Junior Academy Przedszkole Językowe

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Ayca Temizkan- Comenius Ayca Temizkan – jest studentką anglistyki z Ankary (Turcja). W ramach programu Uczenie się przez całe życie, Asystentura Comeniusa.
który żyje miłością i pięknem, które wczoraj żyło radością”
Przedszkole nr 12 w Rzeszowie.
Przedszkole Miejskie nr 10 w Lubinie Rodzicu - jeżeli chcesz, Rodzicu - jeżeli chcesz, żeby Twoje dziecko czuło się dobrze i bezpiecznie - zajrzyj do nas.
narzędzie w językowych pracach projektowych
Niepubliczne Przedszkole
Szkoła Podstawowa nr 261 im. Stanisława Kostki Potockiego w Warszawie
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
Radosne sześciolatki w naszej szkole.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Piła, 22 lutego 2010r. Przedszkola Publiczne w Pile 16 placówek 170 nauczycieli.
NIE BÓJCIE SIĘ SZKOŁY Nasza szkoła miejscem osobistych sukcesów
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Oddział Przedszkolny w Bachowicach
Centrum Językowe Magic Land
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
Kids Academy of Languages and Arts
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Grupa „Muchomorki”.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Grupa 4- latki Ul. Hallera
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Publiczne Przedszkole w Dobroniu
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
„Bo tylko w tym sadzie ptak gniazdo uwije, gdzie człek serce kładzie we wszystko, co żyje.”
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu /wtorek/ od godziny do W grupie: TYGRYSKI JEŻYKI.
„ Nasze dzieci 6 letnie w I klasie” Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Grzechyni.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 ul. Wrocławska Gostyń Opracowana przez Radę Pedagogiczną oraz Radę Rodziców i zatwierdzona do realizacji.
Tydzień integracji w Miejskim Przedszkolu nr 14 im. M. Montessori w Nowym Sączu.
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 173 im. 1 Dywizji Kościuszkowskiej 90 – 009 Łódź ul. Sienkiewicza 46 Zapraszamy.
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Tydzień Edukacji Globalnej
„Rola bajki w rozwoju i wychowaniu dzieci przedszkolnych”
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2017/2018 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Podsumowanie projektu „Razem u siebie”
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
im. Kornela Makuszyńskiego w Łodzi
Szkoła Podstawowa nr 8 w Toruniu
Nasza Drużyna Prezentacja programu rozwijania umiejętności społecznych realizowanego w Przedszkolu Integracyjnym nr 45.
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Rok szkolny 2018/2019.
ul. Grzybowska Warszawa
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

Junior Academy Przedszkole Językowe Marta Ejsmond Karolina Mieszkowska Ewa Ruszczyk

Realizacja  23.01.2015 Opiekun: Kamila Karolewska Tel: 662-27-30-50 Uczestnicy zabawy: grupa 4 latków Faza koncepcyjna: Zabawa z dziećmi Faza wykonawcza: Nawiązanie relacji z dziećmi Cel projektu: Wzmocnienie kontaktu interpersonalnego

Kilka słów o przedszkolu Junior Academy Niepubliczne Przedszkole Językowe Olsztyn, 10-689 ul. Żurawskiego 1A/11 www.junioracademy.pl

Zajęcia dla dzieci zajęcia z języka angielskiego każdego dnia  a dwa razy w tygodniu zajęcia w Oxford Academy z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Prowadzimy dziecko do dwujęzyczności. tańce, śpiew, pląsy, muzyka – zapewniamy radość, ruch, uwrażliwiamy muzycznie (zajęcia na sali gimnastycznej w Palestrze raz w tygodniu) gimnastyka, rytmika –  rozwijamy sprawność fizyczną malucha, wychowujemy zdrowotnie gimnastyka buzi i języka, ćwiczenia logopedyczne – wspomagamy rozwój mowy, ułatwiamy komunikowanie się bajkoterapia – czytając odpowiednie bajki pomagamy dziecku w rozwiązywaniu wielu trudnych dla niego problemów emocjonalnych muzykoterapia – przez słuchanie odpowiednio dobranej muzyki  sprowadzamy dobre myśli, łagodzimy napięcia,  wspomagamy pamięć, ułatwiamy  uczenie się uczymy słuchać muzyki i poznajemy instrumenty razem z Panem Tomkiem (rytmika) koło małego artysty i teatralne – wychowujemy przez sztukę, dziecko małym aktorem zajęcia z wykorzystaniem ciastoliny Play-Doh – udział w programie Akademia Kreatywności Play-Doh uprawy we własnym ogródku, opieka nad roślinami – wychowujemy w poszanowaniu roślin i zwierząt spacery, wycieczki, zajęcia na własnym placu zabaw – wdrażamy do zdrowego stylu życia dogoterapia i dogoedukacja ciekawi goście zajęcia w bibliotece Robolandia – kreatywne zajęcia z wykorzystaniem klocków konstrukcyjnych

Dyrekcja i kadra Dyrektor: mgr Jolanta Szarek Metodyk nauczania języka angielskiego: mgr Aleksandra Szarek Wicedyrektor: Alicja Szejko Menedżer przedszkola: Kamila Karolewska

Budynek przedszkola

Jak wyglądało nasze spotkanie z dziećmi…

Cała nasza praktyka odbywała się pod opieką menedżer przedszkola, czyli Panią Kamilę. Pani Kamila udzielała nam odpowiedzi na wszystkie nasze pytania, oraz oprowadzała po całym przedszkolu. Cały budynek jest kolorowy, naokoło można znaleźć prace dzieci, np. ich rysunki.

Nasza praktyka zaczęła się od rozmowy z Panią Kamilą na temat przedszkola, opowiedziała nam jakie panują zasady, jaki jest regulamin przedszkola, ale również jak wygląda plan dnia dla poszczególnych grup dzieci, oraz jakie atrakcje są każdego dnia dla nich przygotowane. Co najważniejsze, przedszkole prowadzi zajęcia również w języku angielskim i zajęcia te prowadzone są już nawet w grupie najmłodszych dzieci.

Zabawa z dziećmi

„ Twój ulubiony owoc” Poprosiłyśmy dzieci aby namalowały swój ulubiony owoc, po czym każde dziecko podchodziło do tablicy wieszało swój owoc i mówiło jak się nazywa. Dzieci chętnie podchodziły do zabawy, a my razem z nimi malowałyśmy owoce. Po skończonej zabawie dzieci dostały słodki upominek, który niestety musiał być zjedzony dużo później, ponieważ akurat nadchodziła pora obiadowa  Zabawę przeprowadziłyśmy w grupie 4 latków.

Przygotowanie do zajęć 

Wspólne rysowanie

Rozdanie słodkich upominków

Nasz opiekun 