Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Bronowice.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELBLĄG OBYWATELSKI – NOWA JAKOŚĆ
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Organizacja lodowisk przyszkolnych na terenach gmin
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Młodzieżowa Rada Gminy
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Dziesiąta.
Moderator Piotr Choroś Moderator Piotr Choroś. Podsumowanie z badania Lublin Czuby Południowe.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czuby Północne.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Gmina Świdnik.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
20 lat minęło … Gmina Prabuty /Obrzynowo i okolice/ Szkoła Podstawowa w Obrzynowie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
„20 LAT WSPÓLNIE” Pogórze
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Kosminek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Głusk.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Śródmieści e.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Hajdów Zadębie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Kośminek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Wrotków.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Sławinek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Szerokie.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Zemborzyc e.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Edukacja w systemie strategicznego planowania rozwoju województwa pomorskiego Radomir Matczak Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP II.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
Krajowy Program Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu 2020: Nowy Wymiar Aktywnej Integracji Poznań, styczeń 2014.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Głusk.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Iwonicz-Zdrój na lata
Szkoła Promująca Zdrowie
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
PAKIET DLA ŚREDNICH MIAST – MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.
Bezpieczeństwo w Dzielnicy Targówek 2017
Strategia rozwoju gminy Nieporęt
Zapis prezentacji:

Moderator ………….. Moderator …………..

Podsumowanie z badania Lublin Bronowice

Cele i metodologia badania Cele badania Rozpoznanie opinii, przekonań i odczuć mieszkańców i pracowników samorządowych na temat jakości życia i jakości zarządzania. Metoda Badanie ankietowe przeprowadzone z mieszkańcami i pracownikami administracji samorządowej Przeprowadzono n= 50 ankiet dotyczących jakości życia Osoby badane W badaniu wzięli udział mieszkańcy Lublina, dzielnicy Bronowice. Czas realizacji Badania przeprowadzone w okresie kwiecień-maj 2014

Część I JAKOŚĆ ŻYCIA

Charakterystyka próby Płeć Wiek

Wykształcenie Miejsce zamieszkania Charakterystyka próby

Status związku Dzieci Charakterystyka próby

Miejsce zatrudnienia Charakterystyka próby

Ocena sytuacji materialnej Charakterystyka próby

1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK 2. Obszar oceny – PRACA 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO 4. Obszar oceny – ZDROWIE 5. Obszar oceny – KULTURA 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA 8. Obszar oceny – EDUKACJA 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE 13. Obszar oceny – DOBROBYT 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Obszary badań

Wyniki badań W ramach badania obszaru „wolny rynek” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK W mojej miejscowości firmy rozwijają się dzięki dotacjom unijnym. W mojej miejscowości istnieje łatwy dostęp do usług prawnych, rachunkowych i innych wspierających działalność firm. W mojej miejscowości nowe firmy mają szanse na rozwój. W mojej miejscowości samorząd jest przyjazny przedsiębiorcom. W mojej miejscowości założenie firmy jest łatwe.

……… ….. Wyniki badań 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK

W ramach badania obszaru „praca” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA W mojej miejscowości możliwa jest zmiana kwalifikacji w oparciu o edukację / kształcenie ustawiczne. W mojej miejscowości pracownicy i poszukujący pracy są osobami o wysokich kwalifikacjach. W mojej miesjcowości uczniowie nie mają problemów z odbyciem stażów i praktyk zawodowych. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom z kwalifikacjami. W mojej miejscowości ososby pracujące spełniają się zawodowo i odczuwają satysfakcję z pracy. W mojej miejscowości urząd pracy pomaga w przekwalifikowaniu zawodowym. W mojej miejscowości istnieje możliwość zmiany miejsca zatrudnienia. W mojej miejscowości pracodawcy są oceniani jako rzetelni i profesjonalni. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom bez kwalifikacji. W mojej miejscowości moim dzieciom byłoby łatwo znaleźć pracę. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom młodszym. W moim miejscu zamieszkania nie ma problemu bezrobocia. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom starszym. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom niepełnosprawnym. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę kobietom.

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

W ramach badania obszaru „bezpieczeństwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne bawiąc się na placu zabaw. Zwiększenie patroli policyjnych lub straży miejskiej poprawiłoby stan bezpieczeństwa w mojej miejscowości. W ciągu ostatnich lat bezpieczeństwo w mojej miejscowości poprawiło się. Istotne dla poprawy bezpieczeństwa w mojej miejscowości jest skuteczne egzekwowanie prawa przez policję i straż miejską. W mojej miejscowości ważnym dla bezpieczeństwa byłoby założenie kamer/monitoringu. Miejsce, w którym mieszkam jest bezpieczne. Jestem przekonany, że na moje wezwania Policja/Straż Pożarna/Pogotowie zareaguje szybko i skutecznie. W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne idąc do szkoły. Osobom przyjeżdżającym do mojej miejscowości mogę rekomendować to miejsce jako bezpieczne. W mojej miejscowości jest bezpiecznie pod względem wypadków drogowych. Wyjeżdżając z mojej miejscowości czuję, że pozostawione przeze mnie mienie jest bezpieczne. Wracając w nocy do domu nie obawiam się, że spotka mnie coś złego. W mojej miejscowości nie ma miejsc, obok których boje się przejść. Wpływ na poprawę bezpieczeństwa w mojej miejscowości miałoby ograniczenie prędkości pojazdów. W mojej miejscowości nie występuje problem chuligaństwa.

……… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

…… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

……. Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

W ramach badania obszaru „zdrowie” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE W mojej miejscowości dostęp do podstawowej opieki zdrowotnej jest zadawalający. Posiadam wystarczająco dużo informacji na temat zdrowotnych programów profilaktycznych, realizowanych w mojej miejscowości. W przedszkolach, szkołach w mojej miejscowości dużo mówi się o profilaktyce zdrowotnej i zagrożeniach. W mojej miejscowości dostęp do specjalistycznej opieki zdrowotnej jest zadawalający. W mojej miejscowości jest wystarczająca ilość ośrodków opieki nad osobami starszymi, przewlekle chorymi oraz żłobków.

……. …….. Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE

W ramach badania obszaru „kultura” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA W moim miejscu zamieszkania mam możliwość rozwijania swoich zainteresowań. W miejscu mojego zamieszkania mam wiele możliwości spędzania wolnego czasu. W mojej miejscowości są miejsca gdzie mogę spotykać się ze znajomymi. W mojej miejscowości szkoły mają ofertę kulturalną dla uczniów. Biorę udział w wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w mojej okolicy. Dom kultury w mojej okolicy organizuje dużo atrakcji, każdy znajdzie coś dla siebie. Media lokalne interesują się kulturą. Mam łatwy dostęp do informacji o ofercie kulturalnej w mojej okolicy. W mojej okolicy biblioteka prowadzi działania promujące czytelnictwo. Znam program pracy najbliższego domu kultury. Uczestniczę w płatnych wydarzeniach kulturalnych. Najbliższy dom kultury ma ofertę skierowaną do mnie. W mojej miejscowości funkcjonują niezależne organizacje z ofertą kulturalną dla mieszkańców. W mojej miejscowości dom kultury planuje swoją prace pytając mieszkańców o ich zainteresowania. Zapraszam znajomych spoza mojej miejscowości na wydarzenia kulturalne odbywające się w okolicy.

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

W ramach badania obszaru „środowisko” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO W mojej miejscowości jest kanalizacja wodno – ściekowej. W mojej miejscowości zbiorniki na odpady komunalne są opróżniane regularnie i na czas. W mojej miejscowości jest wystarczająco dużo zieleni. W mojej miejscowości organizowane są zbiórki elektro-śmieci oraz śmieci wielkogabarytowych. W mojeje okolicy na ulicach, chodnikach i przystankach jest czysto. W mojeje okolicy na placach i terenach otwartych jest czysto. W mojej okolicy nie ma problemu dzikich wysypisk lub „podrzucania” śmieci. W mojej okolicy nie ma problemu uciążliwego hałasu/zanieczyszczenia powietrza. W mojej miejscowości mam możliwość segregacji odpadów. W mojej miejscowości samorząd należycie dba o zieleń publiczną. Na terenie mojego miejsca zamieszkania wdrażane są projekty służące ochronie środowiska np. ekrany chroniące przed hałasem, selektywna zbiórka śmieci. W mojej miejscowości nie ma problemu bezdomnych zwierząt. W mojej miejscowości samorząd prowadzi akcje promocyjno-informacyjne w zakresie ochrony środowiska. Wiem do kogo zgłosić skargę w sprawie nieprawidłowości w zakresie ochrony środowiska. W mojej miejscowości samorząd konsultuje z mieszkańcami zmiany dotyczące środowiska w planie zagospodarowania przestrzennego.

……. Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

……………….. ……………… Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

W ramach badania obszaru „demokracja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA Mam łatwy dostęp do informacji o aktualnych wydarzeniach w mojej okolicy. Jeżeli mam jakiś problem wiem gdzie, z kim i w jaki sposób się skontaktować, aby go rozwiązać. Gdybym chciał wyrazić swoją opinię w sprawie decyzji władz lokalnych, wiedziałbym gdzie się zwrócić aby dotarła do adresata. W moim miejscu zamieszkania istnieje dużo organizacji pozarządowych. W mojej miejscowości wszystkie kluczowe decyzje podejmują urzędnicy po konsultacjach społecznych.

