Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi."— Zapis prezentacji:

1 Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi przeze mnie sposobami) w związku z Państwa produktem. Jak wiemy, produkty modne sprzedają się zdecydowanie lepiej, dlatego też całość miałaby za zadanie wpłynąć aby u grupy docelowej produkt kojarzył się z czymś fajnym, i pozytywnie odbieranym w środowisku. Postaram się przytoczyć Państwu kilka pomysłów które pobudzą grupę docelową, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży produktów. Prezentowana przeze mnie strategia będzie miała działanie długofalowe.

2 Ekipa Skittles-ów Pierwszym sposobem aby wpłynąć na trend będą zdecydowanie darmowe próbki. Całość opierałaby się na rozdawaniu darmowych, małych próbek dla uczniów i studentów na kampusach i miasteczkach szkolnych oraz wszelkich imprezach gdzie znajduje się duża rzesza potencjalnych konsumentów. Przykładem mogą być imprezy organizowane dla osób w wieku docelowym (15-25lat), gdzie liczba uczestników wynosi ok. 100ośob, przyjeżdża „Ekipa Skittles-ów” i wręcza wszystkim owe produkty, jakieś gadżety, koszulki itd. Całość można uwiecznić na zdjęciach które potem trafiają na portale społecznościowe, a wiadomość o całej akcji rozejdzie się dalej i kolejne osoby będą zgłaszały chęć zaproszenia „Ekipa Skittles-ów” na swoją imprezę, co bez wątpienia urozmaici każdą zabawę. Źródło: http://manjr.com/wp-content/uploads/2015/01/kurt-warner-1200xx3500-1969-0-182.jpg

3 sprzedaży na wagędozowników Kolejna propozycja która dotyczy Państwa produktu opierałaby się na wprowadzeniu również nowej formy sprzedaży, mianowicie sprzedaży na wagę. Dobrym rozwiązaniem by było zastosowanie dozowników ze Skittels-ami posortowanymi kolorystycznie, co wyglądałoby imponująco w oczach konsumenta. Przyczyniłoby się to zdecydowanie na sprzedaży gdyż klient może zakupić, wybrany smak w dowolnej ilości. Produktu posortowane kolorystycznie byłyby pozytywnie odebrane dla osób kupujących produkty do dekoracji wypieków itd. Jeśli chodzi o cenę takiego produktu, powinna być trochę korzystniejsza niż zakupiona paczka, przyczyni się to do większej sprzedaży, a z własnej obserwacji dodam że na ogół produktu wsypuje się więcej niż jest w paczce wiec, korzyści będą obustronne. Ogólna, łatwa dostępność produktów w takiej formie będzie szczególnie zachęcała docelowych, młodych konsumentów do zakupu produktu. Źródło: google grafika jelly belly

4 aplikacji gra Kolejnym sposobem mogłoby być stworzenie aplikacji którą osoby pobierałby na swoje telefony, mogłaby to być również gra, od czasu do czasu pojawiałby się użytkownikom komunikat lub hasło z kodem które musza wpisać w komentarzu pod zdjęciem lub w specjalnie stworzonej aplikacji np. na facebook’u a pierwsze 10 osób otrzyma kod z którym może się udać do sklepu po paczkę skittels-ów lub ewentualnie mogliby gromadzić punkty i później otrzymać cały kosz słodyczy, co zmusi to dłuższej zabawy i większej aktywności (wyniki mogłaby być co tydzień). Zamiast tworzyć aplikacje można korzystać z już istniejącej np. Snapchat która posiada dziesiątki milinów użytkowników na całym świecie. Źródło: http://m.komorkomania.pl/skittles-logo-170343-616-e1793bb,630,0,0,0.jpg

5 klubami blat barowy Ostatnim na pewno bardzo innowacyjnym i ciekawym działaniem jest nawiązanie współpracy z klubami które miałyby sprzedawać produktu marki „Skittles” w swoim lokalu w korzystnych cenach, można by było nawet pokusić się o naniesienie w klubach elementów dekoracji związanych z Państwa marką, np. graffiti/rysunek na ścianie w lokalu lub podświetlane logo bądź ewentualnie również przezroczysty blat barowy w którym będą „wtopione” kuleczki Skittles-ów. SKITTLESÓWKI Pozostając dalej w temacie klubów jeśli nie ma możliwości nanoszenie trwałych zmian w wygląd klubu, możemy zastosować inne ale również ciekawe rozwiązanie jakim jest rozstawianie dużych, podświetlanych od dołu butelek wypełnionych cieczą o kolorach skittels-ów, nawiązywałoby to, ale niejednoznacznie do popularnych napojów tzw. SKITTLESÓWKI czyli mieszaninie wódki ze skittelsami które nadają ciekawy kolor i smak. Dzięki temu klienci chętniej kupowali by produkty do konsumpcji, również w ten nietypowy sposób. supermarketach Zabieg z kolorowymi butelkami można by było zastosować również w supermarketach na działach alkoholowych, gdzie można by było kupić skittels-y http://i3.spryciarze.pl/pic/moderacja/polecane/50967.jpg


Pobierz ppt "Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi."

Podobne prezentacje


Reklamy Google