SP 8SP 20SP 44 SP 50SP 67SP 74SP 78 SP 83SP 93SP 107 ZSzP 4 SOSzW 10 SP 98 SSzP Optimum III GRUPA ZSz 15 SP 12
PROBLEMY PRIORYTETOWE Dysproporcja między liczbą uczniów z wadami postawy a liczbą uczniów uczestniczących w zajęciach gimnastyki korekcyjnej Brak umiejętności zagospodarowania przez uczniów i ich rodziców czasu wolnego w weekendy
Większość uczniów nie podejmuje żadnej aktywności ruchowej w czasie wolnym Rodzice posiadają znikomą wiedzę n/t wad postawy.
Niskie poczucie własnej wartości wśród uczniów; nieradzenie sobie z emocjami Trudności adaptacyjne u najmłodszych uczniów Brak umiejętności radzenia sobie ze stresem i niepowodzeniami szkolnymi
Niezadowalające relacje interpersonalne w społeczności szkolnej Zachowania agresywne wśród uczniów
OCZEKIWANIA GRUPY Udział w szkoleniach Sposoby przeciwdziałania agresji w szkole Praca z dzieckiem nadpobudliwym Jak aktywizować rodziców do działań prozdrowotnych? Wymiana doświadczeń Pomoc merytoryczna doradcy
TEMATY SPOTKAŃ Jak poznawać się i integrować w grupie zadaniowej ? Koordynator – kto to taki ? Jak pracować w szkole z dzieckiem nadpobudliwym ? Sposoby przeciwdziałania agresji w szkole Rodzice – sprzymierzeńcy Szkoły Promującej Zdrowie Ewaluacja pracy w roku szkolnym 2002/2003
KORZYŚCI WYMIANA DOŚWIADCZEŃ NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY MIĘDZY SZKOŁAMI REALIZACJA AUTORSKICH PROGRAMÓW PROMOCJI ZDROWIA