Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Zakupy.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
opracowała Justyna Tokarz
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
PowerPoint – Wprowadzenie
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Witamy w galerii forum 750mm.pl. Wstęp Galeria forum została stworzona dla użytkowników w celu ułatwienia dzielenia się swoimi zasobami. Pozwala ona na.
Odkryjmy razem - Allegro
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Kampania reklamowa Somfy 2013
FotoKom Power czyli konkurs na zdjęcie wykonane aparatem z telefonu komórkowego Temat: Młodzież w Jastrzębiu Zdroju.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
EHoliday.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
Technik Organizacji Reklamy
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Strategie promocji.
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi DEBATA KLASY IIIc wych. Bożena Zawistowska.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Chroń swoją prywatność w Internecie
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Partner Projekt “Internet bez nienawiści” realizowany jest w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.
Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Jak towarzyszyć dzieciom w sieci? Monika Pietruszka Wioleta Stypuła.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Afektywne podejście do lojalności
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
SEGMENTACJA RYNKU.
Poznaj swoich klientów. Analiza danych w sieci franczyzowej
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Bezpieczeństwo w sieci
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.

 Powszechnie wiadomo, że dość duży odsetek młodych ludzi publicznie udostępnia zdjęcia dzieląc się nimi poprzez Internet i aplikacje na telefonach lub tabletach. Współcześnie nawet codzienne czynności są uwieczniane i wystawiane do wglądu innym osobom.  W dobie portali społecznościowych, aplikacji typu Snapchat oraz popularnego „selfie” motyw zdjęć może być opłacalnym elementem kampanii marketingowej.

Z moich obserwacji wynika, że nabywcami cukierków „Skittles” są najczęściej osoby w wieku od ok. 15 do 25 lat. Wysuwają się wnioski, że aby zadowolić grupę docelową, w kampanii promocyjnej należałoby zawrzeć elementy, które są teraz „na czasie”.

 Moją propozycją jest ustawienie fotobudek w galeriach handlowych i innych miejscach często odwiedzanych przez młodych ludzi.  Aby zrobić zdjęcie w budce, należałoby wpisać kod znajdujący się wewnątrz opakowania po cukierkach „Skittles”. Każdy kod byłby jednorazowy.  W pobliżu budek proponuję ustawienie automatów, w których można będzie zakupić cukierki „Skittles”. Takie działanie zwiększy liczbę osób korzystających z oferty, ponieważ na miejscu będzie dostęp do produktu, a co za tym idzie kodu.

 Oprócz zachęty w formie zdjęcia, dla czynnych użytkowników facebook’a, proponuję konkurs. Po wydrukowaniu fotografii w budce wyświetli się pytanie o zgodę na opublikowanie jej na fanpage’u „Skittles” na facebook’u. Jeśli osoba wyrazi zgodę, automatycznie bierze udział w konkursie. Właściciel zdjęcia z największą liczbą „Lubię to” otrzyma atrakcyjną nagrodę w formie tableta. Konkurs powtarzany byłby co miesiąc. Zaproponowane przeze mnie działania sprawią, że konsumenci będą mieli do czynienia z produktem „Skittles” nie tylko w sklepach, ale także w miejscach, do których często uczęszczają oraz w Internecie. Można być pewnym, że większość osób z grupy docelowej nie przejdzie obok fotobudki obojętnie, a konkurs na portalu tak popularnym w ostatnich latach jeszcze bardziej zachęci do zakupu znanych i lubianych cukierków. Wzrośnie zadowolenie kupujących, popularność produktu, a co za tym idzie sprzedaż i renoma firmy.