Efektywna współpraca z kooperantami indyjskimi Jan Śmigiel, Poznań, 7.10.2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Możliwości eksportu na rynek rosyjski
Advertisements

Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Wsparcie zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Ministerstwo Gospodarki Zmiana systemu promocji gospodarczej Polski.
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
OUTSOURCING JAKO KONCEPCJA „ODCHUDZENIA” ORGANIZACJI
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Studenckie Koło Naukowe „Młody Przedsiębiorca” AE Poznań
Charakterystyka klastra
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Zarządzanie strategiczne
Konferencja „Międzynarodowy arbitraż inwestycyjny – potrzeba zmian regulacji prawnych” Warszawa, 26 października 2010 r. Dr Marek Jeżewski Zastosowanie.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
1.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
Connecting Business since 1992!
mapa ekonomii społecznej woj. lubelskie
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
opis projektu jednym zdaniem
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Centrum Inwestora i Eksportera
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Konferencja Projektu Razem-inicjatywy w zakresie ekonomii społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Krzysztof Margol Cele projektu: -Zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe - Zwiększenie potencjału.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
Przygotowanie kadr do zarządzania projektami Bohdan Rożnowski, dr Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 28 marca 2008 r.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
UE i USA w gospodarce światowej*
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Marek Ciesielski Katedra Logistyki i Transportu. 2 Osiąganie przez dwie firmy powiązane relacjami biznesowymi znaczących rezultatów z tych relacji nie.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
STREFA PRZYSZŁOŚCI -inicjatywy ŁSSE w celu pozyskiwania inwestycji Maciej Rapkiewicz – Prezes Zarządu Konferencja „Promocja atrakcyjności inwestycyjnej.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Zarządzanie produkcją – różne określenia
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Zarządzanie międzynarodowe
Zarządzanie produkcją – różne określenia
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Centrum Arbitrażu i Mediacji
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Efektywna współpraca z kooperantami indyjskimi Jan Śmigiel, Poznań,

„Cóż z tego, że słoń silny, jeśli sam przynosi łańcuchy, którymi go wiążą.” „Do przyjaźni dwóch niezbędna jest cierpliwość jednego.” 2 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

Wprowadzenie 1.Sposoby wejścia na rynek indyjski 2.Dynamika pracy na rynku indyjskim 3.Efektywność a dyplomacja w relacjach biznesowych 4.Budowa sieci dystrybucji/sprzedaży 5.Rozstrzyganie sporów 3 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

Mapa 4 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

Mapa z innej perspektywy 5 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

1.Zaistnienie na rynku wewnętrznym targi i wystawy konferencje tematyczne i misje gospodarcze komunikacja ogłoszenia i reklama 2.Zarejestrowanie firmy spółka oddział 3.Eksport towarów lub usług negocjacje i umowa logistyka i administracja sprzedaż i finanse 4.Partnerstwo z przedsiębiorcą lokalnym Sposoby wejścia na rynek indyjski 6 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

Sposoby wejścia na rynek indyjski 7 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

1.Różnice kulturowe 2.Różnice prawne Civil Law Common Law 3.Odległość geograficzna 4.Organizacja wewnętrzna firmy Produkt Know-how Pakiet wsparcia Dynamika pracy na rynku indyjskim 8 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

1.Organizacja pracy 2.Nakłady pracy 3.Skala efektów 4.Wsparcie instytucji zewnętrznych Efektywność a dyplomacja w relacjach biznesowych 9 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

1.Własna sieć 2.Partnerstwo 3.Importer Budowa sieci dystrybucji/sprzedaży 10 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

1.Nie doprowadzać do sporów(!) 2.Arbitraż Indian Arbitration and Conciliation Act 1996 zgodny z UNCITRAL Konwencji Nowojorskiej z 1958 Outside Experts Committee 3.Sądy publiczne Rozstrzyganie sporów 11 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ

सौभाग्य Powodzenia! 12 | Efektywność w Indiach, październik 2014 Ⓒ