DEBATA „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Dominika Markiewicz i Krzysztof Uher.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Advertisements

klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Gabinet Cieni Rady Polityki Pieniężnej
Kto brał udział w debacie?
Debata 03 kwietnia 2013r. Zespół Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku Kamila Misiura i Justyna Biłas.
PRAWA UCZNIA W SZKOLE WYNIKAJĄCE Z PRAW CZŁOWIEKA
XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zorganizowana w Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Bezstronność moderacji. Rzetelność i rzeczowość wypowiedzi. Możliwość odebrania głosu przez prowadzące (niezgodności z regulaminem debaty) Zakaz ataków.
Debata na temat szkolnej demokracji i samorządności.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Poradnik-jak uniknąć kłopotów
Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel ….
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata Szkolne instytucje demokratyczne i ich funkcjonowanie, a także udział uczniów we współdecydowaniu o szkolnych sprawach.
Dyrektor w zreformowanej szkole
EKOROZWÓJ NASZEGO MIASTA
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
Dyrektor I LO im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie.
Plan debaty i zasady. Debata przewidziana jest na ok. 50 minut.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Polski powiat, gmina- jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ?
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Nie tylko wybory. Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Dominika Janic Nicola Kokot Nie tylko wybory. Jak młodzi.
XVIII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży „SZKOŁA DEMOKRACJI”
„Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?”
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
DYSKUSJA PANELOWA.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Serdecznie witamy:  Pana Jerzego Soskę burmistrza Miasta i Gminy Zakliczyn, byłego dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie  Pana Józefa.
DEBATA OKSFORDZKA kl. III gimn. Z ramienia Samorządu Szkolnego
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Ireneusz Piotr Wyszyński Stanisława Rucińska Anna Siemieniuk Olga Jurek Krzysztof Siemieniuk Maria Iwańska Sylwia Kamińska Monika Tymińska Maciej Bajdecki.
„ Szkolna demokracja ”,, SZKOLNA DEMOKRACJA” Czy wiek członków samorządu ma wpływ na zajmowaną przez nich pozycję?
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Debata organizowana w ramach konkursu „Sejm Dzieci i Młodzieży 2012” Organizatorzy : Anna Bartuś i Anja Kadzioch.
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
DEBATA SZKOLNA.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
DEBATA SZKOLNA SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Kodeks 2.0 czwarta edycja -2013/2014.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
T EMAT DEBATY : T WÓRCZE PRZEKSZTAŁCANIE PRZESTRZENI W SŁUŻBIE EKOLOGII I PIĘKNA „PRZESTRZEŃ WOKÓŁ NAS”
„SAMORZ Ą D UCZNIOWSKI – JAK DALEKO NAM DO IDEAŁU? ” 21 KWIETNIA 2010 DEBATA.
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Praca w zespole.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
Ćwiczenia 1 Mgr Magdalena Kowalewska. Kontakt Mgr Magdalena Kowalewska.
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
Zespół Ekspertów „Dobrej Zmiany”.
DEBATA KODEKS 2.0.
Przyszłością edukacji
DEBATA KODEKS 2,0 KLASA II B GOOGLAKI.
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
VI Liceum Ogólnokształcące im. J. Słowackiego w Kielcach
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Zapis prezentacji:

DEBATA „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Dominika Markiewicz i Krzysztof Uher

DEBATA PRZYGOTOWANA PRZEZ: Uczniów Gimnazjum nr 34 – Dominikę Markiewicz i Krzysztofa Uhera Opiekuna Projektu – Honoratę Janiszewską

DZIĘKI POMOCY: Radnego Rady Miejskiej Wrocławia – Pana Macieja Zegana

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADADAMI: 1.Jedna osoba mówi, reszta słucha- nie przekrzykujemy się; 2.Słowo moderatora (np. odebranie głosu) jest ostateczne; 3.Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii; 4.Krytykujemy wypowiedzi, a nie osobę; 5.Nie mówimy o sprawach osobistych; 6.Nie traktujemy krytyki osobiście; 7.Szanujemy siebie nawzajem; 8.Mówimy na temat; 9.Wypowiadamy się nie dłużej niż 2 minuty; 10.Prosimy o wyciszenie i nie korzystanie z telefonów.

MODERATOR DEBATY : Dominika Markiewicz

Dziękujemy za aktywny udział w debacie. Prosimy o odebranie podziękowań przy wyjściu Dominika Markiewicz i Krzysztof Uher