Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i narzędzia.
Advertisements

Nowy model komunikacji z emitentami
Generator Wniosków o Płatność
Modelowanie przypadków użycia
Kancelaria Prawna – szkolenie
Rejestr Spraw Sądowych
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
Administracja zintegrowanych systemów zarządzania
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
Evident – Środki Trwałe
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
INTRASTAT++.
REJESTRACJA CZASU PRACY
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Platforma Usług Elektronicznych
Oprogramowanie do obsługi procedury uproszczonej
REJESTRACJA CZASU PRACY
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
ZLECENIA++ FRAKTAL Oprogramowanie do organizacji obsługi zleceń.
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
FAKTURY++ FRAKTAL Program do tworzenia dokumentów sprzedaży.
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
System zamawiania on-line
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
komputerowy system przyjmowania, wysyłania i przetwarzania zgłoszeń
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Nauczyciela ZAPRASZAMY!
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
BAZA ADRESOWA WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Title Slide 1 It starts with you
Generator wniosków online
Naciśnij SPACJĘ aby przejść dalej
Zarządzanie Projektami
System do zarządzania i ewidencji dokumentów.
XML Publisher Przedmiot i zakres szkolenia Przedmiot i zakres szkolenia Przeznaczenie XML Publisher Przeznaczenie XML Publisher Definiowanie Definiowanie.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Modelowanie obiektowe - system zarządzania projektami.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Instrukcja użytkowania systemu. Po zalogowaniu do systemu zobaczysz stronę główną. Zawiera ona informację o opublikowanych ogłoszeniach,
INŻYNIERIA INTERNETU Krzysztof Bzowski.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2016 Prelegenci.
Zintegrowane systemy informatyczne
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Serwis umożliwiający organizowanie turniejów rozgrywek oraz lig (e)sportowych wraz z dostępem mobilnym Grupa: Jarosław Zima , Karol Pieniążek ,
Darmowe programy zabezpieczające komputer
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
Gotowy intranet dla platformy
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany

O Nas Analiza Projektowanie aplikacji Integracja i wdrożenie Utrzymanie i serwis aplikacji Zarządzanie zespołem IT Testy Zarządzanie jakością oprogramow ania

O Nas Z sukcesem zrealizowaliśmy projekty dla:

Ogólne informacje o Produkcie Aplikacja została wdrożona na platformie w chmurze - Windows Azure:

Ogólne informacje o Produkcie System architecture is based on 3 components:  Web Role  SQL Azure Database  Azure storage.

Ogólne informacje o Produkcie Środowiska na których funkcjonuje aplikacja:  Windows 7  Windows 8  Windows 8.1  Android – w przygotowaniu. Ponadto aplikacja dostępna jest zarówno w wersji przeznaczonej na komputer, tablet, jak i na telefon.

Ogólne informacje o Produkcie Job Manager to wszechstronne rozwiązanie w zakresie zarządzania zleceniami i raportowaniem prac. Główne funkcjonalności to: Tworzenie, aktualizacja i kontrola zleceńRaportowanie i FakturowanieZarządzanie pracownikami i zespołamiZarządzanie produktami i departamentamiNiezawodność, elastyczność i łatwość obsługi

Ogólne informacje o Produkcie Job Manager to aplikacja, na którą składa się moduł webowy (online) oraz kliencki (offline-online):

Job Manager – idealne rozwiązanie Job Manager jest idealnym rozwiązaniem dla: Firm budowlanych Firm windykacyjnych Agentów ubezpieczeniowych Przedstawicieli handlowych

Aplikacja webowa – Zespoły i Pracownicy Funkcjonalność zarządzania pracownikami i zespołami:  tworzenie  aktualizacja  usuwanie.

Aplikacja webowa – Projekty Funkcjonalność importu projektów:  identyfikatorów  nazw projektów  informacji o kontrahencie.

Funkcjonalność zarządzania produktami i departamentami:  katalogowanie produktów  łączenie produktów w departamenty  oznaczanie kluczowości produktów. Aplikacja webowa – Produkty i Departamenty

Kolekcjonowanie ważnych pytań z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Aplikacja webowa – Pytania BHP

Aplikacja webowa – Opis Pracy Dodawanie krótkiego streszczenia wykonywanej pracy za pomocą trzech elementów:  miejsca  opisu  parametru.

