KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk
KATEGORIE KONKURSOWE 1.Reklama prasowa 2. Gadżet promocyjny 3. Promocja międzynarodowa 4. Serwis rekrutacyjny 5. Fanpage uczelni
nowatorstwo pomysłu spójność z hasłem i wartościami uczelni czytelność i przyjazny charakter narzędzia estetyka i wartość artystyczna wykonania KRYTERIA OCENY
Warto docenić próbę wyjścia poza zwykłą informację. Katarzyna Dragović
Reklama prasowa jest tu punktem wyjścia do szerszego projektu realizowanego w Internecie. Jako zachęta do wejścia na stronę zaciekawia, m.in. przez powoływanie się na absolwentów uczelni pełniących obecnie wysokie funkcje w firmach bądź urzędach. Prosta i spójna z wizerunkiem uczelni budowanym w innych kanałach. Jacek Szlak
Spójna wizualnie, ciekawie opowiada o kierunkach ustami prowadzących. Solidna robota. Katarzyna Dragović
REKLAMA PRASOWA 1. MIEJSCE: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
REKLAMA PRASOWA 2. MIEJSCE: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
REKLAMA PRASOWA 3. MIEJSCE: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pomysłowe, wielowymiarowe doskonale współgrające z całą kampanią promocyjną. Prof. dr hab. Jan Garlicki
Bardzo dobry przykład wykorzystania RTM do promocji własnej marki. Jabłka były we wrześniu gorącym tematem, a sam gadżet idealnie pasuje do hasła uczelni. Proste, zapamiętywalne i inne. Paweł Tkaczyk
GADŻET PROMOCYJNY 1. MIEJSCE: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
GADŻET PROMOCYJNY 2. MIEJSCE: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
Dobry pomysł z 21 powodami by studiować w Łazarskim, serwis zachęca do wejścia dalej. Przyjazne dla studenckiego oka. Katarzyna Dragović
Dobrze zaprojektowany katalog, przejrzysty, dużo cennych informacji. Katarzyna Dragović
Folder "University of Silesia - Meeting Point": nowoczesny, elegancki, przejrzysty; dobrze dobrane, duże zdjęcia; wszystkie niezbędne informacje - naprawdę zachęca; nic dodać, nic ująć. Przemysław Siwiński
PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 1. MIEJSCE: Uniwersytet Śląski w Katowicach
PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 2. MIEJSCE: Politechnika Gdańska
PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 3. MIEJSCE: Uczelnia Łazarskiego
Serwis w przejrzysty sposób prowadzi kandydata przez rekrutację na studia. Jacek Szlak
Dobry projekt, utrzymany w minimalistycznej formie i wykorzystujący część najnowszych trendów (jak ghost buttony). Strona jest też dostatecznie intuicyjna. Plusem jest responsywność. Czy "Przyszłość"? Nie wiem? Ale na pewno teraźniejszość. Paweł Tkaczyk
Dobrze przygotowany serwis rekrutacyjny, spójny graficznie, serwujący konkretne informacje, ułatwiający życie kandydatom. Katarzyna Dragović
SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 1. MIEJSCE: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 2. MIEJSCE: Uniwersytet Łódzki
SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 3. MIEJSCE: Politechnika Wrocławska
Ponad 16 tys. polubień, kilka statusów dziennie - wiadomości z życia uczelni i nie tylko. Prężnie i poprawnie. Przemysław Siwiński
Wysoka ocena za przypięty w czasie rekrutacji wpis na Facebooku, pod którym kandydaci mogli zadawać pytania, na które odpowiadały osoby odpowiedzialne za proces rekrutacji. Takie FAQ tworzone oddolnie warte jest docenienia. Jacek Szlak
Świetna i angażująca kampania rekrutacyjna. Pomocna przyszłym studentom i oswajająca z otoczeniem uczelni. Jacek Szlak
FANPAGE UCZELNI 1. MIEJSCE: Politechnika Warszawska
FANPAGE UCZELNI 2. MIEJSCE: Uniwersytet Jagielloński
FANPAGE UCZELNI 3. MIEJSCE: Politechnika Krakowska
POWERED BY PWr – Nie ma szczęścia, jest matematyka. POWERED BY PWr – Nie ma miłości, jest chemia. POWERED BY PWr – Nie ma cudów, jest fizyka. Kapitalne, kreatywne hasła rekrutacyjne, świetnie oddające profil uczelni. Kapituła Konkursu
NAGRODA SPECJALNA Politechnika Wrocławska
GRATULUJEMY!