Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Plany transportowe w świetle doświadczeń wybranych krajów UE
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
Strategia rozwoju Opola w latach
MIASTA – PARTNERZY PROJEKTU Płock – Miasto (Partner) wiodący + lider bloku tematycznego Włocławek, Elbląg – Partner projektu – lider bloku tematycznego.
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Przygotowanie projektu technicznego
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
Obwodnica Milanówka i Grodziska Maz. Spotkanie z mieszkańcami 24 marca 2007 we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjazna Komunikacja.
Polityka przestrzenna Wielkopolski w zakresie zwartości zabudowy
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
Zamawiający / Inwestor:
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
Mieczysław Reksnis Mieczysław Reksnis.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
STREFY RUCHU USPOKOJONEGO I PIESZEGO W ŚRÓDMIEŚCIU KRAKOWA Andrzej RUDNICKI (Politechnika Krakowska) Andrzej KOLLBEK (GDDKiA.
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
Dominik Jaśkowiec Radny Miasta Krakowa
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Plac Długosza.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
IV warsztaty eksperckie SUiKZP Policentryczność Gdańska I 16 października 2015 I.
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Gdańsk w nowej perspektywie Porozmawiajmy o Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Raport z debat (kwiecień-czerwiec 2015)
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2016 ROK ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZY FNANSOWEJ.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Rowerowa Warszawa 2017 Zarząd Dróg Miejskich
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Rowerowa Warszawa 2016 Zarząd Dróg Miejskich
Zapis prezentacji:

Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011

Cel opracowania: Podstawowym celem zamówienia jest uszczegółowienie ustaleń Strategii zrównoważonego rozwoju systemu transportowego Warszawy do 2015 roku i na lata kolejne w zakresie wprowadzenia ograniczeń w ruchu indywidualnym w centralnej części Warszawy. Ponadto celami zamówienia są: Delimitacja stref zróżnicowanych zasad rozwiązań komunikacyjnych. Ustalenie grup użytkowników i priorytetów w poszczególnych strefach. Określenie maksymalnych dopuszczalnych prędkości w poszczególnych strefach. Określenie zasad rozwiązań komunikacyjnych, organizacji i zarządzania ruchem oraz zasad organizacji przestrzeni publicznych w korytarzach ulic w poszczególnych strefach. Określenie wpływu wprowadzenia tych zasad na funkcjonowanie systemu transportowego miasta i kierunki jego rozwoju, ze wskazaniem na konieczne inwestycje drogowe i w komunikacji publicznej, niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu. Zaproponowanie harmonogramu wdrażania zasad rozwiązań komunikacyjnych w poszczególnych strefach oraz innych inwestycji drogowych i w komunikacji publicznej, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu Warszawa, grudzień 2011

Zakres opracowania: Warszawa, grudzień 2011

Etap 1 Charakterystyka stanu istniejącego systemu transportowego w obszarze opracowania Uproszczona analiza uwarunkowań przestrzennych w obszarze opracowania Analiza dotychczasowych opracowań i ustaleń dotyczących strategii rozwoju miasta, strategii rozwoju systemu transportowego, opracowań z zakresu demografii i systemu transportowego w obszarze opracowania. Dane i założenia dotyczące rozwoju miasta Analiza przygotowywanych i realizowanych inwestycji, opracowań i projektów Założenia dotyczące zasad funkcjonowania i rozbudowy systemu transportowego miasta Wstępne propozycje zasad rozwiązań sytuacyjno- wysokościowych dla poszczególnych 7 stref zróżnicowanych warunków komunikacyjnych Zasady prognozowania i rozkładu przestrzennego ruchu Prognozy ruchu Etap I Warszawa, grudzień 2011

Analiza ruchowa rozwoju miasta Założenia zgodne z przyjętymi w Etapie 1: Rozwój demograficzny : Aktualne i spodziewane tendencje demograficzne rozwoju obszaru metropolitarnego Warszawy, lipiec 2010 doc. dr hab. Przemysława Śleszyńskiego Studium komunikacyjne Śródmieścia Warszawy w związku z planowanymi zmianami zagospodarowania przestrzennego, luty 2010 opracowane przez TransEko Sp.j. Rozwój infrastruktury: Spowolnienie budowy nowych inwestycji Warszawa, grudzień 2011

Rozwój systemu transportowego Warszawy – wariant 1 Rok 2025 Rok 2035 Trasa Krasińskiego na odcinku od ulicy Budowlanej do Alei Prymasa Tysiąclecia wraz z nowym mostem przez Wisłę, Trasa Mostu Północnego na odcinku od Młocin do węzła z nowym wyjściem trasy S7 z Warszawy przez Bemowo. Wschodni odcinek Obwodnicy Śródmiejskiej od Ronda Wiatraczna do Ronda Żaba, Trasa Mostu Północnego od ulicy Modlińskiej do Marek, Trasa Olszynki Grochowskiej od Trasy Armii Krajowej (S8) do Trasy Mostu Północnego, Ulica Nowo Lazurowa przez lotnisko i Bemowo. Warszawa, grudzień 2011

Rozwój systemu transportowego Warszawy – wariant 2 Marszałkowska na odcinku od placu Bankowego do placu Konstytucji jako 2x2, Marszałkowskiej na odcinku od placu Unii Lubelskiej do placu Konstytucji jako 1x1, Jana Pawła II na odcinku od ulicy Słomińskiego do Alei Jerozolimskich jako 2x2, Alei Solidarności od ulicy Towarowej do placu Bankowego jako 2x2 (trzeci pas dla komunikacji zbiorowej), Puławskiej jako 2x2, Alei Jerozolimskich od placu Zawiszy do ulicy Nowy Świat dla samochodów osobowych jako 2x2 (trzeci pas dla komunikacji zbiorowej), Stawki jako 2x1, Targowej jako 2x2. Warszawa, grudzień 2011

Rozwój systemu transportowego Warszawy Rok 2025 Rok 2035 Warszawa, grudzień 2011

Wyniki prognoz ruchu – rok 2035, szczyt poranny Wariant 1 Wariant 2 Warszawa, grudzień 2011

Wyniki prognoz ruchu – rok 2035, szczyt poranny Pogorszenie warunków ruchu w wariancie 2 Spadek średnich prędkości ruchu Ograniczenie przepustowości nie wpłynie na liczbę pojazdów poruszających się po mieście Warszawa, grudzień 2011

Strefy zróżnicowanej obsługi komunikacyjnej w Strategii zrównoważonego rozwoju systemu transportowego Warszawy do 2015 roku i na lata kolejne: Warszawa, grudzień 2011

Strefy zróżnicowanej obsługi komunikacyjnej – zmiany w stosunku do Strategii: Warszawa, grudzień 2011

Strefy zróżnicowanej obsługi komunikacyjnej – wytyczne Warszawa, grudzień 2011

Propozycja elementów sieci drogowej układ ulic, przebieg ścieżek rowerowych, ograniczenia prędkości, ograniczenia w ruchu, uspokojenia ruchu, lokalizacja przystanków, uprzywilejowania komunikacji zbiorowej, obszar zarządzania ruchem Warszawa, grudzień 2011

Harmonogram wdrażania inwestycji drogowych Harmonogram inwestycji o znaczeniu aglomeracyjnym a także dzielnicowym i lokalnym Określono priorytet oraz uzależnienie inwestycji Warszawa, grudzień 2011

Harmonogram wdrażania inwestycji komunikacji zbiorowej Warszawa, grudzień 2011

Wnioski – komunikacja indywidualna Warszawa, grudzień 2011

Wnioski – komunikacja zbiorowa Warszawa, grudzień 2011