Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

SPOTKANIE INFORMACYJNE
Prezentacja – Daria Staś
Program „IIII” DZIECI I RUCH DROGOWY.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Przygotowanie projektu technicznego
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Kierunki zmian przepisów w zakresie oznakowania
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Przebudowa dróg gminnych
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych edycja
Powiat Płoński Powiat Płoński Płońsk, 2011 r.. NPPDL – Cel programu Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych to inicjatywa ministra spraw.
Przygotowanie do egzaminu na kartę rowerową
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Schweizerische Eidgenossenschaft Confédération suisse Confederazione Svizzera Confederaziun svizra Confoederatio Helvetica Konfederacja Szwajcarska Zurych,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
INFORMACJA O PROJEKCIE I JEGO REALIZACJI Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Podstawowe pojęcia z ruchu drogowego.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Chełmno, 2 grudnia 2014 r. ORGANIZATORZY Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Przebudowa mostu nad śluzą w ciągu ulicy powiatowej Nr 3029N Adama Mickiewicza w Ostródzie km Zadanie dofinansowane z rezerwy subwencji ogólnej z.
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Raport z realizacji Programu ochrony środowiska przed hałasem czerwiec 2015 rok.
WYMIJANIE to przejeżdżanie obok pojazdu lub innego uczestnika ruchu poruszającego się w przeciwnym kierunku.
INWESTYCJE W GMINIE DOBRODZIEŃ w roku Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrodzieniu ul. Parkowa, Topolowa, Mańki Przebudowa sieci wodociągowej.
Remont drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda – Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922N Kraplewo - Lichtajny (na długości ok. 6,6 km) Zadanie dofinansowane.
Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3087N Śląskiej w Morągu (na długości 452,64 m) Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „Narodowy Program.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienia ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko- siedleckim poprzez przebudowę ul. Wyspiańskiego w Łochowie Starostwo.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Koncepcja zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego przy ul
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
SPOTKANIE Z OFICEREM ROWEROWYM 14 WRZEŚNIA 2017
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
Zagospodarowanie terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego w Węgrowie poprzez budowę parkingu wewnętrznego składającego się.
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2387P Poznań- Komorniki w m
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE.
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N
Zapis prezentacji:

Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul. Myśliborskiej do ul. Matejki

Przedmiotem opracowania jest projekt koncepcji przebudowy drogi powiatowej nr 2519F, klasy technicznej drogi zbiorczej (Z). Opracowanie przygotowano z uwzględnieniem oczekiwań i postulatów zgłaszanych przez mieszkańców miasta po zrealizowaniu projektu pierwotnego pn.: "Rozbudowa ul. Marcinkowskiego od ul. Myśliborskiej do ul. Matejki (alejki)". W szczególności postulaty mieszkańców dotyczyły: zachowania w całości istniejącego drzewostanu alejek, zamknięcia przedmiotowego odcinka ulicy Marcinkowskiego dla ruchu samochodowego w celu wyodrębnienia miejsca rekreacji na zasadzie skweru. Przedmiotowa koncepcja ma na celu przeprowadzenie analizy wykonalności pod względem obowiązujących przepisów oraz własności funkcjonalnych rozwiązań projektowych w 2 obszarach: Obszar 1 - zachowanie ruchu pojazdów osobowych na przedmiotowym odcinku przy uwzględnieniu konieczności pozostawienia istniejącego drzewostanu. Obszar 2 - zamknięcie odcinka ul. Marcinkowskiego dla pojazdów osobowych wraz ze zmianą przeznaczenia terenu na tereny rekreacji (skwer).

Wariant 1 Założenia wariantu: zachowanie odcinka ul. Marcinkowskiego jako dwóch oddzielnych jezdni jednokierunkowych Zachowanie istniejącego drzewostanu Zmiana klasy technicznej drogi z drogi zbiorczej Z do drogi lokalnej L w celu obniżenia parametrów technicznych jezdni i zmniejszenie szerokości jezdni do 5,0m Realizacja jezdni bez zatoki autobusowej (w przypadku zlokalizowania zatoki autobusowej istnieje konieczność wycinki 4 sztuk drzew) Realizacja jezdni o nawierzchni asfaltowej Realizacja ciągów pieszych i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej

Wariant 2 Założenia wariantu: zamknięcie odcinka ulicy Marcinkowskiego dla ruchu samochodowego, realizacja zagospodarowania jako terenu rekreacji (skwer), zachowanie dojazdu do ul. Grottgera od ul. Myśliborskiej, zachowanie dojazdu do posesji przyległych, regulacja skrzyżowania ul. Matejki - Marcinkowskiego, likwidacja jednego pasa ruchu (ul. Matejki od ronda myśliborskiego na wprost), likwidacja wlotu i wylotu z alejek, włączenie dojazdu do budynku nr 114-117 na zasadzie zjazdu publicznego ze skrzyżowania Matejki - Marcinkowskiego, regulacja skrzyżowania ul. Myśliborska - Sportowa, włączenie ul. Grottgera, zmiana sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu, zachowanie istniejącego drzewostanu

Wariant 3 Założenia wariantu: zamknięcie odcinka ulicy Marcinkowskiego dla ruchu samochodowego, realizacja zagospodarowania jako terenu rekreacji (skwer), zachowanie dojazdu do ul. Grottgera od ul. Myśliborskiej, zachowanie dojazdu do posesji przyległych, realizacja nowego skrzyżowania ul. Matejki - Marcinkowskiego na zasadzie skrzyżowania typu rondo, włączenie dojazdu do budynku nr 114-117 na zasadzie zjazdu publicznego ze skrzyżowania Matejki - Marcinkowskiego, regulacja skrzyżowania ul. Myśliborska - Sportowa, włączenie ul. Grottgera, zmiana sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu, zachowanie istniejącego drzewostanu,

Szacunkowe koszty realizacji WARIANT 1: szacunkowy koszt: 1.010.000 zł netto WARIANT 2: szacunkowy koszt: 860.000 zł netto WARIANT 3: szacunkowy koszt: 1.770.000 zł netto

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „FAWAL” mgr inż. Tomasz Romankiewicz Koncepcja programowa wykonana przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „FAWAL” Filip Walczak Sp. z o.o. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kobylogórska 16A tel./fax: 95 7294330 www.fawal.pl fawal@data.pl Projektował: mgr inż. Tomasz Romankiewicz