Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Elektrotechnika Test z laboratorium
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Literatura Tyszka T., Falkowski A. Psychologia zachowań konsumenckich. GWP Gdańsk 2001 Falkowski A. Praktyczna psychologia poznawcza, marketing i reklama.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Laboratoria z „wstęp do programowania”
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
I ETAP Zakres Projektu: Budowa 4 Hospotów w centrum miasta Grodzisk Mazowiecki. Realizacja Projektu : 28 czerwiec 2008 – 30 wrzesień 2008.
Internauci w grupach wiekowych
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Bios.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
KAMIENNA GÓRA W LICZBACH.
Uniwersytety Trzeciego Wieku
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
O pożytkach z Internetu
wyniki badań TNS OBOP dla Stowarzyszenia ProMarka
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
PICKnROLL Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu koszykarskiego.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Trendy rynkowe w Polsce i na świecie Bogdan Kaliński, Elmark Automatyka.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Nowe technologie w edukacji
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Operacje dotyczące tworzenia i umożliwienia.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
SPRZET KOMPUTEROWY.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
◦ Osiągnięte przez poszczególne grupy badanych wyniki obrazują poziom cech motorycznych wpływających na ogólną sprawność fizyczną, a przez to na przyswajanie.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Centrum Badań i Ekspertyz Towaroznawczych Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10, pok. 0039, Poznań tel.
Czym jest płyta główna ? Jest to płytka z materiału izolacyjnego z połączeniami elektrycznymi i punktami lutowniczymi na której montuje się najważniejsze.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Supermarkety i dyskonty
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
GENIALNE ROZWIĄZANIE DLA STARSZYCH OSÓB Wypróbuj teraz!
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Sytuacja materialna i problemy życia codziennego mieszkańców Gdańska w aspekcie utworzenia Centrum Integracji Społecznej.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
SEGMENTACJA RYNKU.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań

Metoda badawcza Badanie zostało przeprowadzone za pomocą testu w laboratorium sensorycznym wśród regularnych użytkowników produktów. Opinia została zasięgnięta prosto u źródła zaznajomionych ze sprzętem konsumentów.

Kim jest przeciętny użytkownik tabletu? osoba w średnim wieku dobrze wykształcona o dochodach powyżej średniej krajowej z miasta powyżej 100 tys. mieszkańców

Zdolność przetwarzania 92% Wytrzymałość baterii 91% Wszechstronność / funkcje 90% Pamięć / procesor 90% Jakość ekranu dotykowego / czułość 87% Najważniejsze kryteria przy zakupie tabletów w opinii konsumentów

Gdzie najczęściej kupujemy tablety? sklepy stacjonarne przy przedłużeniu umowy z operatorem telekomunikacyjnym

Mobilność tabletów Ciekawym wnioskiem płynącym z badań jest fakt, że 71% użytkowników tabletów nie nosi ze sobą urządzenia, zostawia je najczęściej w domu lub pracy.

Zwycięska firma produkująca tablety Zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o producentów tabletów pozostaje firma Samsung. Koreańskiego producenta w badaniu Wybór Konsumenta wskazało 85 % badanych

Ul. K.Żegockiego Poznań Tel