Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonała : Natalia wielgos
Advertisements

Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Społeczności w Internecie
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
Klasyfikacja źródeł informacji
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Efekty wsparcia udzielonego w latach w ramach działania 2.2 ZPORR w województwie podkarpackim Jowita Siemińska Oddział Nauki Departament Edukacji.
(na podstawie badań ankietowych)
Konsumpcja informacji
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Czy e-learning jest popularny wśród dolnośląskich bibliotekarzy ?
Zastosowania Internetu
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Internauci w grupach wiekowych
Jak bezpiecznie korzystać
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
PREZENTACJA PLATFORMY
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Informacje o firmie HEXA Telecom
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
EDI NET - badania.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Wprowadzenie w tematykę konferencji
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Bezpieczny internet.
Promujemy bezpieczeństwo w Internecie.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Ewa Migaczewska i Tomasz Masłyk
Ankieta przeprowadzona w naszym mieście, okolicznych wsiach oraz szkole wśród młodzieży i pracowników.
Szkolny Kodeks 2.0.
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Bezpieczeństwo w sieci
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
01 CYBERPRZEMOC/statystyki Wrocławska Kampania Przeciwdziałania Przemocy 2010 Przygotowano na podstawie: Przemoc rówieśnicza a media elektroniczne Badanie.
Bezpieczeństwo w Internecie.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
IV Europejski Tydzień Szczepień kwietnia 2009 Internet źródłem wiedzy o szczepionkach Dr n. med. Paweł Stefanoff Zakład Epidemiologii Narodowego.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
Internet to nie tylko gry
Internet to nie tylko gry
Internet to nie tylko gry… Prezentuje Jakub Szabat
9 TRENDÓW W PR.
Bezpieczeństwo w sieci
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Zapis prezentacji:

Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster

1 102 Przebadanych ankietowo osób Badanie obejmowało internautów w wieku 18+, którzy deklarują zainteresowanie tematami budowlanymi, dodatkowo sprawdzaliśmy ich obecność na stronach związanych z budownictwem. Łączny zasięg stron to blisko 80% polskich Internautów osób z badań behawioralnych Ponad 500 stron, na których rejestrujemy ruch

Używane urządzenia

Jakie urządzenia posiadają użytkownicy? 49,7% 36,3% Laptop – 80,3%Stacjonarny – 59,8% 98,2%

Jakie urządzenia uważają za niezbędne? 78,9% 33,5% 93,1%

Aktywność w Internecie Aktywność w Internecie

Aktywność w Internecie – średnia liczba odsłon

Aktywność w Internecie – tydzień i weekend

Aktywność w Internecie Osoby zainteresowane budownictwem generują średnio o 3 odsłony więcej w tygodniu, niż w weekendy. W tygodniu godziny 04:00 – 16:00 mają większy udział niż w weekendy, natomiast godziny 16:00-24:00 mają większy udział w weekendy. Ogólne udziały nie mają dużych różnic, profil korzystania wygląda podobnie.

Treści budowlane

Z jakich powodów osoby przeglądają treści budowlane?

Jakie tematyki witryn przeglądają?

Preferowana forma odbierania treści budowlanych

Do jakich źródeł informacji masz zaufanie?

Treści budowlane Duża część odbiorców treści budowlanych przegląda strony o tej tematyce w związku z budową, remontem lub pracą w branży budowlanej. Najbardziej wiarygodne źródła danych to profesjonaliści oraz pisma budowlane. Internauci najchętniej sięgają po internetowe źródła treści budowlanych.

Zachowania zakupowe

Czy odwiedzają sklepy internetowe i serwisy aukcyjne?

Jak często kupują? Podstawa: osoby dokonujące zakupów w Internecie

Czy dokonał kiedyś zakupu materiałów budowlanych lub narzędzi przez Internet? Podstawa: osoby dokonujące zakupów w Internecie

Z jakich powodów kupił materiały przez Internet? Podstawa: osoby, które dokonały chociaż jednego zakupu materiałów lub narzędzi w sieci

Z jakich powodów nie kupił materiałów przez Internet? Podstawa: osoby, które nie dokonały zakupu materiałów lub narzędzi w sieci

Opinie jakich osób mają znaczenie przy decyzjach zakupowych związanych z budownictwem?

Zwyczaje zakupowe inwestorów

Zachowania zakupowe Inwestorzy to grupa przekonana do dokonywania zakupów w Internecie – przynajmniej raz zrobiło to 83% z nich. Materiały budowlane lub narzędzia zakupiło 52,4% z nich. Argumenty przemawiające za zakupami w Internecie to niższa cena, wygoda zakupów oraz dowóz na miejsce. Argumenty za zakupami stacjonarnymi to możliwość obejrzenia materiałów na żywo, przyzwyczajenie do tego typu zakupów oraz doradztwo w sklepie. Największe znaczenie przy decyzjach zakupowych mają opinie fachowców, rodziny i znajomych, a także innych internautów.

Zainteresowania

Zainteresowania – czym zainteresowani budownictwem interesują się bardziej niż reszta Internautów?

Dziękuję za uwagę Paweł Piekarski dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster