Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
EBPP - nowy trend na rynku
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
zarządzanie produkcją
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Jak zapewnić bezpieczeństwo i zabawę w grach wideo Bezpieczeństwo dzieci podczas gier internetowych porady dla rodziców.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Katedra Marketingu Usług
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Kolor i wielkość reklamy
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Search Engine Optimization
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Bony w płatnościach za transakcje na internetowych serwisach aukcyjnych. Autor: Mateusz Kirjak Wszelkie prawa zastrzeżone.
Fotografia naszym życiem
Interactive Marketing Partner marketing
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Auto Special Volkswagen Serwis. Pracujemy, aby byli Państwo szczególnie zadowoleni z naszych usług.
Auto Special Audi Serwis.
Internetowego Biura Rachunkowego
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
POPYT TURYSYTCZNY. Jest to suma dóbr turystycznych, usług i towarów, które turyści są skłonni nabyć przy określonym poziomie cen.
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
ANKIETA Spośród klas 1-III gimnazjum Zapytaliśmy 100 osób. Oto nasze wyniki.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
P ROGRAM ROZWOJU I PROMOCJI K ATEGORYZACJI WIEJSKIEJ BAZY NOCLEGOWEJ W POLSCE Kielce, 11 kwietnia 2015 r.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Zintegrowane systemy informatyczne
Spotkanie ROT 29 kwietnia 2016r.. Monitoring inteligentnych specjalizacji województwa śląskiego Uwarunkowania: w Regionalnej Strategii Województwa Śląskiego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Segmentacja rynku.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Internet jako źródło zleceń dla firm - raport Synergian.p Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Tytuł Autor(ka) Wydział/Jednostka … UW
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
MojMilion 2.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Wykład: Instrumenty adresowane dla szczególnych grup bezrobotnych
Zapis prezentacji:

Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań batonów Snickers - kodów promocyjnych Po zebraniu odpowiedniej ilości kodów (np. 10 kodów) uczestnik promocji dostaje miesięczny abonament : „premium +” w usłudze Deezer Każde następne 10 kodów, zapewnia kolejny miesiąc abonamentu

Przeprowadzone badania rynku Szczegółowe wyniki przeprowadzonej ankiety dostępne na stronie:

Dlaczego to się sprawdzi! Zarówno batony Snickers, jak i serwis Deezer największą popularnością cieszą się w podobnej grupie odbiorców: młodzieży w wieku lat, których cechuje wysoka aktywność życiowa, spontaniczność reakcji, poczucie wolności i niezależności Jak pokazują badania: w grupie przebadanych studentów, istnieje duża świadomość serwisów oferujących muzykę na żądanie (aż 74% ). Jednak tylko 28% spośród badanych korzysta z tych serwisów. 56% badanych deklaruje zainteresowanie promocją polegającą na zbieraniu kodów dających dostęp do usług muzyki na żądanie. Polowa respondentów wskazała batony jako odpowiedni produkt do zastosowania cross-promocji polegającej na umieszczeniu kodów promocyjnych wewnątrz opakowań.

Korzyści cross-promocji Dla producenta batonów Snickers Stworzenie u konsumenta nawyku kupna batonów Snickers, w celu pozyskania kodu. Nawyk pozostanie nawet po zakończeniu promocji Zwiększenia atrakcyjności produktu Niewielkie koszty logistyczne związane z wdrożeniem opisywanej cross-promocji Dla serwisu Deezer Możliwość pozyskania nowych klientów, z perspektywą ich zatrzymania Zapoznanie dotychczasowych klientów korzystających z darmowego abonamentu, z funkcjonalnością abonamentu „Premium +”

Wizualizacja: