Zwyczaje związane z myciem okien

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Ubóstwo w Polsce: wiek, płeć, wykształcenie
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Jak zachęcać do oszczędzania energii odbiorcę końcowego?
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Raport z badania Capibus
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
BADANIE POZIOMU AKCEPTACJI SPOŁECZNEJ DLA ZMIAN PROPONOWNAYCH W USTAWIE O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH - SKRÓT Z BADANIA Dla Narodowego Funduszu.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Badanie świadomości ekologicznej i postaw mieszkańców Łodzi wobec segregacji odpadów i planowanej inwestycji infrastrukturalnej – instalacji termicznego.
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Banki spółdzielcze w oczach Polaków
OMNIBUS PODKARPACKI. BD Center sp. z o.o. BD Center jest profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - badawczą, funkcjonującą na rynku.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Polka na budowie Prezentacja wyników badania
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Raport z badania przygotowany
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Rozproszenie uwagi kierowcy
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
ANALIZA ANKIET.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
Rodzina.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Sok, nektar czy napój? © TNS Luty 2015 K.0??/15 Sok, nektar czy napój? Oto jest pytanie!
1 Orange Restricted Postrzeganie Internetu i nowoczesnych technologii w Polsce Badanie sondażowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1100 Polaków.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Michał Stanikowski Warszawa, Marzec 2011 Raport z sondażu dotyczący projektu ograniczenia refundacji leków.
Głos Polaków w sprawie wina
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Wiosenny festiwal sprzątania
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Badanie #finanseprzyszlosci – czy za 10 lat bankowa aplikacja mobilna będzie najważniejszą aplikacją w telefonie.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Zapis prezentacji:

Zwyczaje związane z myciem okien Raport z badania przygotowany dla firmy OKNOPLAST Warszawa, Luty 2010

Podstawowe informacje o badaniu Cel Poznanie podstawowych zwyczajów Polaków związanych z myciem okien Metoda CATI – wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo Próba N=500 Reprezentatywna próba mieszkańców Polski Próba kwotowo – losowa, reprezentatywna ze względu na wiek, płeć, wykształcenie, region i wielkość miejscowości zamieszkania Termin realizacji 23 marca 2010

Wyniki badania 3

Osoby odpowiedzialne za mycie okien Proszę powiedzieć kto jest w Pani(a) domu odpowiedzialny za mycie okien? Połowa Polaków samodzielnie myje okna w swoim domu. W niewielu domach jest to czynność wykonywana wspólnie (jedynie w gospodarstwach 11% Polaków). 17% wskazuje jako osobę odpowiedzialną innego członka rodziny lub osobę wynajętą. Niecały 1% badanych zadeklarował, że w ogóle nie myją okien w domu. Mycie okien jest obowiązkiem głównie kobiet. Wśród pań aż 80% deklaruje, że myje okna samodzielnie. Jedynie niecałe 2% Polek deklaruje, że okna w ich domu myje małżonek. Pomiędzy kobietami, a mężczyznami wyraźna jest pewna niespójność deklaracji, bo wśród mężczyzn aż 20% twierdzi, że myje okna samodzielnie, 14% twierdzi że robią to wspólnie, a jedynie 43% otwarcie przyznaje, że jest to obowiązek ich żony. Albo więc mężczyźni przeszacowują swój udział w tym obowiązku domowym, albo też kobiety nie doceniają wkładu swoich meżów. wszyscy respondenci N=500 Mężczyźni N=239 Kobiety N=257

Sposób mycia okien wszyscy respondenci myjący okna Proszę opisać w jaki sposób myje się okna w Pana(i) domu? Proszę opisać cały proces mycia okien, jakich środków Pan(i) używa, czy i czym je Pan(i) poleruje itd.? wszyscy respondenci myjący okna N=496 Myjąc okna Polacy (a raczej Polki) najczęściej sięgają po metody najprostsze – dostępne na rynku środki do mycia szyb oraz zwykłą szmatkę. Popularne są też papierowe ręczniki, specjalne ściereczki do polerowania czy płyn do mycia naczyń. Rzadko sięga się po bardziej skomplikowane sposoby jak ściągacz do okien, specjalne urządzenia. Niektórzy mają własne oryginalne patenty np. proszek do prania, preparaty do mycia szyb samochodowych, szampon do włosów. Niewielu Polaków stosuje tradycyjne, popularne przed laty metody domowe takiej jak mycie wodą z octem, polerowanie gazetą, denaturatem.

Okoliczności mycia okien Kiedy w Pana(i) domu myje się okna? Proszę wskazać, które okoliczności są prawdziwe dla Pana(i) gospodarstwa domowego? wszyscy respondenci myjący okna N=496 Najczęściej mycie okien w Polsce odbywa się w okresie wiosennym w powiązaniu z przygotowaniami do świąt Wielkanocy. Powszechne jest również również mycie okien przed Bożym Narodzeniem. Często myje się okna niezależnie od okoliczności, gdy są po prostu brudne.

Grupa IQS