ANKIE TA Liczba ankietowanych osób: 87 Pytania, na jakie odpowiadali uczniowie trzecich klas gimnazjum: 1. Jak się nazywa nasz aktualny prezydent? 2. Z.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pytania – wykład I 1. Podaj definicję polityki społecznej.
Advertisements

Wolontariat – o co w tym wszystkim chodzi?
SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
ANKIETA Segregacja śmieci.
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Analiza wyników ankiety
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Temat: Konstytucja. Konstytucja jest najważniejszym aktem prawnym w państwie. W dokumencie tym opisane są zasady określające ustrój danego kraju (np. trójpodział.
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
Nowy egzamin teoretyczny Informacje podstawowe Czas trwania: nie dłużej niż 25 minut Ilość pytań: 32 Pytania posiadają wartość punktową od 1 do.
- Pomimo, iż coroczna Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy zbiera ogromne sumy pieniężne, według badań przeprowadzonych kilka lat temu, Polacy nie są otwarci.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Tu proszę wpisać treść pytania A Pierwsza odpowiedź B Drugaodpowiedź C Trzecia odpowiedź – wytłoszczenie = poprawna D Czwarta odpowiedź
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Młodzież i jej autorytety
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży Gimnazjum nr 2 w Rumi wobec środków uzależniających przeprowadzonej w październiku 2007 Szkoła Promująca.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Debata na temat: „Perspektywy młodego Braniewianina”
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
Wyniki z ankiety.
Ankieta nt. wolontariatu
Władza ustawodawcza.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
WIELKANOC Oto bardzo króciutki test dotyczący świąt wielkanocnych w Polsce. Odpowiadając poprawnie na pytania, przejdziesz do kolejnych, natomiast w przypadku.
DEBATA: „MŁODZI AKTYWNI? – CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM?
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
Ireneusz Piotr Wyszyński Stanisława Rucińska Anna Siemieniuk Olga Jurek Krzysztof Siemieniuk Maria Iwańska Sylwia Kamińska Monika Tymińska Maciej Bajdecki.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Zadanie rekrutacyjne na XX sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Autorzy: Sebastian Piątkowski i Eryk Pawełczyk Gimnazjum nr 4 im.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
ANGLOMANIACY Przed nami kolejna edycja konkursu ANGLOMANIACY! Zanim rozpoczniemy, przedstawimy Wam kilka ważnych informacji, które pomogą Wam zrozumieć.
Czy warto likwidować gimnazja? Marzena Okła-Drewnowicz Poseł na Sejm RP.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Procenty wokół nas.
Zapis prezentacji:

ANKIE TA Liczba ankietowanych osób: 87 Pytania, na jakie odpowiadali uczniowie trzecich klas gimnazjum: 1. Jak się nazywa nasz aktualny prezydent? 2. Z jakich izb składa się parlament III RP? 3. Jakie instytucje pełnią w Polsce władze ustawodawcza, wykonawcza i sadownicza? 4. Jakie znasz sposoby na aktywny udział w życiu społecznym (konkretnie chodzi o młodzież)? 5. Jakie widzisz korzyści czy dobre strony w udzielaniu się młodzieży w życiu społecznym? 6. Gdybyś musiał dołączyć do jakiejkolwiek organizacji społecznej (harcerstwo, wolontariat, WOŚP itp.) do jakiej byś dołączył? ? 7. Jak myślisz, dlaczego bardzo mała liczba młodzieży (18-25) chodzi na wybory?

PYTANIE 1: Jak nazywa się prezydent III RP? Na to pytanie poprawnie odpowiedziało 95,4% ankietowanych, tj. 83 uczniów spośród 87 PYTANIE 2: Z jakich izb składa się parlament III RP? Poprawnych odpowiedzi udzieliło 68.9% uczniów – 60 na 87 możliwych

PYTANIE 3: Jakie instytucje pełnia w Polsce władze ustawodawcza, wykonawcza i sadownicza?

PYTANIE 4: Jakie znasz sposoby na aktywny udział w życiu społecznym (konkretnie chodzi o młodzież)?

PYTANIE 5: Jakie widzisz korzyści czy dobre strony w udzielaniu się młodzieży w życiu społecznym?

PYTANIE 6: Gdybyś musiał dołączyć do jakiejkolwiek organizacji społecznej (harcerstwo, wolontariat, WOŚP itp.) do jakiej byś dołączył?

PYTANIE 7: Jak myślisz, dlaczego bardzo mała liczba młodzieży (18-25) chodzi na wybory?

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Maksymilian Augustyn Rafał Ruczka