Analiza wyników ankiety o hałasie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
HAŁAS W NASZEJ SZKOLE Raport z przeprowadzonych badań w Gimnazjum nr 1 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej Raba Wyżna r.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
„Moje dziecko i Internet”
ANKIETA Segregacja śmieci.
Analiza wyników ankiety
Wyniki ankiety opracowała Jolanta Sieplińska
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
Hałas mgr Marta Iwaniuk Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Analiza ankiety dotyczącej żywienia w stołówce szkolnej
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Działania pamięciowe na liczbach naturalnych
Prezentacja wyników z Ankiety
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
SPECJALISTYCZNY OŚRODEK DIAGNOZY I REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY Z USZKODZONYM SŁUCHEM POLSKI ZWIĄZEK GŁUCHYCH SPECJALISTYCZNY OŚRODEK DIAGNOZY I REHABILITACJI.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
„Uśmiechnij się i bądź pogodny…”
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Konflikt – analiza wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach. mgr Anna Szyszkowska.
W ankiecie wzięło udział 72 uczestników: Klasa I : Chłopcy – 6, Dziewczyny – 14; Klasa II : Chłopcy – 9, Dziewczyny – 13; Klasa III : Chłopcy – 8, Dziewczyny.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
PROJEKT EDUKACYJNY realizowany w ramach Kampanii społecznej
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Bezpieczna przerwa.
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród 19 nauczycieli i pracowników szkoły.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Szkodliwość hałasu.
Hałas w szkole Co to jest hałas? Wpływ hałasu na nasze zdrowie.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM
Procenty wokół nas.
POKOCHAJMY CISZĘ PROGRAM REALIZOWANY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 IM
Bezpieczna przerwa.
Słowo „hałas” Natalia Jąder.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Aleksandra Lewandowska
Szkoła Promująca Zdrowie – reaktywacja
Zapis prezentacji:

Analiza wyników ankiety o hałasie. Ankieta została przeprowadzona w dniach 27 X 2014r. – 5 XI 2014r. wśród uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie. Grupę badawczą stanowiło 460 uczniów (wszyscy uczniowie szkoły, którzy w danym dniu byli obecni na zajęciach).

Ankieta miała na celu pozyskanie informacji na temat: -wiedzy uczniów szkoły o hałasie, -czasie słuchania przez uczniów głośnej muzyki, -ilości uczniów, którzy badali słuch, -ilości uczniów jeżdżących na rowerze, rolkach ze słuchawkami, -najgłośniejszych miejsc w szkole, -zachowania się uczniów, gdyby w szkole były zainstalowane mierniki hałasu.

Ankieta była anonimowa, przez co uczniowie mogli się szczerze wypowiedzieć. Zawierała ona 7 pytań, w których można było wybrać tylko jedną odpowiedź, z kilku proponowanych.

1. Ile godzin, w ciągu jednego dnia, słuchasz muzyki używając słuchawek lub poprzez głośno włączone głośniki:

2. Ile razy w życiu badałeś swój słuch u laryngologa:

3. Czy wiesz, jaki wpływ na Twoje zdrowie ma nadmierny hałas:

4. Czy chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się w szkole więcej o szkodliwości hałasu na Twój organizm:

5. Czy zdarza Ci się jeździć na rowerze (deskorolce, rolkach itp 5. Czy zdarza Ci się jeździć na rowerze (deskorolce, rolkach itp.) i jednocześnie słuchać przez słuchawki głośnej muzyki:

6. W których miejscach w naszej szkole panuje największy hałas:

7. Gdyby w szkole były zainstalowane mierniki hałasu i gdybyś zobaczył/ła, że bezpieczny dla Twojego zdrowia poziom hałasu jest przekroczony, zachowywałbyś/zachowywałabyś się ciszej:

Wnioski z przeprowadzonej ankiety: 61% uczniów naszej szkoły słucha głośnej muzyki codziennie do 1 godz., a 22% od 1 do 3 godzin (pozostali nie słuchają muzyki 25% lub słuchają powyżej 3 godzin dziennie 4%). 31% uczniów naszej szkoły nigdy nie badało słuchu u laryngologa, 42% badało słuch przynajmniej 1 raz, pozostali nie wiedzą, czy byli badani. 84% uczniów naszej szkoły wie (lub trochę o tym słyszało) jaki wpływ na zdrowie ma nadmierny hałas, pozostali nie wiedzą. 88% uczniów naszej szkoły zdecydowanie chce (lub raczej chce) dowiedzieć się w szkole więcej o szkodliwości hałasu na organizm człowieka (17% nie chce). 69% uczniów naszej szkoły deklaruje, że nie jeżdżą na rowerze (deskorolce, rolkach itp.) jednocześnie słuchając przez słuchawki głośnej muzyki (pozostali czasem lub zawsze tak jeżdżą - 31%). Zdaniem 81% uczniów naszej szkoły największy hałas panuje na holach w czasie przerw (pozostali wymieniają stołówkę, toalety i klasy - 19%). Aż 92% uczniów naszej szkoły deklaruję, że gdyby w szkole były zainstalowane mierniki hałasu i gdyby zobaczyli, że bezpieczny dla zdrowia poziom hałasu byłby przekroczony, zachowywaliby się ciszej, tylko 8% było przeciwnego zdania.