Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Działanie: Wsparcie Biura Karier
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
PROJEKT 1.19 ZINTEGROWANY SYSTEM WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ POŻYCZKI DLA PRZEDSIĘBIORSTW EKONOMII SPOŁECZNEJ - ROLA DORADCY BIZNESOWEGO OWES W SYSTEMIE.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Profesjonalizacja branży eventowej
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Biznesplan.
Klucze do sukcesów w zarządzaniu
Metodyki zarządzania projektami
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003.
Kluczowe czynniki sukcesu
Analiza i planowanie startegiczne 3
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
MARKETING INTERNETOWY
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Zapis prezentacji:

Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność myślenia o rynku: zauważania potrzeb klientów, rozumienia konkurencji, budowania strategii. To właśnie robimy w MarketCo: myślimy o rynkach naszych Klientów. Dzięki temu pomagamy im odkryć nowe możliwości rozwoju. 0202

Rzetelnie robimy przydatny marketing. Nasz główny powód istnienia Misja Doświadczenie MarketCo to kumulacja marketingowej wiedzy, know-how, standardów i procedur, wypracowanych przez 15 lat obsługi licznych i różnorodnych podmiotów. Dbamy o obsługiwane produkty na każdym etapie cyklu życia: od wprowadzenia na rynek po pełny rozkwit. 0303

Kompetencje i odpowiedzialność Zarząd 0404 Doświadczony menedżer o wieloletniej praktyce i ugruntowanej pozycji biznesowej, ekspert w tematyce finansowej.. Mariusz Ptak Wiceprezes Strategicznie i operacyjnie zarządzająca kompleksowym marketingiem realizowanym na rzecz ponad 20 podmiotów, łącząca kompetencje merytoryczne i menedżerskie. Klaudia Szajdecka Prezes

Doświadczeni i zdyscyplinowani praktycy marketingu Zespół MarketCo to ludzie, którzy łączą kreatywność marketingową i umiejętność nieszablonowego myślenia z dużą dyscypliną operacyjną i kosztową, dzięki czemu tworzą projekty marketingowe optymalne pod względem struktury i kosztu rozwiązania. Nasz zespół 0505

Otrzymujecie Państwo od nas kompletny, zrozumiały, przemyślany marketing, możliwy do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Czyli w czym możemy pomóc Główne obszary działania telemarketing, badania popytu, badania potrzeb i preferencji klienta, badania przedwdrożeniowe, badania rozpoznawalności marki, badania satysfakcji klienta, analizy rynkowe, szacowanie potencjału rynku Badania i analizy przygotowywanie ofert, prezentacji, akcje typu direct marketing, dobór i logowanie gadżetów, kalendarze i inna poligrafia firmowa Wsparcie sprzedaży reklama ATL i BTL, kampanie medialne, udział w konferencjach, seminariach i innych imprezach w roli partnera/sponsora, organizacja własnych eventów, Promocja i reklama 0606

Realizacja projektów marketingowych Logicznie, kreatywnie, sprawnie Burza mózgów Generowanie opcji Planowanie działań Realizacja i raportowanie Każdy projekt poprzedza rozpoznanie potrzeb naszego Klienta, analiza sytuacji i weryfikacja dostępnych rozwiązań. Następnie w trybie burzy mózgów generujemy opcje działań, wybieramy te, które najlepiej odpowiadają potrzebom i mieszczą się w założonym budżecie, szczegółowo planujemy całość projektu, realizujemy go i raportujemy wykonanie. 07

Stała obsługa marketingowa Od analiz, przez pomysły do realizacji Uważnie słuchamy naszych Klientów. Rozumiemy ich sytuację konkurencyjną i charakterystykę produktów. Bierzemy udział w projektowaniu nowych produktów i planujemy ich wprowadzenie na rynek. Proponujemy segmentację, szacujemy potencjał wybranego rynku. Prezentujemy jego strukturę w różnych przekrojach danych. Definiujemy zagadnienia Na bieżąco monitorujemy informacje rynkowe, łącząc je w syntetyczne analizy, wspierające decyzje biznesowe. Wykorzystujemy różnorodne źródła, dbając o wiarygodność i rzetelność informacji, a także wielkowymiarowość opracowań. Badamy trendy w branży, analizujemy sytuację konkurencyjną. Monitorujemy zmiany w postawach Klientów oraz mierzymy poziom ich satysfakcji. Zbieramy i analizujemy dane 0808

Kształtujemy strategię marki i nadzorujemy jej realizację, uwzględniając formalności związane z zarządzaniem znakiem towarowym. Podpowiadamy, jakie cechy oferty będą nas wyróżniać wśród konkurentów. Sprawdzamy, jaka forma komunikacji jest optymalna w grupie odbiorców docelowych. Tworzymy strategię marketingową Przygotowujemy dedykowane zestawy narzędzi marketingowych, porządkujących i wspierających działalność firm, w zgodzie z wybraną strategią. Kreatywnie i świeżo podchodzimy do kwestii wsparcia sprzedaży. Przygotowujemy narzędzia 0909

Sprawnie zarządzamy wszelkimi kwestiami organizacyjnymi. Koordynujemy zamówienia materiałów marketingowych, synchronizujemy działania niezbędne do czynnego uczestnictwa w targach i konferencjach, potwierdzamy uczestnictwo gości. Raportujemy efekty działań. Realizujemy działania 10

Zapraszamy ul. Ślężna Wrocław 11