Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska
Miejsca przeprowadzenia badania Centrum handlowe „Port Łódź” Ulica Piotrkowska Targowisko miejskie– okolice hali „Górniak” Obręb rynku Manufaktury
Metoda badawcza Metoda ilościowa Kwotowy dobór próby Osobiste indywidualne wywiady kwestionariuszowe
Charakterystyka respondentów Próba 500 osób Przedział wiekowy od 16 do powyżej 60 lat Mieszkańcy przede wszystkim aglomeracji łódzkiej (w tym w ok. 80% mieszkańcy Łodzi)
Badanie porównawcze Badanie przeprowadzone przez mgr. Damiana Strzałkowskiego w pracy magisterskiej pt. „Tożsamość miasta jako warunek skuteczności marketingu terytorialnego na przykładzie strategii promocji i komunikacji marketingowej Łodzi”, napisanej w Katedrze Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, pod kierunkiem dr Mariusza E. Sokołowicza Próba: 100 respondentów; dobór celowy; metoda kuli śniegowej (dominacja osób w wieku lata, z wykształceniem wyższym) Narzędzie badawcze: wywiad kwestionariuszowy Okres badania: 23 lipca – 19 września 2012
Procentowy udział poszczególnych grup wiekowych
Procentowy udział płci
Struktura respondentów wg pochodzenia
Rozpoznawalność logo
Liczba wskazań na logo
Aprobata logo przez respondentów
Nazwisko utożsamiane z nowym logo
Rozpoznawalność hasła
Łódź w oczach respondentów SPATIUM p. Damian Strzałkowski
Dziękuję za uwagę!