…….. ………….. Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA

W ramach badania obszaru „edukacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA Niedaleko mojego miejsca zamieszkania znajduje się przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum Mam dostęp do Internetu. Uczlenie wyższe zapewniają uzyskanie dobrego zawodu Aby móc się kształcić w celu uzyskania dobrego zawodu, nie muszę wyjeżdżać do innego regionu kraju. W mojej okolicy osoby niepełnosprawne mają łatwy dostęp do nauki i rozwoju.

………….. …………… Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA

W ramach badania obszaru „transport i komunikacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA Komunikacja publiczna w mojej miejscowości jest dobrze zorganizowana. Wybierając się w dalsze podróże mogę skorzystać z komunikacji publicznej. Mam łatwy dojazd do pracy. Nie mam problemów ze znalezieniem miejsca parkingowego w mojej miejscowości. Jakość dróg i chodników w mojej miejscowości jest zadowalająca.

……………… ………………. Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA

W ramach badania obszaru „dostęp do usług i sieci handlowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ W mojej okolicy mogę korzystać z wszelkich potrzebnych mi usług (fryzjer, szewc itp.). Sprzedawcy przestrzegają zasad higieny, wywieszają ceny, uwzględniają reklamacje. W sklepach w mojej miejscowości wybór towarów jest duży. Personel w sklepach w mojej miejscowości jest kompetentny i uprzejmy. W mojej okolicy jest wystarczająco dużo sklepów, centrów handlowych.

……….. Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ

W ramach badania obszaru „dostęp do infrastruktury sportowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ Publiczne obiekty sportowe są dla mnie dostępne. W mojej okolicy znajdują się dobrze wyposażone obiekty sportowe (boiska, basen, itp.). Stać mnie na korzystanie z publicznych obiektów sportowych. Samorząd pozyskuje środki m.in. z UE na rozwój infrastruktury sportowej i turystycznej. Czas wolny spędzam poza domem, uprawiając sport.

………….. ……………… Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ

W ramach badania obszaru „wsparcie społeczne” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE W mojej miejscowości jest wystarczająca liczba świetlic dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (z rodzin patologicznych, itp.). W mojej miejscowości infrastruktura dla osób niepełnosprawnych ułatwia im funkcjonowanie. Posiadam dostateczne informacje dotyczące instytucji wsparcia społecznego (MOPR, OPS, itp.), które funkcjonują w mojej miejscowości. W mojej miejscowości problemy społeczne są rozwiązywane w sposób prawidłowy. Instytucje samorządowe w mojej miejscowości efektywnie pracują na rzecz osób wymagających wsparcia społecznego.

……………….. Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE

W ramach badania obszaru „dobrobyt” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT Sytuacja materialna i zawodowa (moja/mojej rodziny) zapewnia mi poczucie bezpieczeństwa. W ciągu ostatnich dwóch lat nabyłam/łem dobra materialne trwałego użytku (np. nowy samochód, działkę, telewizor, kino domowe). Korzystam z prywatnej służby zdrowia. Co roku wyjeżdżam na wakacje. W ciągu ostatnich dwóch lat moja sytuacja materialna poprawiła się.

……………… ……………….. Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT

W ramach badania obszaru „mieszkalnictwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO Samorząd dba o rozwój placów zabaw dla dzieci. W mojej okolicy istnieją tereny inwestycyjne pod budownictwo mieszkaniowe. W mojej miejscowości łatwo jest wynająć lokal na biuro lub placówkę handlową. Samorząd racjonalnie wykorzystuje mieszkalne obiekty komunalne, dba o ich stan techniczny. W mojej miejscowości łatwo jest zbudować dom. W mojej miejscowości łatwo jest wynająć mieszkanie. Samorząd w mojej miejscowości opracowuje plany zmierzające do zapewnienia racjonalnego wykorzystania przestrzeni publicznej dla funkcjonowania obiektów użytkowych (przedszkola, sklepy, zakłady usługowe, itp.). Samorząd realizuje program budownictwa społecznego (TBS-y). Samorząd podejmuje działania na rzecz rozwoju budownictwa jednorodzinnego. W mojej miejscowości łatwo jest kupić mieszkanie. Procedury związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę są przeprowadzane sprawnie. W mojej miejscowości ceny mieszkań są niskie. Koszty wynajmu mieszkań w mojej miejscowości są niższe niż średnia w regionie. Uważam, że moje dzieci nie będą miały problemów z zakupem mieszkania. W mojej miejscowości łatwo jest sprzedać mieszkanie.

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

W ramach badania obszaru „jakość administracji” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Wiem jak i gdzie załatwić sprawy, które mam do urzędu gminy. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędy dotrzymują terminów. Urzędnicy nie uważają, że dzięki temu, że podejmują decyzje administracyjne mają władze. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędnicy w mojej gminie są kompetentni i profesjonalni w kontaktach. Urzędnicy w mojej gminie podejmują decyzje administracyjne obiektywnie.

……………. Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI

Część II PODSUMOWANIE

Analiza wyników „jakość życia”

Analiza wyników „jakość zarządzania”

Dziękujemy za uwagę