Pasty do depilacji z nami już od 6000 lat

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Advertisements

Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
Uwarunkowania rozwoju sektora produktów i usług medycznych
Kobiety w biznesie dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek
AUTOPREZENTACJA mgr ANNA SIEDLECKA.
TEORIA MOLTYLI CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ.
BADANIE POZIOMU AKCEPTACJI SPOŁECZNEJ DLA ZMIAN PROPONOWNAYCH W USTAWIE O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH - SKRÓT Z BADANIA Dla Narodowego Funduszu.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
KULTURA ORGANIZACYJNA
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Dzień Promocji Zdrowia Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6
seksualizacji w mediach !!!
w społecznym kontekście rozwoju nastolatka
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Michał Kociankowski synergion
Między publicznym a prywatnym wokół problemów równouprawnienia kobiet
A PROBLEM UZALEŻNIEŃ OD NARKOTYKÓW
Jakość kształcenia przez całe życie 25 marca 2010.
U NIWERSYTET M IKOŁAJA K OPERNIKA B IBLIOTEKA W YDZIAŁU P RAWA I A DMINISTRACJI ul. Gagarina 15, Toruń tel. : (56) ; ,
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
TYDZIEŃ WALKI Z PRZEMOCĄ w ZSP w Jasienicy 14 – 22 kwietnia 2010
Życzę Ci, abyś odnalazła: w ciszy swoje myśli i marzenia, w bliskich Ci osobach siłę i piękno stworzenia, w otaczającym świecie radość istnienia, w kolorach,
Burka - to rodzaj nieprzeźroczystego przykrycia głowy, noszona dodatkowo oprócz chusty przez muzułmanki przestrzegające purdah. Podobne do nikabu, burka.
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Zdrowy styl życia. Martyna Owczarek r..
Zdrowy styl życia Olga Berdys Częstochowa 2012r..
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
Rola matki i ojca w wychowaniu dziecka.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Czego oczekujemy od facetów gdy mamy:
Jakub Szota Częstochowa 2012
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY, BO O ZDROWE ŻYWIENIE I HIGIENĘ DBAMY.
Uwaga! Nie przeznaczone dla obrażalskich facetów
Lekarze.
SPRAWOZDANIE Z AKCJI „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY, BO O ZDROWE ŻYWIENIE I HIGIENĘ DBAMY”
Technika Jacobsona.
Higiena.
Stara Chińska mądrość.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Higiena Jest to czynność najczęściej kojarzona z regularnym myciem ciała, z użyciem mydła i detergentów, z regularną zmianą i praniem odzieży oraz.
Zwyczaje związane z myciem okien
Czego oczekujemy od facetów gdy mamy:
Był sobie Grześ, jak wiecie, Zwyczajny chłopiec na świecie, I nie były by w tym nic dziwnego, Gdyby nie wielkie łakomstwo jego. Grześ sobie pofolgował,
Higiena osobista.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Propaganda sukcesu Społeczeństwo polskie na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku Anna Śliwa.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Twórcy Ludowi Paszyna Rodzina Jasińskich
W 3 krokach do Product Backloga Paweł Słowikowski.
Jak skutecznie pracować w biznesie Forever?
Szkoła bez przemocy.
PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ
Dobre praktyki deklaracji marketingowych w świetle raportu Komisji Europejskiej Katarzyna Łubińska Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Projekt pt.. Projekt wykonała klasa lla, pod przewodnictwem Pani Hanny Śniecińskiej Osoby biorące udział w projekcie zostały podzielone na dwa zespoły.
Co myślisz o ludziach, którzy przypatrują Ci się na ulicy? Staram się jak najszybciej do tych osób uśmiechnąć. Uśmiech powoduję, że myślę o tych osobach.
 Praca kosmetyczki nie zawsze jest przyjemna zarówno z fizycznego jak i psychicznego aspektu. Wymaga bezpośredniości, łatwości nawiązywania kontaktu.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Organizacje jako systemy polityczne.
Higiena osobista – z czym nam się kojarzy?
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Zapis prezentacji:

Pasty do depilacji z nami już od 6000 lat Już w Starożytności praktyka usuwania owłosienia na ciele: owłosienie wiązane z barbarzyństwem, brakiem ucywilizowania dotyczyła kobiet z wyższych warstw (rzeźby antyczne)‏ prymitywne narzędzia (ostrza z bronzu), radykalne kremy do depilacji (arszenik, wapno niegaszone)‏ Kolejne epoki: kobiety z elit depilują głównie twarz (donna angelicata, królowa Elżbieta) i głowę (peruki), reszta ciała zasłonięta domowe kremy do depilacji

Stworzenie kobiecej pachy Pierwsza poł. XX wieku – przełom: zmiana modelu kobiecości (wiktoriański --> nowoczesny)‏ powstanie rynku kobiecych produktów do depilacji (od „męskiej” golarki do kobiecych proszków i kremów) moda na odkryte ramiona i nogi Szybka internalizacja nowego wzoru kulturowego: Lata '20 - „the underarm campaign”: uzasadnianie konieczność depilacji higieną i wzorcem kobiecości Lata '40 – już tylko konkurencja producentów

Nikt nie rodzi się kobietą ... Element procesu cywilizowania ciała (N.Elias): wypieranie tego, co związane z fizjolgią mechanizm dystynkcji klasowej (targetem reklam z lat '20 kobiety z elit)‏ Depilacja elementem władzy dyscyplinarnej wytwarzającej płeć (M. Foucault)‏ Spojrzenie feministyczne: depilacja mechanizmem opresji - „kobieta staje się piękna na obraz i podobieństwo męskich oczekiwań” (Z. Melosik)‏ gładkie ciało kulturowym wyznacznikiem kobiecości, „kobieta jest swoim wyglądem” (E. Kaschack)‏ dbanie o wygląd jako trzeci etat poza pracą domową i zawodową (N. Wolf)‏

Czy chodzi tylko o gładkie nogi? KOBIECOŚĆ NOWOCZESNOŚĆ CZYSTOŚĆ/ HIGIENA PIĘKNO PEWNOŚĆ SIEBIE ATRAKCYJNOŚĆ/ SEKSAPIL UDRĘKA/ PRZYKRY OBOWIĄZEK MŁODOŚĆ/ DZIEWCZĘCOŚĆ

Depilacja – opinie kobiet* Pamiętasz, kiedy ostatni raz przez jakiś czas nie stosowałaś depilacji (np. w czasie choroby)? Jak się z tym czułaś? „ Źle, czułam się niekobieco, taka nieatrakcyjna (...) Nie pozwalałam mężowi dotykać moich nóg” (Marta, 31 lat)‏ „ Jakby brudna, zaniedbana (...) Jak taka baba” (Sylwia, 21 lat)‏ „ Nie pamiętam. Nawet jak mi się nie chce, staram się to robić regularnie, bo co tydzień chodzę na basen” (Iza, 25 lat)‏ * Badanie przeprowadzone przy stoisku z produktami do depilacji w supermarkecie Carrefour Arkadia 2.03.2010

Rekomendacje Nowa komunikacja z klientkami: nie odwołujmy się już do kobiecości, piękna, różowych opakowań etc. Po ogoleniu nasze ciało nie stanie się magicznie ciałem modelki. Powiedzmy to sobie wprost: nikt tego nie lubi, potrzebujemy czegoś, co szybko i skutecznie zdejmie z nas ciężar. Postawmy na niezawodność, skuteczność. Target: wyemancypowane, świadome kobiety.