Sylwetka respondenta kobieta Zamieszkując a powiat nakielski 18-21 lat Szkoła ponadgimnazjalna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
UNICEF PATRONEM GIMNZAJUM PUBLICZEGO W CYBINCE
Advertisements

WYBORY PARLAMENTARNE.
Koniec wakacji – powrót do cywilizacji
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Proces wyborczy w Polsce
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Krzysztof Górczyński Kandydat do samorządu szkolnego w liceum im. I.J. Paderewskiego w Knurowie.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Powoływanie Rady Pracowników
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Debata na temat samorządu i demokracji w szkole…
Nasz samorząd szkolny – założenia a rzeczywistość
„Szkoła bez wulgaryzmów”
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Co zrobić, żeby działdowska młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym, czyli obniżenie cenzusu wiekowego do 16 roku życia.
1. Strona tytułowa Strona tytułowa 2. Spis treści Spis treści 3. Słowo wstępu Słowo wstępu 4. Prawo do informacji publicznej Prawo do informacji publicznej.
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież brała udział w wyborach?
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Plan debaty i zasady. Debata przewidziana jest na ok. 50 minut.
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Nie tylko wybory- jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i uczestniczyć w demokracji?
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
“Szkoła w procentach”.
Ankieta nt. wolontariatu
Nie tylko wybory- Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Serdecznie witamy:  Pana Jerzego Soskę burmistrza Miasta i Gminy Zakliczyn, byłego dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie  Pana Józefa.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
XVIII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży „Szkoła demokracji” Moderatorzy: Adrianna Moraczewska; Viktoria Brzeska.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Władze samorządowe w naszej szkole
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
CO TO SĄ WYBORY ?.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
" Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?".
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Co zrobić, aby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
Modele zachowań wyborczych
WYBORCZY PIERWSZY RAZ Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród licealistów z okazji Światowego Dnia Wyborów w 2010 roku prezentację przygotował mgr Paweł Raźny.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Do wyborów samorządu szkolnego klas I-III na rok szkolny
Zapis prezentacji:

Sylwetka respondenta kobieta Zamieszkując a powiat nakielski lat Szkoła ponadgimnazjalna

TAK, ponieważ:NIE, ponieważ: *Każdy jako obywatel powinien oddać swój głos *Każdy może mieć wpływ na to co się dzieje w państwie *poprzez udział w wyborach wybieramy osoby rządzące państwem *Nie ma sensu *Nie lubię tego rodzaju przedsięwzięć jakim są wybory. *Nie lubię mieć wpływu na to co się dzieje wokół mnie

71 % respondentów chciałaby wziąć, lub weźmie udział w nadchodzących wyborach. Na 100 ankietowanych 29 z nich nie weźmie udziału w wyborach.

W tym pytaniu najwięcej odpowiedzi było, że * ludzie nie mają czasu, aby iść na wybory. * nie mają potrzeby uczestnictwa w wyborach * Nie są świadomi, jak ważne jest uczestnictwo w wyborach

- Prośby - Petycje - Uczestnictwo w debatach

* Tu respondenci mieli bardzo często tę samą odpowiedź. Było nią uświadomienie młodym ludziom, że ich głos się liczy i że może coś zmienić. Oprócz tego częstą odpowiedzią było, żeby bardziej propagować wybory w mediach masowego przekazu.

- szesnastolatkowi są dojrzali emocjonalnie - potrafią podejmować samodzielne decyzji - lepszy okres do uczestnictwa w wyborach niż osiemnaście lat

TAK, ponieważ:NIE, ponieważ Uczestniczę w wyborach Udzielam się w samorządzie szkolnym/klasowym Jestem na bieżąco ze sprawami politycznymi w kraju nie mam czasu Nie uczestniczę w wyborach