Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Projekt realizowany w roku szkolnym 2008/2009 Szkoła bez przemocy Szkoła Podstawowa nr 15 im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Autorka: Sylwia Palonek
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
Organizacja nadzoru pedagogicznego Sprawny system przepływu informacji Prawidłowość doboru pracowników do charakteru realizowanych zadań Terminowość zadań
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
i bezpieczeństwa uczniów
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
Raport z ewaluacji wewnętrznej
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2013 za rok 2013 Nidzica 30 kwietnia 2014 r.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Mońkach KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Mońkach Zespół ds. Prewencji Kryminalnej, Nieletnich i Patologii Sekcji Prewencji Działania.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA NR 3
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w roku szkolnym 2014/2015 Przedmiot ewaluacji obszar I Efekty.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Ewaluacja Sierpień 2014 Zespół Szkół w Kowalewie.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Jasienicy Rosielnej. Rok szkol. 2015/2016 Ewaluację przeprowadzili: Małgorzata Sowa Arkadiusz.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Prezentacja Zespołu Wychowawczego
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Szkoła Promująca Zdrowie
Zapis prezentacji:

Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013

Zakres ewaluacji Ocena poczucia bezpieczeństwa uczniów w szkole oraz w drodze do szkoły.

Cel ewaluacji Pozyskanie informacji: - Czy uczniowie czują się w szkole bezpiecznie. - Co o bezpieczeństwie w naszej szkole sądzą rodzice uczniów? - Czy uczniowie naszej szkoły mogą bezpiecznie do niej dotrzeć?

Wyniki ewaluacji sporządzono na podstawie: Analizy ankiet skierowanych do uczniów. Analizy ankiet skierowanych do rodziców.

Analiza ankiet skierowanych do uczniów naszej szkoły. Analizę prowadzono wśród 52uczniów klas III- VI

Które z wymienionych sytuacji przydarzyły się Tobie w tym roku szkolnym?

Na pytanie: Czy na terenie budynku szkolnego i okolic szkoły znajdują się miejsca niebezpieczne? Dzieci podawały następujące odpowiedzi:  staw na ul. Szamotowej,  ul. Główna,  stare budynki,  ul. Cegielniana,  przejazd kolejowy,  szatnia,  zepsute drabinki,  krzaki,  łazienka,  plac szkolny.

Analiza ankiet skierowanych do rodziców uczniów Ankiety przeprowadzono wśród 31 rodziców uczniów kl. III- VI

Co można zrobić, by poprawić bezpieczeństwo dziecka w drodze do szkoły? Rodzice odpowiadali:  Przypominać zasady bezpiecznego poruszania się po drodze,  Instalacja sygnalizacji świetlnej na ul. Głównej,  Zainstalować „śpiącego policjanta” na skrzyżowaniu ul. Huculskiej i ul. Szamotowej ze względu na dużą prędkość samochodów.

Propozycje dotyczące poprawy bezpieczeństwa dziecka w szkole. Rodzice proponowali:  Plac szkolny mógłby być monitorowany (policja, straż miejska)  Rozmowy z uczniami,  Większe zainteresowanie pedagogów,  Odizolować niegrzeczne dzieci.

Wnioski zespołu: Analizując wnioski rodziców i dzieci można stwierdzić, że stan bezpieczeństwa w naszej szkole i w drodze do niej jest dobry. Na niektóre zastrzeżenia nie mamy wpływu. Na lekcjach wychowawczych oraz przerwach zwrócić szczególną uwagę na zachowanie uczniów względem siebie, wyeliminować sytuacje takie jak: przezywanie, oczernianie oraz żarty sprawiające przykrość. Sprawdzać wszystkie zgłoszone przez uczniów niebezpieczne sytuacje, reagować i rozmawiać z uczniami.

Za uwagę dziękują Monika Sołtysiak Joanna Bartkowiak Małgorzata Domańska