PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak zrobić dobrą prezentację? autor: Piotr Kalita
Advertisements

„Przerwy w Sali informatycznej”
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Ćwiczenie (1) Dostosuj poniższy program do potrzeb zdefiniowanych w treści programu zaliczeniowego: #include void dodaj(){}; void edytuj(){}; void usun(){};
Ten slajd skasuj Pokaz | Przejście slajdu Pokaz | Przyciski akcji
K orzystanie z ogólnodostępnej wersji internetowej.
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.
Wstaw temat prezentacji jako obiekt fontwork
20/09/ Języki programowania 1 Piotr Górczyński Debugowanie kodu.
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Obsługa serwera zdalnego przez klienta FTP
Information Bridge Framework platforma integracji Microsoft Office 2003 z aplikacjami Line of Business Krzysztof Michalski10/01/2005.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Założenia Tematem gry będą walki w formule MMA Motywem przewodnim gry jest stworzenie własnego zawodnika i symulowanie walk z jego udziałem Celem gry.
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
The GAME. Ogólna hierarchia klas PLANSZA Hierarchia klas POLE TripBoxNormalBoxSpecialBox.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Opracowała: Iwona Kowalik
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Jakub Grudziński Artifex Mundi
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
IRROBot Football League Propozycja współpracy
Tytuł: Ciekawe miejsca w Polsce Temat: Określanie położenia w przestrzeni. Układanie zdań z użyciem wyrazów oznaczających stosunki przestrzenne Autor:Alicja.
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Click to edit Master subtitle style EASY CUT & BEVEL Przecinarka do rur HV HV RS jest najwydajniejszą, szybkotnącą na zimno przecinarką dostępną na rynku.
Design organiczny Słów kilka o przyjemnych aplikacjach.
Wykres funkcji kwadratowej
Autor: Michał Kowalczyk
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
CZAS PRESENT SIMPLE.
Jak ujarzmić burzę mózgów?
Balans w grach Marcin Szymkowiak. Czy moja gra powinna być symetryczna czy asymetryczna?
Ciekawa przyroda – realizujemy różnorodne materiały dydaktyczne dla klas 4-6 sp.
Sprawozdanie z zawodów sportowych przeprowadzonych w Zespole Szkół w Radomyślu Wielkim dnia w ramach akcji „Rusz się człowieku” z inicjatywy.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
„ Po każdym dniu trzeba postawić kropkę,
Informatyka Stosowana – ROK II / III
Viral Loop Perpetuum mobile? Przygotował Mateusz Wojtanowicz.
DLACZEGO WARTO ZAPROSIĆ NAS NA PAŃSTWA IMPREZĘ ? „Podczas Offsesji zagrali tak, że troszkę mi pospadały buty i różne rzeczy działy się z moją garderobą.
Gry m atematyczne Autorzy: Karolina Ziajka Julia Szkółka.
Agenda spotkania: Miniatury- co to takiego? Do czego możemy je wykorzystać? Jak w prosty sposób je wykonać? Coś dla osób, które nie mogły być na spotkaniu;
Kim jesteśmy? Uczymy tworzyć gry Tworzymy gry.
Present simple Czas teraźniejszy.
PIERWSZEŃSTWO PRZEJAZDU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Gry matematyczne Opracowały: Nikola Hodur Julia Szumniak.
Ruch planet i satelitów
Robimy gry! Brainstorm time! .
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
Staram się uczyć systematycznie. Jak mamy sprawdzian to uczę się codziennie, nie zostawiam tego na ostatnią chwilę. Zawsze powtarzam sobie też na przerwie.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Lata Zmasowany atak konsol W roku 1998 SEGA wypuszcza konsolę DREAMCAST. Jednak jej produkcja zostaje przerwana już w Dreamcast jest.
Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.
Kalendarz i zegar.
Moje Top 3 Gier Planszowych
REKRUTACJA 2017/18 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Zajęcia w hali sportowej
Prezentacja Zaprezentuje wam grę pt: Fortnite Zapraszam do oglądania!
Zapis prezentacji:

PIOTR SOBOLEWSKI – TK GAMES Jak rozłożyć grę na części? Part 1: Mobile games.

Flappy Bird

1. Wypisujemy ekrany gry Main menu Gameplay High Scores

2. Wypisujemy klasy obiektów występujących podczas rozgrywki Obiekt (klasa) Aktywny ? Pasywny ? Jaka fizyka? Ptakx Grawitacja, siła, kolizje Ruraxkolizje Ziemiaxkolizje Tłox-

3. Wypisujemy eventy i akcje podczas rozgrywki EVENTACTION (na początku rozgrywki) Wygeneruj kilka rur i ustaw ptaka po lewej stronie ekranu Tapnięcie na ekranPodbij ptaka do góry (stale) Przesuń rury i ziemię w lewo ze stałą prędkością (stale) Przesuwaj tło wolniej, niż ziemię i rury (co jakiś czas) Wygeneruj rury z przerwą (chyba losowo) Przejście ptakiem pomiędzy rurami Dodaj punkt Kolizja ptaka z rurą lub ziemią Błyśnij ptakiem i skończ rozgrywkę

4. Dlaczego gracze w to grają? Instant action – od razu rozpoczynamy rozgrywkę, nie trzeba czekać Krótka rozgrywka – można grać zawsze i wszędzie Przejrzystość – brak zbędnych elementów i wodotrysków Easy to play, hard to master – bardzo proste zasady, ale wymagający gameplay Ranking – napędza rywalizację i chęć bycia lepszym

Podsumowanie 1. Wypisujemy ekrany gry – 2 min 2. Wypisujemy klasy obiektów podczas rozgrywki – 5 min 3. Wypisujemy eventy i akcje podczas rozgrywki – 15 min 4. Dlaczego w to się chce grać? – 5 min 5. Prezentacja – 5 min

Tytuły do ćwiczenia – lvl 1 Don’t touch the spikes Circle Swing Copters Retry Make them fight Make them fall

Tytuły do ćwiczenia – lvl 2 Angry Birds Candy Crash Saga Farm Heroes Saga Diamond Digger Saga 2048 Bubble Shooter Icy Tower Classic Cut the rope Fruit Ninja Subway Surfers Hill Climb Racing ICE

Tytuły do ćwiczenia – klasyki Boulder Dash Connect 4 Snake Pac-man Pong Tetris Arkanoid Mastermind Mario Frogger Q*bert Duck Hunt Flood it Microsoft Saper Missle Command Space Invaders Sokoban Crimsonland Mamba Gold Miner

Jakie tytuły? Jakie jeszcze gry możemy „rozebrać na części”?

Extra Credits E E