Aplikacja webowa – Zarządzanie Zleceniami Funkcjonalność zarządzania zleceniami:  tworzenia  edycji  usuwania  prezentacji podstawowych danych zlecenia, kontrahenta oraz zespołu.

Aplikacja webowa – Statusy Zleceń Zlecenia posiadają statusy, które są nadawane w zależności od czynności wykonywanych w danym zleceniu. Tworzenie nowego zlecenia Status Zlecenia: NOWY Wysyłka zlecenia do pracownika Status Zlecenia: WYSŁANY Zlecenie trafia do pracownika Status Zlecenia: ODEBRANY Pracownik odbiera zlecenie i rozpoczyna z nim pracę Status Zlecenia: W REALIZACJI Pracownik oznacza zlecenie jako zakończone Status Zlecenia: ZAKOŃCZONY Administrator wysyła zlecenie do archiwum Status Zlecenia: ARCHIWALNY

Aplikacja webowa – Raportowanie Funkcjonalność raportowania w zorganizowany sposób:  raporty są przygotowywane przez pracowników  gotowe raporty są wysyłane do Administratora  zaakceptowane raporty są podstawą do wystawienia faktur.

Aplikacja webowa – Raportowanie Dodatkowym atrybutem funkcjonalności raportowania jest wysyłka raportów do klienta:

Aplikacja webowa – Raportowanie Raporty również posiadają swoje statusy, które są nadawane w zależności od czynności wykonywanej w raporcie. Utworzenie Raportu przez Użytkownika NOWY Wysłanie Raportu do Administratora NIEZAAKCEPTOWNANY Zaakceptowanie Raportu przez Administratora ZAAKCEPTOWANY Wygenerowanie Faktury przez Administratora ZAFAKTUROWANY

Aplikacja webowa – Fakturowanie Funkcjonalność generowania faktur:  podstawę do wystawienia faktury stanowi zaakceptowany przez Administratora raport.

Funkcjonalność kalendarza:  możliwość definiowania dni wolnych. Aplikacja webowa – Kalendarz

Funkcjonalność zarządzania administratorami:  dodawanie  edycja  usuwanie  przegląd profilu i zmiana hasła Aplikacja webowa – Administracja

Aplikacja klientowska – Zlecenia W aplikacji klienckiej, przeznaczonej na tablety, użytkownicy mogą:  przeglądać  edytować  rozpoczynać pracę ze zleceniami. Jeżeli praca została wykonana, użytkownik może zmienić status zlecenia na zakończony.

Aplikacja klientowska – Raporty Dla realizowanych zleceń, użytkownik zobowiązany jest codziennie wysyłać raport z prac. Pracownik:  uzupełnia godziny pracy i krótko streszcza wykonaną pracę  dodaje produkty i zaznacza sprawdzone pytania z zakresu BHP.

Aplikacja klientowska – Nawigacja Funkcjonalność nawigacji jest niezbędna dla prawidłowego zarządzania zleceniami.

Funkcjonalność raportowania została rozszerzona o:  możliwość edycji i usuwania raportów  ukrywanie raportów ze statusem „Zafakturowany”  filtrowanie raportów według zespołów. Najnowsze zmiany – Raportowanie

Rozszerzenie funkcjonalności fakturowania:  utworzenie oddzielnego modułu  przegląd szczegółów faktury  oznaczanie faktury jako zapłaconej. Najnowsze zmiany – Fakturowanie

Rozszerzenie funkcjonalności produktów i departamentów o:  import cen produktów  import Grupy (departamentu źródłowego). Najnowsze zmiany – Import Cen i Departamentów

Rozszerzenie funkcjonalności zarządzania zleceniami o:  możliwość filtrowania według zespołu, statusów oraz kombinacji zespołów i statusów  archiwizację zleceń. Najnowsze zmiany – Zarządzanie Zleceniami

Dziękuje za uwagę!