PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW

Nasza współpraca ze szkołą w Leegebruch Miasteczko Leegebruch Leegebruch leży na północ od Berlina, niedaleko Oranienburga. Od Berlina dzieli je 20 minut.
Poczesna moje miejsce w Europie.
Miejsce: Ośrodek Totus Tuus –
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Wyjazd do Hennickedorf. Pierwszy dzień - rozpoznanie placówki.
Nasz Staż w Niemczech w ramach programu Leonardo da Vinci w dniach od 9 do 29października 2011r.
OBÓZ DLA OLIMPIJCZYKÓW
Cze ść jestem Daniel… … i chciałem Wam opowiedzieć krótką historię…
Wymiana polsko-angielska
WAKACJE Z BADMINTON POWER
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Dzień 1 (piątek) Wstałem bardzo wcześnie. Przed wyjazdem pożegnaliśmy się z rodzinami. Po odprawie na lotnisku zrobiliśmy kilka ciekawych zdjęć. Lot był
Gminny Ośrodek Kultury w Kołaczycach 29 – 30 lipiec Gminny Ośrodek Kultury w Kołaczycach w dniach 29 – 30 lipiec w oparciu o Program Integracji Społecznej.
Duch na zamku… Niedawno uczestniczyłam w wycieczce szkolnej do zamku w Gniewie, która odbyła się w dniach 2 – 3 kwietnia 2008 roku. Wyprawa pozostawiła.
Zielona szkoła Ośrodek położony jest nad największym jeziorem w Polsce-Śniardwy.
Praktyka zagraniczna Lucy i Madzia ; ).
Ferie 2014.
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
Biwak integracyjny „Smołdziński Las”
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
ZDROWIE JASIA Jaś wstał z łóżka i otworzył okno. Zaczął gimnastykę poranną. Hopla, hop, noga w bok- ręka w górę, druga- zwrot. Potem zamknął okno i poszedł.
Modlitwa Mężczyzny.
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
7.03 – W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.
Biwak integracyjny GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI NR 3 im. Adama Mickiewicza OŚRODEK KOLONIJNO-WCZASOWY „ BEATA ” „ FIORD “ Smołdziński Las
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
WYJAZD ADAPTACYJNY UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH Głuchołazy, ośrodek Banderoza | 21 – 23 września 2015.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
CZTERODNIOWA WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA SOPOT, GDYNIA, GDAŃSK.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
PRZEWODNICZĄCY: BARTOSZ JURANEK ZASTĘPCA: OLIWIA PRZYBYLSKA SKARBNIK: ANGELIKA WICHARY.
Wycieczka 3 dniowa ; ). Informacja o Karpaczu ! Karpacz – miasto w województwie dolnośląskim, w powiecie jeleniogórskim. Położone na wysokości od 480.
Piramida żywieniowa przedstawia prawidłowy sposób odżywiania. Na samym dole piramidy są produkty, których należy spożywać najwięcej, a na górze –najmniej.
Obóz naukowy 2012 E-akademiaprzyszłości. 1.Dzień na Obozie ➲ W Pierwszy dzień na obozie nasza ekipa miała spotkanie organizacyjne, na którym przedstawialiśmy.
Toruń, Malbork, Grunwald
Euroweek.
Wycieczka do Poleskiego Parku Narodowego
Młodzi i zwariowani.
Nadia Stankiewicz WARSZTATY 2011.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wrzesień 2018 Jesienny wiatr Wiatr jesienią ma robotę  w nocy i za dnia.  Ciągle strąca liście złote  i przed siebie gna.  I nasiona drzew bez liku  nosi.
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Dzień I Po przyjeździe do Ochotnicy Pani Ewelina rozdała nam klucze do naszych pokoi, rozpakowaliśmy się, po czym poszliśmy na obiad. Po biedzie mieliśmy zajęcia z panią psycholog. Po zajęciach poszliśmy zjeść kolacje, a po kolacji odbyły się godzinne zajęcia. Po zajęciach wszyscy poszliśmy do swoich pokoi.

Dzień II Po śniadaniu, poszliśmy na wycieczkę do muzeum gdzie m.in. były szczątki samolotu. Właściciel muzeum opowiadał nam o historii tej wsi za czasów II wojny światowej. W drodze powrotnej z muzeum, wstąpiliśmy do sklepu. Gdy już doszliśmy do ośrodka mieliśmy czas dla siebie. Potem zjedliśmy obiad i udaliśmy się na zajęcia, po nich zjedliśmy kolacje i znów mieliśmy następne godzinne warsztaty. Po całym dniu odbyła się dyskoteka.

Dzień III Zjadłszy śniadanie zaczęły się zajęcia, a po nich mieliśmy obiad. Niedługo po tym, udaliśmy się na długi spacer po Ochotnicy. W czasie przechadzki weszliśmy do sklepu. Gdy wróciliśmy do ośrodka, od razu poszliśmy na zajęcia. Potem zjedliśmy kolacje i poszliśmy spać

Dzień IV W tym dniu mieliśmy więcej czasu wolnego, który był przeznaczony na odrabianie zadań i uczenie się trenów na pamięć. Po obiedzie mieliśmy krótkie zajęcia, a w ramach kolacji mieliśmy ognisko. A wieczorem chłopcy urządzili dyskotekę.

Dzień V To był ostatni dzień naszego pobytu w Ochotnicy Górnej. Po śniadaniu poszliśmy pakować nasze rzeczy. Na koniec miały się odbyć ostanie pożegnalne zajęcia z Panią psycholog. Podziękowaliśmy jej za cierpliwość do nas i trud jaki włożyła w przygotowanie tych wszystkich materiałów. Ostatni raz zagraliśmy w „Mafię”, która była hitem całego wyjazdu. Po tym zabraliśmy swoje rzeczy i odjechaliśmy do domu.