Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
URLOP W POLSCE
Advertisements

Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
1. Lokalizacja. Projektowany obszar znajduje się w ścisłym centrum Szczecina, nieopodal centrum handlowego Galaxy, oraz naprzeciwko rozpoczynającej się
Programowanie obiektowe
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Kazus Pan Jan Kowalski prowadzi działalność w Polsce. Jego firma zajmuje się prowadzeniem niemieckojęzycznego, odpłatnego serwisu internetowego przeznaczonego.
Oferta portalu Parkiet.com
Kultura masowa czy dzieło sztuki?
Bilbordy Pomysł na reklamę.
badania rynku turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Media Miejskie to obecny w mieście,
Katedra Marketingu Usług
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Kolor i wielkość reklamy
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Oferta urządzeń i produktów do sprzedaży automatycznej Polen-Pro 20 marca 2008.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Opis serwisu: Statystyki:
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Interactive Marketing Partner marketing
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
MULTIMEDIALNE USŁUGI REKLAMOWE Oferta reklamy na ekranach LCD Full HD
Metodologia badań wydatków reklamowych
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Technik Organizacji Reklamy
powierzchni reklamowych
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Technik Organizacji Reklamy
„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów.
PROCESY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ – MODELE ORAZ FORMY KOMUNIKACJI
Oferta działań ambientowych
Reklama społeczna Co to jest?.
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Google AdWords.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. Technik Cyfrowych.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Ustawa krajobrazowa nowe zadania samorządu województwa Monika Brzeszkiewicz-Kowalska Dyrektor Oddziału Terenowego w Ciechanowie Mazowieckiego Biura Planowania.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Okno na Hooptymistyczny świat
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Autor : Agnieszka Śliwińska. To przedmiot lub urządzenie, służące do przechowywania informacji.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel Billboard Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel

Co to jest billboard ? Najczęściej jest to duża oświetlona, tablica reklamowa, umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach, służąca do umieszczania na niej reklam.

Definicja billboardu. Billboardy w skrócie myślowym przedstawiają historię danej marki czy produktu. Traktuje się je jako elementy taktyczne kampanii reklamowych w żadnym razie nie powinien stanowić elementu strategicznego, ale jest na bardzo dobrej pozycji jako element wspomagający.

A więc co umieścić ? Na billboardach umieszczane są produkty i hasła reklamowe jednoznacznie informując, ze ludzie nie kupują jedynie dóbr, ale i satysfakcję. Fotografia stanowi rodzaj kodu, który mona uznać za pierwotny w systemach komunikacji.

Lokolizacja. W reklamie zewnętrznej bardzo istotny jest jej wymiar i skala. Niewątpliwie duży format daje większą siłę, dociera do większej ilości osób a z psychologicznego punktu widzenia dodaje ważności. Rozmiarem reklamy zewnętrznej są jednak przede wszystkim nietuzinkowe pomysły. Największe nie stanowi o najskuteczniejszym, ponieważ argumentem niezwykle ważnym w reklamie zewnętrznej jest jej lokalizacja. Środowisko, w jakim zostanie umieszczona mocno nacechowuje swoją przestrzenią wrażeniową i emocjonalną będąc wielkim atutem lub wskazując na porażkę.  

Główne zalety billboardu. Głównymi zaletami jest nieprzerwany czas ekspozycji (24 godziny na dobę),  oraz nieograniczony kontakt z odbiorcą,  produkt, informacja widoczne są również nocą (przeszklone, podświetlone nośniki). Duże możliwości graficzne, szeroka grupa odbiorców,  oraz atrakcyjne lokalizacje  sprzyjają sprzedaży produktów.

Czym jest freeboard ? Freeboard - jest to jednostronna lub dwustronna, wolno stojąca tablica reklamowa, najczęściej oświetlona. Freeboardy umieszcza się zwykle wzdłuż arterii komunikacyjnych .

Cityboard… Jest to oświetlony, wolno stojący nośnik reklamowy. Podobnie jak freeboardy, umieszcza się je zazwyczaj w centrach aglomeracji lub przy arteriach komunikacyjnych.

Citylight… Jest to podświetlony panel reklamowy, wolno stojący lub montowany na ścianach i wiatach przystanków komunikacji publicznej.

Diapozon…  To plansza reklamowa pionowego formatu umocowana na metalowej konstrukcji zakotwiczonej w betonowej podstawie, niekiedy wyposażonej w krzesełka lub ławeczki. Diapozony często można spotkać na peronach dworców kolejowych.

Frontlight… Frontlight to reklama drukowana na winylu, posiadająca własne oświetlenie jest umieszczana na elewacjach budynków. Dzięki rozmaitym rozmiarom i proporcjom frontlight jest niezwykle atrakcyjny dla odbiorcy.

Megaboard… Megaboard największy ze stosowanych wolno stojących formatów outdoorowych podświetlona od zewnątrz i od środka.

Dziękujemy za uwagę :)