Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & .
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Polish Yellow Pages database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych, niepowtarzalnych branż ponad 600 branż pokrewnych database marketing Yellbase.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
1 Założenia do ustawy o wypłacie emerytur kapitałowych PIU.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Polish Yellow Pages operator telekomunikacyjny dostawca machine2machine & Yellow Pages Mobile database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych,
Katowice, 15 maja 2012.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prezentacja Agencji.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Marek Pietraszek, strona° 1 » Wszystkie prawa zastrzeżone © 1999, Alcatel, Warszawa Wykorzystanie innowacji technologicznych i nowych modeli.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Tajemnice sukcesu sprzedaży przez telefon
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
INFORMACJA MARKETINGOWA
Podstawowe wartości ekonomiczne
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Segmenty operacyjne MSSF 8.
SZKOLENIE - SPRZEDAŻ USŁUG
call center to nie tylko infolinia
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Zintegrowane systemy informatyczne
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
Prezentacja biznesplanu
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Marketing w Firmie.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center &

Cele i działania Cel Pozyskanie Grupy docelowej Działania Aktywne działania promocyjne w oparciu o własną operatorską bazę teleadresową Abonentów korporacyjnych i instytucjonalnych. telekomunikacja – numer stacjonarny – faks - mobile – – marketing i promocja Wykonywane prace: dzwonimy do osób decyzyjnych, dane przetwarzamy natychmiast, ofertujemy i aktualizujemy dane biznesowe. Klucz dotarcia do Klienta: dane personalne, stanowisko w firmie oraz adres i faks do wysłania oferty.

Zespół Osoby wchodzące w skład zespołu Konsultanci, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie branżowe w Przemyśle Yellow Pages. Lokalizacja: Gdańsk, Olsztyn, Warszawa, Lublin, Kraków. Własność danych Dane Firm, które w trakcie działań przyjęły ofertę handlową, dostarczone są na płycie CD do Zleceniodawcy. Obecnie, jest to jedyne takie rozwiązanie w Przemyśle Yellow Pages.

Podobne rozwiązania w innych krajach Świat i podobne rozwiązania - w krajach wysoko rozwiniętych firmy, stosujące podobne rozwiązania, wygenerowały w 2008 roku Przychody w wysokości ponad 460 mln dolarów. Wysokorozwinięty Rynek Yellow Pages (ponad 200 narodowych operatorów) przewiduje do 2013 roku, przychody około 3 bln dolarów z tej właśnie linii biznesu. Polish Yellow Pages & White Pages – telekomunikacja, mTWOm, głos , offline-druk, online-internet.

Możliwości Problemy i możliwości. Wydawać się może, że koszt 35- zł netto za jedną godzinę pracy zespołu Call Center do dużo. Jednak tak nie jest, zwroty z inwestycji są natychmiastowe. Klient musi ponieść część ryzyka biznesowego w opłacie podstawowej, warto jednak zauważyć: otrzymanie na własność rekordu bazodanowego, zawierającego informacje biznesowe przyjęcie oferty handlowej za 1,20- zł netto, to duża wartość, to gwarancja zwrotu inwestycji, na poziomie 309% wartości zamówienia* *taką mamy wiedzę od Klienta

Koncepcja biznesowa Kluczowa technologia Aktywna praca na rekordach bazodanowych w ruchu voice & online ma potwierdzenie skuteczności. Aktywne operatorskie rekordy bazodanowe, pozyskane w wyniku założonych kryteriów, aktualizowane raz w miesiącu z widocznymi informacjami kluczowymi: dane personalne, zajmowane stanowisko, adres/y , faks/y, obroty, liczba pracowników i pojazdów samochodowych, dane statystyczne regionalne i globalne. Wysyłanie wstępnych i ostatecznych ofert HTML do potencjalnych Klientów. Współpraca z infobrokerami w zakresie poszerzenia wiedzy o branży i rynku.

Konkurencja Poznając Klienta, poznajemy również konkurencję. Szanujemy konkurencję na rynku, pracując z jedną z firm, nigdy nie podejmujemy działań równoległych z firmą konkurencyjną dla naszego Klienta. Także do 12 m-cy po zakończeniu współpracy. Polish Yellow Pages & White Pages – telekomunikacja, mTWOm, głos , offline-druk, online-internet. To jedyna taka postawa w Przemyśle Yellow Pages. Oczywiście są sytuacje, kiedy Klient żąda dłuższego okresu karencji i takie zobowiązania podejmujemy, doliczając 20 % wartości zamówienia netto. Możliwe są każde inne rozwiązania, ponieważ decyzje podejmujemy natychmiast i są one zawsze elastyczne.

Plan finansowy Oferta składa się z podstawowych modułów: moduł I: pracochłonność i koszty, cena: 35- zł / 1 godzina pracy, praca zespołu w godzinach 7:45-17:15 moduł II: przekazanie rekordu bazodanowego na własność, cena: 1,20- zł netto Bilingowanie: jeden raz w tygodniu (poniedziałek, za poprzedni tydzień) Razem: ok zł / Abonament 1 m-c* *w zależności od miesiąca

Wymagane zasoby Przedstawiamy podstawowe zasoby obsługi: –Personel –Technologia –Hurtownia Rekordów Klientów Korporacyjnych –Hurtownia Rekordów Klientów Instytucjonalnych –Hurtownia Abonentów Mieszkalnych –Hurtownia Numerów Kart SIM –Narzędzia Promocji i Marketingu –Produkt YellowPagesInside –Usługi Social Media Marketing – facebook twitter yahoo –i inne Pozostałe zasoby – Tajemnica Przedsiębiorstwa

Źródła ryzyka Źródło ryzyka dla proponowanego projektu: powolny czas osiągania wyniku ostatecznego: Pakiet Teleadresowy Grupy Docelowej. Przeciwdziałania to Interaktywny sposób pracy konsultantów, łączący usługę głosową z online, faksem, Yellbase IQ Innym źródłem ryzyka jest ilość ok. 30% rekordów, w które w danym momencie nie będzie można się wdzwonić z powodów zewnętrznych i wewnętrznych, niezależnych od Operatora i Polish Yellow Pages. Przeciwdziałania to Przeciwdziałania to ustawienie automatu nadzorującego.

Dziękujemy! Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny, M2M, Media Yellow Pages, Social Media Marketing Oddział Gdynia, Polska, Wawrzyniaka 4 C Departament – Reklama i Sprzedaż Yellow Pages tel.: , faks.: , .: REGON: , NIP: