„GeoGebryczny” wymiar matematyki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

Przygotowały: Monika Stachowiak i Marta Głodek klasa 3b
Autor pakietu : Nina Włodarczyk
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Zespół Placówek Oświatowych im. hm Janka Bytnara „Rudego”
Podstawowe wiadomości o wielokątach foremnych
„KONSTRUKCJE GEOMETRYCZNE Z PROGRAMEM C.a.R.”
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
C.a.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
Scenariusz lekcji Marlena Zaborniak.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
KONSPEKT LEKCJI MATEMATYKI
Krótki kurs geometrii płaszczyzny
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Założenia PROJEKTU
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
C.A.R.Metal czyli Cyrkiel i Linijka
mgr Karolina Góryjowska
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministersto Edukacji Narodowej Jak się zmieniały podstawy? Konferencje w Żerkowie (27-28 listopada 2008 r.)
z matematyką bez granic
TIK w szkole podstawowej
Bielskie warsztaty metodyczne SNM Byliśmy w … Radomiu
VI Regionalna Konferencja Podkarpackiego Oddziały SNM Grupa Robocza Matematyka i Komputery Marzena Płachciok SP Wieszczęta
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
KONKURS ZANIM ROZPOCZNIEMY PREZENTACJĘ ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE UKŁADU RÓWNAŃ.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Rozwiązywanie układów równań liniowych różnymi metodami
Okrąg opisany na trójkącie. Okrąg wpisany w trójkąt
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Statystyka matematyczna czyli rozmowa o znaczeniu liczb Jan Bołtuć Piotr Pastusiak Wykorzystano materiały z:
PODNIESIENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
„Otwarta droga ku przyszłości
Nasi partnerzy: Collège Jean Rostand (DRAGUIGNAN, Francja) Colegiul Tehnic "Ioan Ciordaş" (Beius, Rumunia)
Konkurs pt. ”Matematyka wokół nas”. Własności figur płaskich- trójkąty
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Autor: Marcin Różański
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Zastosowanie Twierdzenia Pitagorasa
Szkolenie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez UE z EFS: Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkół powiatu wołowskiego.
FUNKCJA HOMOGRAFICZNA mgr Elzbieta Markowicz-Legutko
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
FIGURY GEOMETRYCZNE Pracę wykonali : Adam Nikodem Maksym Wróbel Bartłomiej Kaleta Szata graficzna i efekty: Adam Nikodem Materiały: Maksym Wróbel Bartłomiej.
Obliczanie długości boków w trójkącie prostokątnym.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Wyniki egzaminu próbnego
Zapis prezentacji:

„GeoGebryczny” wymiar matematyki Projekt edukacyjny, zrealizowany w ramach projektu Informatyka – mój sposób na poznanie i opisanie świata w I Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Koluszkach

Paulina Stelmasiak Aleksandra Dawlud Martyna Antkowicz Autorzy projektu Paulina Stelmasiak Aleksandra Dawlud Martyna Antkowicz Natalia Włodarczyk Damian Dziąg Marcin Kwapisz Maciej Lewandowicz Kacper Szeleszczyk

Cele projektu: Poznanie programu, wspomagającego naukę matematyki -geogebra. Nabycie przez uczniów umiejętności wykorzystania oprogramowania geogebra do rozwiązywania zadań Opracowanie przez uczniów projektów do wykorzystania na lekcjach matematyki (kółkach matematycznych) Prezentacja opracowywanych projektów Przygotowanie i poprowadzenie lekcji otwartej dla gimnazjalistów

Sprawozdanie z realizacji projektu Uczniowie w ramach projektu rozwiązywali zadania wykorzystując oprogramowanie geogebry oraz arkusza kalkulacyjnego: rozwiązywania równań obliczania miejsc zerowych funkcji obliczenia największej i najmniejszej wartości funkcji rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych twierdzenie Talesa w geogebrze interpretacja ciągów w geogebrze Wykorzystanie geogebry do przygotowania zadań dotyczących tematu jednokładności i wektorów

Sprawozdanie z realizacji projektu wskazanie i omówienie funkcji statystycznych w arkuszu kalkulacyjnym omówienie podstawowych praw logiki przekształcenia wykresów funkcji wymiernych i homograficznych za pomocą programu geogebra Uczniowie przygotowali następujące projekty do wykorzystania na lekcjach matematyki (kółkach matematycznych) Twierdzenie Talesa Twierdzenie Pitagorasa Symetrie Metody rozwiązywania układów równań

Sprawozdanie z realizacji projektu Opracowane projekty zawierają m.in: prezentację problemu w geogebrze program prezentację w Prezi lub PowerPoint materiały filmowe Projekty zawierające materiały w programie geogebra zostały zebrane w formie „GeoGebraBooka” na platformie http://tube.geogebra.org/

Sprawozdanie z realizacji projektu Opracowanie projektów do wykorzystania na lekcjach matematyki (kółkach matematycznych) Twierdzenie Talesa Twierdzenie Pitagorasa Symetrie Metody rozwiązywania układów równań Przygotowanie materiałów do opracowywanych projektów: prezentacje w Prezi prezentacje w Power Point opracowanie

Sprawozdanie z realizacji projektu http://tube.geogebra.org/book/title/id/393905#

Sprawozdanie z realizacji projektu Do prezentacji przygotowanych filmów uczniowie utworzyli kanał filmowy na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQTDA1UH1IytegIHFgLIDmw

Sprawozdanie z realizacji projektu W ramach projektu uczniowie opracowali materiały i poprowadzili krótki (trzy godziny lekcyjne) kurs geogebry prezentacja prezi- „co to jest geogebra” co można zrobić w geogebrze- przykłady zadań prezentacja: Okrąg opisany na trójkącie. Okrąg wpisany w trójkąt. Suma kątów w trójkącie Ankiety dla gimnazjalistów

Sprawozdanie z realizacji projektu

Sprawozdanie z realizacji projektu Wyniki ankiet:

Plany na przyszłość Z uwagi na duże zainteresowanie, kurs geogebry będzie kontynuowany przez naszych uczniów (uczestników projektu), a kolejnymi zaproszonymi gośćmi będą nie tylko gimnazjaliści, ale również uczniowie szkół podstawowych.