Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Powszechnie wiadomo, że dość duży odsetek młodych ludzi publicznie udostępnia zdjęcia dzieląc się nimi poprzez Internet i aplikacje na telefonach lub tabletach. Współcześnie nawet codzienne czynności są uwieczniane i wystawiane do wglądu innym osobom. W dobie portali społecznościowych, aplikacji typu Snapchat oraz popularnego „selfie” motyw zdjęć może być opłacalnym elementem kampanii marketingowej.
Z moich obserwacji wynika, że nabywcami cukierków „Skittles” są najczęściej osoby w wieku od ok. 15 do 25 lat. Wysuwają się wnioski, że aby zadowolić grupę docelową, w kampanii promocyjnej należałoby zawrzeć elementy, które są teraz „na czasie”.
Moją propozycją jest ustawienie fotobudek w galeriach handlowych i innych miejscach często odwiedzanych przez młodych ludzi. Aby zrobić zdjęcie w budce, należałoby wpisać kod znajdujący się wewnątrz opakowania po cukierkach „Skittles”. Każdy kod byłby jednorazowy. W pobliżu budek proponuję ustawienie automatów, w których można będzie zakupić cukierki „Skittles”. Takie działanie zwiększy liczbę osób korzystających z oferty, ponieważ na miejscu będzie dostęp do produktu, a co za tym idzie kodu.
Oprócz zachęty w formie zdjęcia, dla czynnych użytkowników facebook’a, proponuję konkurs. Po wydrukowaniu fotografii w budce wyświetli się pytanie o zgodę na opublikowanie jej na fanpage’u „Skittles” na facebook’u. Jeśli osoba wyrazi zgodę, automatycznie bierze udział w konkursie. Właściciel zdjęcia z największą liczbą „Lubię to” otrzyma atrakcyjną nagrodę w formie tableta. Konkurs powtarzany byłby co miesiąc. Zaproponowane przeze mnie działania sprawią, że konsumenci będą mieli do czynienia z produktem „Skittles” nie tylko w sklepach, ale także w miejscach, do których często uczęszczają oraz w Internecie. Można być pewnym, że większość osób z grupy docelowej nie przejdzie obok fotobudki obojętnie, a konkurs na portalu tak popularnym w ostatnich latach jeszcze bardziej zachęci do zakupu znanych i lubianych cukierków. Wzrośnie zadowolenie kupujących, popularność produktu, a co za tym idzie sprzedaż i renoma firmy.