ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Studiów Międzynarodowych i Informatyki Kierunek: Administracja
Advertisements

System Zapewnienia Jakości Kształcenia w AGH
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Zapewnianie jakości kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2012/2013 Agata Wroczyńska i Paweł Stępień Uniwersytet Warszawski 30.
Rola Wydziałowych Zespołów Zapewniania Jakości Kształcenia w pracach nad wewnętrznymi systemami zapewniania jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu.
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Uniwersytet Warszawski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Uniwersytet Warszawski
Wewnętrzny system zapewniania jakości KSZTAŁCENIA
Kryteria i tryb dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich
projekty stypendialne Centrum Studiów Zaawansowanych PW
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Mały Senat 23 listopada 2011 Marta Kicińska-Habior.
Uniwersytet Warszawski
Od misji do wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia – doświadczenia Wydziału Historycznego.
Zapewnianie jakości kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim w roku akademickim 2012/2013 Agata Wroczyńska i Paweł Stępień Uniwersytet Warszawski 5.
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
Dr Mariusz Maciejczak Pełnomocnik Rektora ds. Jakości Kształcenia
Zebranie Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia
Prezentacja wydziału dr inż. Piotr Bilski Prodziekan ds. Dydaktyki
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Ustawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
WYDZIAŁOWE SYSTEMY ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA Szczecin 15 listopad 2013.
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu POSTĘPOWANIE HABILITACYJNE
RAPORT WYDZIAŁ TEOLOGICZNY Rada ds. Jakości Kształcenia Badanie jakości kształcenia na UAM 2011/2012 Grudzień 2012 Samoocena wydziałowa 1.
Spotkanie z doktorantami
Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
OKRESOWA OCENA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH W POLITECHNICE ŚLĄSKIEJ
Systemy jakości na uczelniach technicznych: Politechnika Gdańska
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Wydział Prawa Kanonicznego UKSW OCENA EFEKTÓW REALIZOWANEGO PROCESU KSZTAŁCENIA Studia jednolite magisterskie Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Budowa i funkcjonowanie systemu zapewniania jakości kształcenia na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW.
Zmiany w statucie AktualniePo zmianie § Instytut można utworzyć, jeżeli w proponowanym składzie osobowym, liczącym przynajmniej piętnastu.
DOBRE PRAKTYKI W ZAPEWNIANIU I DOSKONALENIU JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
Dokument: ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Wydział Nauk Społecznych
Dni wstępne na Wydziale Elektroniki Elektronika wrzesień 2014
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
Posiedzenie Rady Wydziału 12 września 2012r.
Sprawozdanie Uczelnianej Komisji ds. Jakości Kształcenia i Wydziałowych Komisji ds. Jakości Kształcenia w roku akademickim 2013/2014.
Jakość kształcenia, a potrzeby osób z niepełnosprawnościami Monika Szpringer Robert Dutkiewicz.
Omówienie formularza Sprawozdania z oceny własnej – doświadczenia jednostek w uznawaniu efektów uczenia się osiągniętych poza edukacją formalną (2014)
System zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Warszawskim – wybrane zagadnienia Agata Wroczyńska i Paweł Stępień Spotkanie z Przewodniczącymi.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015.
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin 26 październik 2015.
SCHEMAT STRUKTURY WYDZIAŁU Wydział Centralne Laboratorium Pracownia Badań Strukturalnych NMR Zakłady Katedry Administracja Wydziału Wydziałowe Laboratorium.
Sprawozdanie z działalności inwestycyjnej i organizacyjnej Władz Wydziału za lata
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
Opiekunowie roczników
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Posiedzenie Rady Wydziału r
Dokument: ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
AGH: Zamierzenia Spotkanie Władz AGH,
Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym
NOWY STATUT UNIWERSYTETU JAN KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
PROJEKTY POWER
Sprawozdanie Wydziałowej Komisji ds. Zapewninia Jakości Kształcenia
Zapis prezentacji:

ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym, Rektor powołuje na okres kadencji władz Uczelni Radę ds. Jakości Kształcenia (RJK), którą tworzą Komisja ds. Zapewniania Jakości Kształcenia (KZJK) oraz Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia (KOJK) § 9 Dziekan powołuje na okres kadencji Wydziałową Komisję ds. Oceny i Zapewniania Jakości Kształcenia (WKOZJK). W skład WKOZJK wchodzą: Prodziekan właściwy ds. kształcenia albo pełnomocnik dziekana ds. zapewniania jakości kształcenia, jako przewodniczący komisji. Przewodniczący komisji programowych wszystkich kierunków studiów prowadzonych na wydziale; Kierownik studiów doktoranckich na wydziale. Przedstawiciel studentów i przedstawiciel doktorantów. Inne osoby wskazane przez Dziekana.

