E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Generator Wniosków o Płatność
EBPP - nowy trend na rynku
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Nowelizacja Narodowego Programu Przygotowania do Członkostwa w Unii Europejskiej Grażyna Omarska p.o. Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych.
Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Lubuskiego na lata Zielona Góra, dnia 16 sierpnia 2010r.
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
PLATFORMA EDI - COMARCH ECOD
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Ministerstwo Finansów
Platforma Usług Elektronicznych
Zakładane cele : Jednolity kanał udostępniania elektronicznych usług publicznych przez administrację publiczną (ESP) Platforma współkorzystania z wypracowanych.
E-Obywatel.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
E - obywatel.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Ogólnokrajowa karta miejska
Bariery w efektywnym wykorzystaniu podpisu elektronicznego i elektronicznej skrzynki podawczej. Paweł Tomczak www. zgwrp.org.pl;
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Dni Ubezpieczonego w ZUS 7 – 11 października 2013 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu.
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Okres realizacji projektu: –
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa. Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski.
Elżbieta Komarnicka, Sandomierz, r..
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Technologie informacyjno-komunikacyjne – wszelkie działania związane z  produkcją i wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych oraz.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Specjalista ds. Kontroli Jakości Instalacji
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Region promocji turystycznej
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Piotr Jóśko Z-ca Dyrektora
Zapis prezentacji:

e-Obywatel

Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem cyfrowym włącznie Niezadowalający poziom oferowanych usług, szczególnie w relacjach urząd – petent Niska świadomość, zwłaszcza starszej części społeczeństwa – nowe technologie to nie tylko sprzęt – nie wszyscy to rozumieją Czy nasze szkoły kształcą na odpowiednim poziomie przyszłych e-Obywateli?

Co jest potrzebne? Infrastruktura Narzędzia - usługi na odpowiednim poziomie oferowane obywatelowi System szkolenia dla osób administrujących platformy elektroniczne Przełamanie barier wśród społeczeństwa Szeroka kampania uświadamiająca, że wkroczenie w świat cyfrowy jest nieuchronne i ułatwi życie

E-Urząd dla obywatela formularze elektroniczne moduł weryfikacji podpisu elektronicznego elektroniczna skrzynka podawcza, moduł elektronicznych urzędowych poświadczeń odbioru system elektronicznego obiegu dokumentów interaktywna strona WWW, pełniąca rolę interfejsu dla petenta.

Elektroniczna skrzynka podawcza

ZUS dostępny przez Internet - pue

Bankowość elektroniczna

Korzyści dla nas, klientów: Komfort dostępu przez 24 godz. na dobę z dowolnego miejsca Niższe koszty Bieżąca kontrola Wygodna komunikacja

Dla banków: Zwiększenie wyników finasowych Promowanie szerokiego asortymentu usług Możliwość analiz pod kątem przygotowania oferty handlowej Indywidualizacja ofert Wykorzystanie kanału do szerokiej promocji

Nasze kochane zdrowie

Systemy informatyczne NFZ: SZOI – System Zarządzania Obiegiem Informacji SNRL – System Numerowania Recept Lekarskich SIMP – System Informatyczny Monitorowania Profilaktyki SMPT – System Monitorowania Programów Terapeutycznych e-Przychodnia e-Laboratorium

Przychodzi pacjent do lekarza…

Jestem latarnikiem PC

Zapraszam na warsztat e-Obywatel Tadeusz Rutkowski