Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
Program Polskiej Akcji Humanitarnej pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Egzamin maturalny zmiany od 2009 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 września 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
ŚREDNIA WAŻONA ŚREDNIA WAŻONA
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Projekt edukacyjny w gimnazjum
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
ELEKTROWNIE WIATROWE.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
MATURA Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
Projekt z Matematyki Wykresy.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
MATURA 2014/2015. Część ustna egzaminu maturalnego Od 4 do 29 maja - języki obce nowożytne Egzamin przeprowadzany jest w szkołach według harmonogramów.
Turcja wizyta robocza marca Gościła nas szkoła, w której uczniowie są w wieku od 6 do 14 lat. Szkołę tą kończą egzaminem. Przedmioty jakie.
Egzamin maturalny od 2010 r.. CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe:  język polski – nie określa się poziomu egzaminu  język obcy nowożytny zdawany na poziomie.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Opracował Marek Ryś styczeń 2016 r.. I rozszerzenie (obowiązkowe) II rozszerzenie (propozycja) III rozszerzenie (propozycja) matematyka biologia wos/j.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2015/2016 Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty w Tychach, czerwiec 2016 r.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
WINTER Egzamin Gimnazjalny kwiecień 2017 Template.
Technologia informacyjna
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
APEL ORGANIZACYJNY
Reforma oświaty – od 1 września 2017
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Egzamin maturalny w 2018 roku
Badanie opinii o szkole
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zasadnicze Oświatowe akty prawne
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów

Ankietę przeprowadzono w marcu 2012 r Ankietę przeprowadzono w marcu 2012 r. W ankiecie wzięło udział: - 16 uczniów klasy IV - 16 uczniów klasy V - 12 uczniów klasy VI Na wykresach poszczególne klasy zostały przedstawione następująco: IV V VI

Czy znasz zasady oceniania w Twojej szkole?

Jeśli tak, to w jaki sposób zostałeś z nimi zapoznany?

Czy według ciebie jesteś oceniany sprawiedliwie?

Czy zasady oceniania z poszczególnych przedmiotów są dla ciebie zrozumiałe?

Na lekcjach jesteś najczęściej oceniany za: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

Czy uważasz, że na oceny z przedmiotów mają wpływ także: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

Jeśli tak, to jakich przedmiotów to dotyczy Jeśli tak, to jakich przedmiotów to dotyczy? - Klasa V: matematyka, religia - Klasa VI: matematyka

Czy nauczyciele przestrzegają ustalonych zasad oceniania?

Jeśli nie, to jakich przedmiotów to dotyczy Jeśli nie, to jakich przedmiotów to dotyczy? Klasa IV: język niemiecki, język angielski

Czy masz możliwość poprawienia oceny?

Jeśli nie, to jakich przedmiotów to dotyczy Jeśli nie, to jakich przedmiotów to dotyczy? Klasa IV: język niemiecki – 2 osoby (gdy brakuje 0,5 pkt to i tak słabsza ocena 3 a nie 3+) Klasa V: przyroda (2 osoby), język niemiecki (2 osoby), historia Klasa VI: język niemiecki (8 osób), matematyka, przyroda

Czy pozytywna ocena motywuje cię do nauki?

Czy negatywna ocena motywuje cię do nauki?

Czy zasady oceniania z poszczególnych przedmiotów uwzględniają twoje możliwości?

Jeśli nie, to jakich przedmiotów to dotyczy? Klasa IV: muzyka Klasa VI: język niemiecki, plastyka, muzyka

Wskaż określenia, które twoim zdaniem najlepiej charakteryzują ocenianie w szkole: (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

Czy nauczyciele informują cię o przypuszczalnych ocenach ze swoich przedmiotów na półrocze i koniec roku szkolnego?

Czy zgadzasz się z przyjętymi zasadami oceniania z zachowania?