Skwer Adventure edukacyjna gra terenowa Jak powstawał nasz projekt … Autorki: Zuzanna Cybulska i Maja Zawadzka
ETAP 1 - PLANOWANIE Najpierw wymyśliłyśmy, jakie zadania musimy wykonać, w jakim terminie i podzieliłyśmy się pracami SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Aplikacja SPIDERSCRIBE
ETAP 2 – Gromadzenie informacji… Szukałyśmy informacji na temat skwerów i pomników, które się tam znajdują w Internecie SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 WIKIPEDIA GOOGLE MAPS WYSZUKIWARKI
Robiłyśmy również badania w terenie. Wybrałyśmy się na skwery, zanotowałyśmy teksty napisów na pomnikach, zrobiłyśmy zdjęcia wszystkich obiektów SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 APARAT CYFROWY
TRZECI ETAP - wymyślanie zadań dla graczy Do tego przydała się cała dokumentacja zrobiona w drugim etapie. Pracowałyśmy w chmurze, korzystając z Dokumentów Google SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 PRACA W CHMURZE…
Wszystkie zadania dla graczy umieściłyśmy w lapbookach w specjalnych zakładkach, mini książeczkach i klipsach SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
CZWARTY, OSTATNI ETAP - testowanie gry w terenie. Do wzięcia udziału w grze testowej zaprosiliśmy koło matematyczne z klasy 4a wraz z wychowawczynią, panią Elżbietą Bielecką SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po spotkaniu w bibliotece, wyruszyliśmy … Każda drużyna ze swoim lapbookiem
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po dotarciu na Skwer Sue Ryder uczniowie rozpoczęli GRĘ! Ruszyli na pomoc pięknej Gdyni, jako wybitni KARTOGRAFOWIE, aby stworzyć mapę i opisać jej włości…
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Trzeba uzupełnić legendę planu terenu GRY… Wpisać nazwy ulic, pomników, obiektów….
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Gracze uzupełniają informacje O Sue Ryder, honorowej obywatelce Gdyni.
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 W siłowni pod chmurką trzeba poćwiczyć na wszystkich maszynach, zanotować ich nazwy i wymyślić własne
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Liczy się czas!!!
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Pomnik Ofiar Grudnia 1970 i słynne drzwi…
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Józef Piłsudski, pierwszy marszałek Polski i twórca Marynarki Polskiej został honorowym obywatelem Gdyni.
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Na kotwicy herb Plymouth, siostrzanego miasta Gdyni…
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Trzeba spisać łacińską sentencję…
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Czekamy na pierwszą drużynę, która wykona zadania… Zaraz zacznie się sprawdzanie.
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Drużyna Bartka i pani Eli dotarła pierwsza!! Brawo!!!
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Zaraz za Bartkiem – drużyna Beni i Danieli
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Sprawdzamy lapbooki… A tu jakieś zamieszanie….
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Po trudach gry w upalny dzień woda smakuje wspaniale. Prawdziwym Smokiem Wawelskim okazała się Daniela
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Jak gracze ocenili naszą grę??? Super!! Świetna! Fajna! Podziękowali nam !!! Co by dodali?? Krzyżówki Jedzenie hot- dogów na czas Co się najbardziej podobało?? Wodopój
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Cały czas opisywałyśmy jak powstaje projekt na naszych blogach… … na platformie Szkoły z klasą 2.0 I zdobyłyśmy odznaki!!!
SKWER ADVENTURE Projekt programu Szkoła z Klasą 2.0 Cieszymy się, że udało się nam zrealizować nasz projekt… Dziękujemy za uwagę Zuzanna Cybulska i Maja Zawadzka Szkoła Podstawowa nr 23 w Gdyni W prezentacji wykorzystałyśmy własne zdjęcia i filmy.