§10 Zakres działania WKOZJK obejmuje: 1) Monitorowanie jakości procesu kształcenia –13 punktów-zadania z podpunktami, 2) Ocenę procesu kształcenia – 9 punktów-zadań z podpunktami, 3) Ocenę jakości i warunków prowadzenia zajęć dydaktycznych – 3 punkty-zadania z podpunktami, 4) Inne działania dotyczące kształtowania kultury jakości kształcenia na wydziale. § 12. Przewodniczący WKOZJK przygotowuje podsumowujące sprawozdania nt. samooceny jakości kształcenia na wydziale, zawierające wnioski oraz proponowane działania, mające na celu doskonalenie jakości kształcenia, a następnie przekazuje je Dziekanowi. Dziekan przedkłada radzie wydziału ocenę efektów kształcenia na wydziale. Rada wydziału przynajmniej raz w roku akademickim poświęca jedno ze swoich posiedzeń zagadnieniom doskonalenia jakości kształcenia na wydziale.

Wydziałowa Komisja Oceny i Zapewniania Jakości Kształcenia Dr inż. Iwona Poźniak – Koszałka - -Przewodnicząca Komisji, Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia Dr inż. Leszek Koszałka - Przedstawiciel władz dziekańskich Opiekunowie Kierunków: Prof. Zygmunt Hasiewicz - I stopień, Automatyka i Robotyka Prof. Ewaryst Rafajłowicz - II stopień, Automatyka i Robotyka Prof. Andrzej Kasprzak - Informatyka Prof. Andrzej Dobrucki - Elektronika Prof. Tadeusz Więckowski - Telekomunikacja Prof. Andrzej Kucharski - Elektronika i Telekomunikacja Prof. Ryszard Zieliński - Teleinformatyka Pozostali członkowie Komisji: Prof. Włodzimierz Greblicki - Kierownik Studiów Doktoranckich Mgr inż. Agnieszka Gawryszuk. - Kierownik Dziekanatu Mgr Mirosława Gozdowska - Kierownik Zesp.ds. Zarządzania Jakością, sekretarz Wydziałowej Komisji Mgr inż. Mateusz Cholewiński - Przedstawiciel doktorantów Monika Rejnuś - Przedstawiciel studentów ds. I stopnia Anna Zagozdon - Przedstawiciel studentów ds. II stopnia

Monitorowanie jakości procesu kształcenia, Ocena procesu kształcenia, Schemat organizacji działań na Wydziale Elektroniki w zakresie jakości kształcenia Monitorowanie jakości procesu kształcenia, Ocena procesu kształcenia, Ocena jakości i warunków prowadzenia zajęć dydaktycznych, Inne działania dotyczące kształtowania postaw pro-jakościowych, Zespół ds. Zarządzania Jakością Kształcenia przygotowanie materiałów na posiedzenia WKOZJK wstępna weryfikacja procedur opracowanie materiałów podsumowujących na kolejne posiedzenia komisji (protokoły, analizy, zestawienia) Wydziałowa Komisja ds. Oceny i Zapewniania Jakości Kształcenia przygotowanie projektów uchwał na posiedzenia Rady Wydziału Rada Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej zatwierdzanie procedur oraz zmain w procedurach Pracownicy dydaktyczni Studenci Zespół ds.Zarządzania Jakością Kształcenia Zespół ds.dydaktyki Zespół ds. Współpracy Międzynarodowej, Promocji i Marketingu Sekcja Obsługi studentów Sekcja informatyczna

Akty formalne przygotowane przez WKOZJK Procedura WEK/P1/2013 - dotycząca organizowania oraz sposobu zaliczania praktyk studenckich dla studentów, którzy rozpoczęli studia od 1.10.2011 włącznie Procedura WEK/P2/2013 - dotycząca organizowania oraz sposobu zaliczania praktyk studenckich dla studentów, którzy rozpoczęli studia po 1.10.2011 Procedura WEK/P3/2013 - dotycząca podziału studentów na specjalności kształcenia na wszystkich kierunkach na I i II stopniu studiów Procedura WEK/P4/2013 - dotycząca przeprowadzania konkursu- najlepszy absolwent (TOP 10) Procedura WEK/P5/2013 - dotycząca organizacji wizyty gościa zagranicznego Procedura WEK/P6/2013 - dotycząca przyznawania Nagrody Dziekana dla studentów Procedura WEK/P7/2013 - dotycząca generowania tematów prac dyplomowych Procedura WEK/P8/2013 - dotycząca rekrutacji na studia doktoranckie

Akty formalne przygotowane przez WKOZJK – rok bieżący Procedura WEK/P9/2013 – dotycząca harmonogramowania egzaminów w sesjach Procedura WEK/P10/2013 – dotycząca generowania i wnoszenia zmian –zagadnienia egzaminacyjne dyplomowe Procedura WEK/P11/2013 – dotycząca wyjazdów i przyjazdów pracowników w ramach programów międzynarodowych Procedura WEK/P12/2014 – dotycząca procesu dyplomowania Procedura WEK/P13/2014 – dotycząca wprowadzania zmian w efektach KRK oraz planach i programach kształcenia Treści wszystkich procedur będących przedmiotem uchwał publikowane są na stronie Wydziału Elektroniki w zakładce Wydziałowy System Zapewniania Jakości Kształcenia http://www.weka.pwr.wroc.pl/1822854,41.dhtml