Marzymy. Myślimy. Tworzymy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwijanie Przyszłych Polskich Liderów Innowacji Wojciech Gawlik
Advertisements

Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Organizator Spółdzielnia Socjalna jako instrument resocjalizacji w Zakładzie Poprawczym w Studzieńcu Toruń, 21/09/2012.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Oprac. Irena Wolska. W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiarę ustrzegłem. Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi.
SPORT - wróg czy przyjaciel młodego człowieka
ul. Kolejowa 17/25 Ostrów Wielkopolski tel Łączymy naukę z zabawą. Zapamiętujemy 10% z tego, co usłyszeliśmy, 20% z tego, co zobaczyliśmy.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Zainicjowany przez prof. Łucję Rogowską Realizowany w ramach programu Comenius w latach Partnerzy znalezienie w trakcie stażu kontaktowego.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Warsztaty „Klucz do sukcesu” Marek Zbytniewski.
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
w praktyce pedagogicznej
SPORT TO ZDROWIE Dlaczego sport jest tak ważny??
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Smolenia w Bytomiu
- uczymy się marzyć, myśleć i tworzyć. …czyli jak być inicjatorem, nie imitatorem; ryzykantem, nie replikantem; pomysłodawcą, nie podwykonawcą.
KOŁO NAUKOWE PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO ZAPRASZA WSZYSTKICH, KTÓRZY: NIE CHCĄ PODĄŻAĆ ZA TŁUMEM, ALE SZUKAJĄ WŁASNEJ DROGI ROZWOJU.
KREATYWNE METODY PRACY ZESPOŁÓW W PROCESACH REWITALIZACJI SPOŁECZNEJ część 1 Dorota Bazuń.
Stowarzyszenie na rzecz równego dostępu do kształcenia "Twoje nowe możliwości" Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności a specjalne potrzeby.
Prawdziwy przyjaciel lasu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Sp92warszawa.edupage.org Tele/fax (022)
Co to jest WOLONTARIAT?.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? -nie gaśmy słońca swoją biernością!
Definicja zapomnienia : Definicja zapomnienia : 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 2. Sposób wymazania z pamięci.
GRUPA NIEBIESKIE ISKIERKI
Projekt edukacyjny - Liście
RUCH Klucz do prawidłowego rozwoju dziecka to połączenie tych trzech elementów.
Projekt „Aktywny Targówek” trwa od 2008 roku Do końca 2013 r. wzięło w nim udział 499 osób.
„Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza.” [Albert Einstein – noblista, geniusz] Potrzeba :: Idea :: Metoda :: Efekty :: Odyseja w Polsce.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
Umiemy powiedzieć NIE ! Czyli wskazówki dla każdego z Was.
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
POLSKA ZŁOTA JESIEŃ ZADANIE X
Projekt „Rozwój Kompetencji – doskonalenie zawodowe nauczycieli szansą na lepsze jutro dla oświaty” Będzin, 12 marca 2014 r. T WÓRCZA AKTYWNOŚĆ DZIECI.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Zajęcia plastyczne stanowią ważny element w rozwoju przedszkolaka. Twórczość plastyczna jest dla dziecka źródłem wiedzy o otaczającym go świecie i formą.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
Wsparcie młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
KARIERA W BLUMENBECKER dla uczniów i absolwentów szkół technicznych
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
DLACZEGO WARTO CZYTAĆ KSIĄŻKI?.
robimy sałatkę owocową, smaczną i zdrową!
Drużyna mistrzów polski „Odysei Umysłu”
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Zatrudnienie wspomagane
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Marzymy. Myślimy. Tworzymy Marzymy! Myślimy! Tworzymy! Odyseja Umysłu, czyli miejsce dla kreatywnych

Odyseja Umysłu uczy młodych ludzi stawiać czoła zmianom, zaszczepia w nich radość z nauki i wiarę we własne zdolności osiągania tego, co inni mogliby uznać za niemożliwe. Dr Sam Micklus – twórca Odysei Umysłu

O co chodzi w tej całej Odysei… ? Odyseja Umysłu® jest programem edukacyjnym realizowanym w formie międzynarodowego konkursu. Odyseja Umysłu to konkurs twórczego rozwiązywania problemów. Odyseusze pracują w drużynach, które reprezentują szkoły lub inne placówki edukacyjne. Opiekę nad zespołem sprawuje trener Odysei Umysłu. Drużyna przygotowuje rozwiązanie wybranego przez siebie Problemu Długoterminowego. Podczas konkursu musi się także zmierzyć z Problemem Spontanicznym.

Mów mi trener 

W Odysei Umysłu każdy jest zwycięzcą! Odyseusze: rozwiązują złożone zadania konkursowe, działają w grupie, pracują bez sugestii ze strony dorosłych, szukają nowatorskich pomysłów, chcą jak najlepiej wypaść na konkursie. Dzięki temu stają się ludźmi pewnymi siebie przedsiębiorczymi i otwartymi.

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. Konfucjusz

Puśćcie wodze fantazji: dlaczego jesienią opadają liście?  Liście się zmęczyły. Biorą udział w jesiennym koncercie pt. „Falowanie i spadanie”.  Żeby deszcz nie czuł się samotny. Drzewom liście opadają po wrześniowych wyczynach studentów. Bo grunt to zdrowie, a liście chcą być zdrowe.  Żeby drzewo mogło odpocząć. Mają dość spoglądania na ludzi z góry. Bo latem mają zajęcia teoretyczne pt. "Nauka spadania”, a jesienią czas na zajęcia praktyczne na ocenę.  Bo kiedy drzewa widzą ten deszcz to im ręce.... znaczy się liście opadają! Źródło: https://www.facebook.com/Odyseja.Umyslu.w.Polsce?fref=ts

WYOBRAŹNIA

WSPÓŁPRACA

WSPARCIE

INTEGRACJA

ZABAWA

Joanna Zielonka Zespół Szkół nr 21 w Bydgoszczy październik 2014 Dziękuję za uwagę  Joanna Zielonka Zespół Szkół nr 21 w Bydgoszczy październik 2014