1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Wyniki badania TNS OBOP
SIĘGNIJ PO WIĘCEJ promocja kształcenia ustawicznego dla dorosłych w formach szkolnych.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
BADANIA STATYSTYCZNE opracował: Bąk Damian.
Jesień Niezależny, polski nadawca telewizyjny, działa od 1997 roku. Tworzy tematyczny kanał telewizyjny i nadaje z Polski drogą satelitarną, w technice.
Telewizja.
Wizje życia młodych ludzi w Polsce Projekt Echa Europy jest realizowany w ramach Programu Młodzież w działaniu Akcja 2 - Wolontariatu Europejskiego i współfinansowany.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Stan zdrowia, warunki życia i rozwoju dzieci i młodzieży w Polsce
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Sportowe wakacje na „Stadionie Śląskim”
MIESZKAŃCY O SWOIM MIEŚCIE Wykorzystanie badań opinii w tworzeniu i prowadzeniu działań promocyjnych 1.
EDI NET - badania.
Sprawność fizyczna A zdrowie człowieka.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Rozproszenie uwagi kierowcy
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Ocelot prezentuje innowacyjne widowisko na najwyższym poziomie artystycznym, skierowane do szerokiej publiczności. Widowisko OCELOTA to artystyczna sztuka.
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 r.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
źródło: Telemetria NAM
Zmiany demograficzne w Polsce
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Dodatkowe inicjatywy związane z realizacją VIII edycji Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj Formę!” (rok szkolny 2013/2014) Warszawa, 27 sierpnia.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Krzywińska Gala Sportowa Sala Domu Strażaka w Krzywiniu Niedziela, r.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Radio Track ■ standard rynkowy ■ zarządzanie badaniem: KBR ■ realizacja Millward Brown.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
GOLĘCIN Propozycja zagospodarowania terenu Krzysztof Jordan Stowarzyszenie Sportowe „Park Tenisowy Olimpia”
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Lokalne programy telewizyjne w Internecie
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR

Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba odbiorców  TELEWIZYJNA SKUMULOWANA WIDOWNIA transmisji i programów Tour de Pologne: ponad 380 MLN  WIDOWNIA NA TRASIE wyścigu: ponad 2,7 MLN KIBICÓW.

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny WYNIKI MEDIOWE W 2014 niemal podwojono wynik mediowy dla sponsorów w porównaniu z rokiem ubiegłym. Skutecznie wykorzystane zostały kanały Telewizji Polskiej oraz Eurosport. 3

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny WYNIKI MEDIOWE TDP 2014: 34 kanały telewizyjne wyemitowały łącznie 3275 programów z przekazem z TdP Statystycznie każdy sponsor został pokazany na wizji niemal 700 razy w dobrym czasie antenowym. Najwięksi sponsorzy w różnej formie (obraz, dźwięk) ponad 11 tysięcy razy znaleźli się na ekranach TV w sposób efektywny (dobrze widoczny). 4

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny WYNIKI MEDIOWE Systematyczny wzrost wskaźnika widowni skumulowanej świadczy o intensywnej kampanii promocyjnej, która nie słabnie od kilkunastu lat. Tegoroczny wynik to ponad 380 mln widzów. Oznacza to, że w trakcie trwania imprezy codziennie każdy Polak statystycznie więcej niż raz zetknął się skutecznie z przekazem medialnym z wydarzenia. 5

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny POZIOM AKCEPTACJI TDP W MIASTACH Ponad 80% mieszkańców miast, przez które wiódł szlak tegorocznego TdP uznaje taką promocję ich miejscowości za właściwą i godną finansowania. (Pentagon Research, badanie CATI z sierpnia 2014 na mieszkańcach miast – współorganizatorów TdP2014) 6

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny OCENA WPŁYWU ORGANIZACJI TDP NA WIZERUNEK MIAST Organizacja przez miasto jednego z etapów Tour de Pologne może być korzystna dla jego wizerunku – tak uznało ponad 82% badanych. (Pentagon Research, badanie CAWI z sierpnia 2014 na próbie reprezentatywnej Polaków w przedziale wiekowym 18-59) 7

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny ZNAJOMOŚĆ TOUR DE POLOGNE W miesiącach letnich TdP jest najlepiej rozpoznawanym wydarzeniem sportowym wśród respondentów. (Pentagon Research, badanie CAWI z sierpnia 2014 na próbie reprezentatywnej Polaków w przedziale wiekowym 18-59) 8

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny ZAINTERESOWANIE TRANSMISJAMI TDP Niemal połowa badanych stwierdziła, że poświęciła więcej niż 15 minut na oglądanie TdP w telewizji, a co trzeci zadeklarował, że spędził na oglądaniu TdP od 2 do 3 godzin. (Pentagon Research, badanie CAWI z sierpnia 2014 na próbie reprezentatywnej Polaków w przedziale wiekowym 18-59) 9

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny ZAINTERESOWANIE KOLARSTWEM W POLSCE Badania społeczne, przeprowadzane systematycznie od kilku lat wskazują na wciąż rosnące zainteresowanie kolarstwem. W 2014 roku co szósty badany sam intensywnie poszukiwał informacji na temat TdP. To dwukrotnie więcej niż jeszcze przed rokiem. 10

Tour de Pologne UCI World Tour Zasięg komunikacyjny ZAINTERESOWANIE KOLARSTWEM W POLSCE Obok biegania sport rowerowy stał się modny. Co trzeci respondent deklaruje, że sam rekreacyjnie jeździ na rowerze. (Pentagon Research, cykliczne badanie CAWI Sport Barometr) 11

12 planowany termin wyścigu: 2 – 8 sierpnia 2015