Skwer Adventure edukacyjna gra terenowa Jak powstawał nasz projekt … Autorki: Zuzanna Cybulska i Maja Zawadzka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tajemnice Lublina Cztery Muszkieterki (Maja, Dominika, Agata, Martyna)
Advertisements

Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Opracowała: mgr Lidia Szklarska. W pracowni pisarza. Pisarz to człowiek, który pisze książki. Mówi się też o nim - autor książki. Aby książka mogła powstać,
mających na celu rozwój kulturalny i sportowy dzieci i młodzieży.
Gimnazjum nr 42 Nasza wycieczka rozpoczęła się 5 maja o godzinie 23:00. Punktualnie zebraliśmy się przed autokarem i zajęliśmy swoje miejsca. Wszyscy.
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie oprogramowania, zgodne z metodologią Unified Software Development Process (RUP). Włodzimierz.
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
ZIELONA LIGA ODKRYWAMY CZYSTĄ POLSKĘ W Zembrzycach.
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
WYCIECZKA DO KRAKOWA Tytuł.
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
Działać z pasją różnorodne formy oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych sprzyjających rozwojowi ucznia. Grażyna Bednarska SP 23 Gdynia Nauczyciel Roku.
Projekt: Rajd Warszawa Marii Skłodowskiej-Curie WarszawaSklodowskiej.blogspot.com.
Oczywiście zaczęliśmy od zorganizowania się i omówienia, jak to wszystko będzie wyglądało. Najpierw podzieliliśmy się na grupy – każda odpowiadała za.
Fotografia naszym życiem
Co to jest Windows Live Movie Maker ?
Szkoła podstawowa w Łęgu Starościńskim
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
SEKCJA TERENOWA S K R Z A T Y została założona w ZSO Nr 7 w Gliwicach w roku 2006.
Szkoła w Łęgu Starościńskim
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Starożytni Matematycy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Relacja ze wspólnego śniadania 8 listopada 2011 r. w naszej klasie
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
AUTORZY: KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA OPIEKUN – MILENA MAKOWSKA
Ferie 2014.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
„Ortograffiti w mojej szkole”
MANUAL of Audyt_przestrzeni2.0 Autor koncepcji Z. Przygodzki Autor narzędzia: E. Kina.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
PREZENTACJA KOŁA NAUKOWEGO
ANGLIA. My jako druga grupa Druga grupa licząca 16 osób dostała szansę na wyjazd so Wielkiej Brytanii. Każdy z nas czekał z niecierpliwością kiedy wylecimy.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Szkoła Podstawowa nr 146 im. Janusza Korczaka w Warszawie
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Dnia 8 listopada 2011 r. klasa III z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza we Wrzosowie wzięła udział a akcji edukacyjnej "Śniadanie.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
ŚNIADANIE DAJE MOC Dnia klasa Ic wzięła udział w akcji ŚNIADANIE DAJE MOC. Uczniowie przynieśli różne produkty. Natalia przyniosła ciemne pieczywo,
Jesienne zmagania z elektroodpadami w elektrokonkursie… Ruszamy na Grę Miejską.
„Z jak…” odcinek 3. Drogi Zastępowy, Drogie Zastępy! Widzieliście już dwa odcinki naszej opowieści – teraz czas na trzeci i ostatni. Chcielibyśmy, abyście.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Ś niadanie po góralsku daje moc ! Szkoła Podstawowa nr4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Zakopane.
Światowy Dzień Zdrowia 2015
W ramach projektu Nasza Łódź spotykaliśmy się 22 maja z Panią Joanną Ufnalską z Departamentu Gier, która przybliżyła nam grę terenową typu quest.
I Szkolna Gra Terenowa „Powstanie Warszawskie”
Śladami legendy Gerarda Cieślika PROJEKT EDUKACYJNY KLASY III GIMNAZJUM.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Szkoła Podstawowa nr 139 im. Wojska Polskiego ul. Giewont Łódź Tel. (42)
 Zespół Szkoły z Klasą 2.0 realizował w pierwszym semestrze roku szkolnego 2014/2015 projekt pt. „Kielce – świętokrzyskie Serce”.  W jego skład weszły.
Przy ZSO II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka w Bielsku - Białej.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Programowanie dla każdego
Sprawozdanie z Pilotażu Programowania
Erasmus+ European Rainbow
gry dla przyszłych programistów
Prezentacja o Baczynie - jak wyglądała praca uczniów
Szewczyk Dratewka i zła czarownica
Jak przetrwać pierwszą noc w grze Minecraft
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie puzzle, które możesz wykorzystać w swojej prezentacji Udanego tworzenia :)
Matematyka małego informatyka
Zapis prezentacji:

