamy SLIDEPLAYER.PL
Opracowała: Iwona Kowalik
Kliknij w celu rejestracji
eFaktura w DHL Express Poland
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
Przypomnienie wiadomości o PowerPoincie
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
MAZURY CUD NATURY! Jak głosować?.
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
JAK ZROBIĆ STRONE WWW PIERWSZA STRONA W INTERNECIE
Co to jest Windows Live Movie Maker ?
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych
Jak tworzyć pokaz? Praktyczne wskazówki.
Tworzenie prezentacji multimedialnej w programie PowerPoint
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Gdzie ich szukać? Flickr.comFlickr.com – CC Open Clip Art LibraryOpen Clip Art Library – grafika w domenie publicznej.domenie publicznej.
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
JAK SIĘ ZAPISAĆ NA KONTO FLP360
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
Prezentacja w Power Point
Pan Bałagan i jego biurko
1. Tak wygląda strona forum. Wchodząc pierwszy raz zaczynamy od kliknięcia na słowo "rejestracja".
Tworzenie ankiet online
prezentacja multimedialna
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
Tworzenie wizytówki : Ustawienia/omnie 1. Załączamy zdjęcia (klikamy „przeglądaj” i po wybraniu pliku klikamy „wyslij”lub avatar 3.Klikamy „zapisz zmiany”
Umieszczanie multimediów na stronie WWW. Co to jest multimadialność?  Multimedialność w dziedzinie komputerów jest najczęściej rozumiana jako możliwość.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
 1. Logujemy się do YouTube i przesyłamy film na serwer (klikamy na Prześlij film ). W czasie przetwarzania pliku możemy uzupełnić informacje o wideo.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Jak poruszać się po TwinSpace?
Szkolne Zasady Bezpieczeństwa w Internecie
Internet to nie tylko gry
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
ZAKŁADANIE I OBSŁUGA INTERNETOWEGO KONTA POCZTOWEGO
Nazwa firmy Produkty i usługi
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Jak przygotować i zamieścić relację multimedialną w serwisie ?

Rekomendujemy przygotowanie relacji multimedialnej jako tzw. Digital story czyli jako historyjki cyfrowej. Jest to relacja w formie prezentacji multimedialnej, krótkiego filmiku, pokazu zdjęć. Dwu- lub trzyminutowa historyjka cyfrowa może zawierać tekst, zdjęcia, wideo, animacje, dźwięk, muzykę i/lub głos lektora.

Do przygotowania historyjki cyfrowej można użyć programy komputerowe takie jak: - Microsoft PowerPoint, - Microsoft Photo Story, - Windows Life Movie Maker.

Gotową historyjkę cyfrową można opowiedzieć podczas spotkań, zajęć w klasie czy wykładów oraz w łatwy sposób umieścić ją na lub

Określ temat swojej opowieści – zastanów się, o czym ma być historyjka i w jakiej formie chcesz ją opowiedzieć. Napisz plan – przygotuj scenariusz, zbierz główne elementy historyjki i ułóż je w początek, rozwinięcie oraz zakończenie. Zbierz materiały – wybierz zdjęcia, animacje, grafiki i zgromadź je w jednym folderze. Przyciągnij uwagę odbiorców – rozpocznij historyjkę od pytania, kontrowersyjnego stwierdzenia, zaskakującej liczby lub zdjęcia. W jaki sposób przygotować ciekawą historyjkę cyfrową?

Wybierz odpowiednie zdjęcia, lecz nie opowiadaj o nich. Niech tekst będzie uzupełnieniem i komentarzem do tego, co jest na zdjęciu. Dodaj muzykę - pamiętaj jednak, aby przy zamieszczaniu podkładów muzycznych przestrzegać przepisów o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Dlatego najlepiej wybierać utwory opublikowane na otwartych licencjach. Mów krótko i treściwie – nie opowiadaj więc wszystkiego! Wybierz tylko te treści i obrazy, które wzbogacą Twoją opowieść i będą ciekawe dla odbiorców.

WAŻNE: Jeśli w relacji zostały wykorzystane zdjęcia lub wypowiedzi osób niepełnoletnich, to na końcu relacji powinno pojawić się zdanie: Wizerunek dzieci w materiale wykorzystany został za wiedzą i zgodą ich opiekunów prawnych.

Creative Commons Audio Download.com Free Play The Freesound Project Ghost Note Magna Tune Opsound Partners in Rhyme Poniżej linki do stron, z których można (także bezpłatnie) pobierać utwory muzyczne:

Zanim stworzysz historyjkę cyfrową, obejrzyj kilka przykładów: Biblioteka: więcej niż myślisz! Drugi kongres bibliotek publicznych Ilustracja książkowa dla dzieci i Bohdan Butenko Tydzień z Internetem 2011 w MBP Piekary Śląskie

Pierwszy krok – utwórz swoje konto: Wejdź na stronę – Kliknij utwórz konto Jak zamieścić relację na

Po kliknięciu Utwórz konto znajdziesz się na stronie do rejestracji konta. Podaj adres , wymyśl i powtórz hasło (hasło warto sobie zapisać). Wybierz swoją lokalizację i datę urodzenia – może to być np. data założenia biblioteki. Pierwszy krok – utwórz swoje konto

Wpisz znaki widoczne na obrazku w celu weryfikacji. Przeczytaj regulamin korzystania z serwisu YouTube, a następnie kliknij przycisk Akceptuję. Stwórz moje konto.

Po zarejestrowaniu możesz zamieszczać swoje własne relacje, filmy i historyjki Aby zamieścić film lub historyjkę w serwisie YouTube, wystarczy kliknąć na Prześlij film Drugi krok – zamieść swoją relację w serwisie

Jeśli umieszczasz relację po raz pierwszy, musisz skonfigurować nazwę użytkownika i tzw. kanał YouTube. Wymyśl nazwę użytkownika lub wybierz nazwę zaproponowaną przez system – pamiętaj, że wybrana nazwa będzie widoczna przy każdej relacji czy filmie umieszczonym przez Ciebie w serwisie YouTube. Podaj datę urodzenia – może być to np. data założenia biblioteki. Naciśnij Dalej.

Kiedy kanał YouTube został dodany do Twojego konta, możesz rozpocząć umieszczanie relacji lub filmów. Aby przesłać relację, naciśnij Wybierz pliki z komputera. Podświetl plik, który chcesz wstawić najeżdżając na niego myszką, a następnie naciśnij Otwórz.

Nadaj tytuł swojej relacji. Dodaj opis – o czym jest Twoja relacja, co przedstawia, gdzie się dzieje itd. Wybierz kategorię, do której zalicza się Twoja relacja. Zaznacz, jaki stopień prywatności ma mieć Twoja relacja – publiczny, niepubliczny lub prywatny (przeczytaj dokładnie co kryje się pod tymi sformułowaniami). Na użytek konkursów zalecamy wybór publiczny. Wybierz licencję, na jakiej chcesz publikować swoją relację. Rekomendujemy licencję Creative Commons

Trzeci krok – odtwarzanie relacji w serwisie Kiedy na ekranie pojawi się informacja Przesyłanie zakończone jest to znak, że Twoja relacja jest już w Internecie. Aby ją odtworzyć, naciśnij Obejrzyj.

Przygotuj swoją relację i wstaw ją na Czekamy na Twoje 3 minuty!