Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JESTEŚMY PARTNEREM 7 DZIAŁAMY W OBSZARZE WP 5
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
                                                RAPORT Z BADAŃ Mieszkańcy Nikiszowca o planach rozwoju swojej dzielnicy Lokalne Badania Społeczne dla Urzędu.
Przeprowadzone metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview )
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Tu można wstawić, stosownie do potrzeb, nazwę Jednostki, imię i nazwisko Prelegenta itp. Struktura Kierownik.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego
Metody badawcze w socjologii
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
o Badanie jest częścią projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Badanie atrakcyjności Kołobrzegu na tle innych miast o podobnym charakterze uzdrowiskowo- wypoczynkowym.
Podsumowanie wyników badań
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
Adam Lewandowski. Coraz bardziej potrzebujemy całościowych strategii i skoordynowanych działań ze strony wszystkich instytucji i osób zaangażowanych w.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Internet jako narzędzie badań
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Centrum Badań Edukacyjnych Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Łodzi Badanie efektywności działań władz samorządowych Piotrkowa Trybunalskiego w.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Charakterystyka osób powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radziejowie w latach 2007 – 2009 Radziejów, 19 kwietnia 2010.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Zasady wyboru i wytyczne do opisu dobrych praktyk Dr inż. Janusz Adamczyk.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY:
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
FUNKCJONOWANIE SEKSUALNE OSÓB WYCHOWYWANYCH
Poddziałanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Sondaż preferencji wyborczych październik 2014 r..
Leszno jako centrum aglomeracji i centrum subregionu
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” Omówienie głównych działań zrealizowanych w ramach projektu.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Maciej Hawryluk Katarzyna Osiejewska Weronika Węglewska
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
Sopot, grudzień 2009 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Sytuacja materialna i problemy życia codziennego mieszkańców Gdańska w aspekcie utworzenia Centrum Integracji Społecznej.
TRANSEKT MIASTA ŁODZI IDENTYFIKACJA I ANALIZA STRUKTUR PRZESTRZENNYCH ŁÓDŹ, LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2014 autorzy: Anna Kowalska, Jan Nowak – Gospodarka Przestrzenna.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Tytuł prezentacji Stowarzyszenie Metropolia Poznań ul. Stefana Prymasa Wyszyńskiego 8, Poznań tel ,
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2010 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Dr Piotr Jabkowski Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Centrum.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Transport trolejbusowy w Gdyni w świetle wyników badań marketingowych projektu TROLLEY dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański.
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
Kształtowanie jakości usług transportu kolejowego: w poszukiwaniu źródeł finansowania Dr Michał Wolański, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Dr Marcin.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Trybuny mogą pomieścić ok widzów. Ul. Piotrkowska jest najdłuższą ulicą handlową w Europie. Ma długości ok. 4,2 km.
Targi Łódzkie to ponad 20-letnie doświadczenie w organizacji targów i kongresów, ciągłe dążenie do rozwoju zaowocowało ideą stworzenia Centrum Konferencyjno.
Głos Polaków w sprawie wina
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Postawy studentów wychowania fizycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego wobec zdrowia Dr Jaromir Grymanowski Uniwersytet Rzeszowski Wydział Wychowania Fizycznego.
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska

Miejsca przeprowadzenia badania Centrum handlowe „Port Łódź” Ulica Piotrkowska Targowisko miejskie– okolice hali „Górniak” Obręb rynku Manufaktury

Metoda badawcza Metoda ilościowa Kwotowy dobór próby Osobiste indywidualne wywiady kwestionariuszowe

Charakterystyka respondentów Próba 500 osób Przedział wiekowy od 16 do powyżej 60 lat Mieszkańcy przede wszystkim aglomeracji łódzkiej (w tym w ok. 80% mieszkańcy Łodzi)

Badanie porównawcze Badanie przeprowadzone przez mgr. Damiana Strzałkowskiego w pracy magisterskiej pt. „Tożsamość miasta jako warunek skuteczności marketingu terytorialnego na przykładzie strategii promocji i komunikacji marketingowej Łodzi”, napisanej w Katedrze Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, pod kierunkiem dr Mariusza E. Sokołowicza Próba: 100 respondentów; dobór celowy; metoda kuli śniegowej (dominacja osób w wieku lata, z wykształceniem wyższym) Narzędzie badawcze: wywiad kwestionariuszowy Okres badania: 23 lipca – 19 września 2012

Procentowy udział poszczególnych grup wiekowych

Procentowy udział płci

Struktura respondentów wg pochodzenia

Rozpoznawalność logo

Liczba wskazań na logo

Aprobata logo przez respondentów

Nazwisko utożsamiane z nowym logo

Rozpoznawalność hasła

Łódź w oczach respondentów SPATIUM p. Damian Strzałkowski

Dziękuję za uwagę!