Skwer Adventure edukacyjna gra terenowa Jak powstawał nasz projekt … Autorki: Zuzanna Cybulska i Maja Zawadzka

ETAP 1 - PLANOWANIE Najpierw wymyśliłyśmy, jakie zadania musimy wykonać, w jakim terminie i podzieliłyśmy się pracami SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Aplikacja SPIDERSCRIBE

ETAP 2 – Gromadzenie informacji… Szukałyśmy informacji na temat skwerów i pomników, które się tam znajdują w Internecie SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 WIKIPEDIA GOOGLE MAPS WYSZUKIWARKI

Robiłyśmy również badania w terenie. Wybrałyśmy się na skwery, zanotowałyśmy teksty napisów na pomnikach, zrobiłyśmy zdjęcia wszystkich obiektów SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 APARAT CYFROWY

TRZECI ETAP - wymyślanie zadań dla graczy Do tego przydała się cała dokumentacja zrobiona w drugim etapie. Pracowałyśmy w chmurze, korzystając z Dokumentów Google SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 PRACA W CHMURZE…

Wszystkie zadania dla graczy umieściłyśmy w lapbookach w specjalnych zakładkach, mini książeczkach i klipsach SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

CZWARTY, OSTATNI ETAP - testowanie gry w terenie. Do wzięcia udziału w grze testowej zaprosiliśmy koło matematyczne z klasy 4a wraz z wychowawczynią, panią Elżbietą Bielecką SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po spotkaniu w bibliotece, wyruszyliśmy … Każda drużyna ze swoim lapbookiem

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po dotarciu na Skwer Sue Ryder uczniowie rozpoczęli GRĘ! Ruszyli na pomoc pięknej Gdyni, jako wybitni KARTOGRAFOWIE, aby stworzyć mapę i opisać jej włości…

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Trzeba uzupełnić legendę planu terenu GRY… Wpisać nazwy ulic, pomników, obiektów….

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Gracze uzupełniają informacje O Sue Ryder, honorowej obywatelce Gdyni.

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 W siłowni pod chmurką trzeba poćwiczyć na wszystkich maszynach, zanotować ich nazwy i wymyślić własne

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Liczy się czas!!!

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Pomnik Ofiar Grudnia 1970 i słynne drzwi…

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Józef Piłsudski, pierwszy marszałek Polski i twórca Marynarki Polskiej został honorowym obywatelem Gdyni.

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Na kotwicy herb Plymouth, siostrzanego miasta Gdyni…

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Trzeba spisać łacińską sentencję…

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Czekamy na pierwszą drużynę, która wykona zadania… Zaraz zacznie się sprawdzanie.

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Drużyna Bartka i pani Eli dotarła pierwsza!! Brawo!!!

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Zaraz za Bartkiem – drużyna Beni i Danieli

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Sprawdzamy lapbooki… A tu jakieś zamieszanie….

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po trudach gry w upalny dzień woda smakuje wspaniale. Prawdziwym Smokiem Wawelskim okazała się Daniela

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Jak gracze ocenili naszą grę??? Super!! Świetna! Fajna! Podziękowali nam !!! Co by dodali?? Krzyżówki Jedzenie hot- dogów na czas Co się najbardziej podobało?? Wodopój

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Cały czas opisywałyśmy jak powstaje projekt na naszych blogach… … na platformie Szkoły z klasą 2.0 I zdobyłyśmy odznaki!!!

SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Cieszymy się, że udało się nam zrealizować nasz projekt… Dziękujemy za uwagę Zuzanna Cybulska i Maja Zawadzka Szkoła Podstawowa nr 23 w Gdyni W prezentacji wykorzystałyśmy własne zdjęcia i filmy.