Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013
2 F1. Zwiększać wartość LP BS STRATEGIA PRZYCHODÓW STRATEGIA EFEKTYWNOŚCI ZAPEWNIAĆ KLIENTOM: RELACJE Z KLIENTAMIEFEKTYWNOŚĆ DZIAŁALNOSCI OPERACYJNEJ NIEZBĘDNE ZASOBY I KOMPETENCJE P2. Doskonalić procesy wykonywanych usług (poprawa jakości i efektywności) L3. Rozwijać narzędzia IT wspierające efektywność procesów wewnętrznych F5. Zwiększać rentowność PF II F2. Rozwijać sprzedaż zintegrowanego BPO przede wszystkim do średnich klientów C3. wiedzę w zakresie procesu dostarczanej usługi C1. Budować wizerunek LP BS jako eksperta, doradcy i dostawcy w obszarze BPO P1. Podnosić skuteczność sprzedaży, działań marketingowych i PR L1. Rozwijać kompetencje służb sprzedaży w zakresie doradztwa biznesowego – PH jako eksperci biznesowi BPO L2. Rozwijać kompetencje służb operacyjnych F4. Rozwijać sprzedaż produktu pracy czasowej C2. zintegrowane i innowacyjne usługi w zakresie BPO BPO: HR + księgowość, podatki + IT + doradztwo w zakresie w/w usług F6. Optymalnie zarządzać kosztami F3. Rozwijać sprzedaż innowacyjnych produktów BPO wykorzystując efekt synergii pomiędzy kompetencjami L4. Rozwijać systemy IT i kompetencje w zakresie CUW P3. Rozwijać integrację realizowanych procesów BPO
Priorytety strategiczne na lata NrPriorytet strategiczny 1. Pozyskać (kupić lub stworzyć) oprogramowanie umożliwiające świadczenie usług BPO (w tym również dla podmiotów zagranicznych). 2.Pozyskiwać kompetentną, młodą kadrę. 3. Utrzymywać dynamikę wzrostu sprzedaży w produktach: księgowość, kadry-płace na poziomie 20% rocznie. Osiągnąć przychody z tego obszaru na poziomie 30 mln pln na koniec 2015 roku. 4. Praca czasowa – utrzymać dotychczasowy poziom rentowności (5,7%), zwiększyć udział w rynku do miejsca nr 5 w Polsce (obecnie jest 7 miejsce).