support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących wyszukiwania Przewodnik
Witamy w przewodniku EBSCO poświęconym tworzeniu alertów dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost. Alerty pozwalają zaoszczędzić cenny czas poświęcony na wyszukiwanie i tworzy się je, aby otrzymywać automatyczne powiadomienie em, gdy dostępne będą nowe wyniki wyszukiwania.
Utworzenie alertu dotyczącego wyszukiwania z listy wyników jest proste i nie zajmuje wiele czasu. Po wykonaniu wyszukiwania kliknij link Alert/Zapis/Współdzielenie na szczycie listy wyników i wybierz alert (Wyślij alert em) z wyświetlonego menu rozwijanego.
Okno tworzenia alertu pojawi się na ekranie wyświetlonym na liście wyników. Zapisywanie alertów lub wyszukiwań możliwe jest dopiero po zalogowaniu się do foldera My EBSCOhost. Kliknij link Zarejestruj się, by zalogować się do swojego spersonalizowanego foldera lub utworzyć nowe konto.
Wprowadź swoje ID użytkownika i hasło, a następnie kliknij Login. Jeśli potrzebujesz nazwy użytkownika i hasła, kliknij link Utwórz nowe konto i postępuj zgodnie z podpowiedziami. Alerty dotyczące wyszukiwania oraz czasopism, a także zapisane wyszukiwania są przechowywane w Twoim spersonalizowanym folderze (My EBSCOhost), który bezpłatnie mogą utworzyć użytkownicy EBSCOhost.
Uzupełnij formularz tworzenia alertu, wybierając z list rozwijanych częstotliwość oraz format wyników. Wpisz adres (jeden lub kilka), na który przesyłane mają być w przyszłości wyniki wyszukiwania, a następnie kliknij Zapisz alert. Jeśli chcesz wyświetlić wszystkie dostępne ustawienia modyfikacji alertu dotyczącego wyszukiwania, kliknij link Ustawienia zaawansowane.
Kliknij link Pomoc, aby wyświetlić pełny system pomocy online.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Działu Wsparcia EBSCO