  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Advertisements

Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
czyli o co w tym wszystkim chodzi
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
Informacja nt. krajowego i regionalnych Forów Terytorialnych jako narzędzi kształtowania polityki regionalnej w myśl Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego.
CEL konsolidacja jednostek naukowych oraz podniesienie poziomu i znaczenia w Europejskiej Przestrzeni Badawczej, polskich badań w zakresie zmian zanieczyszczenia.
im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Wrocław, dn. 20 maja 2011 r. Obchody Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 na Dolnym Śląsku Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UMWD Komisja.
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
Rola organizacji pozarządowych we wdrażaniu zrównoważonego rozwoju na przykładzie Włocławskiego Centrum Edukacji Ekologicznej Projekt finansowany z Narodowego.
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
4 maja- 3 września 2009 Gmina Szczawin Kościelny.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Zespół ds. Energetyki WFOŚiGW w Gdańsku
Szansa dla polskiej wsi!
Jan Herbst Cyfrowa przyszłość: Perspektywy i wyzwania dla samorządu, firm i obywateli Diagnozowanie sytuacji społeczno-ekonomicznej - od statystyki.
Celem projektu "Trzymaj formę! jest edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży szkolnej poprzez promocję zasad aktywnego.
Gazetki klasowe na temat partnerskich krajów
Stan edukacji leśnej w polskich szkołach
JAKIE DZIAŁANIA SZKOLNE I LOKALNE SĄ WARTE ZREALIZOWANIA PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI? NASZE POMYSŁY I DOBRE PRAKTYKI.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
TRZYMAJ FORMĘ.
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
FOTORELACJE Z DEBATY O lokalnym EKOROZWOJU. Początki naszej pracy… Malujemy plakaty : ))
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
II Krajowe Forum Wodne 16 – 17 kwietnia 2008 r. GRUPA TEMATYCZNA 2A MORFOLOGIA WÓD NATURALNYCH I UŻYTKOWANIE ZLEWNI Obszar dorzecza Wisły wraz z mniejszymi.
Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski?  Nasze pomysły i dobre praktyki.
Przestrzeń życia Polaków - założenia i struktura raportu
Społeczne zaangażowanie firm na przykładzie Garncarskiej Wioski i Rajskiego Ogrodu Krzysztof Margol.
DEBATA SAMORZĄDOWA „Nie tylko wybory - MSA i inne przedsięwzięcia, czyli w jaki sposób kozienicka młodzież wpływa na lokalną rzeczywistość, i w jaki sposób.
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Koncepcja zagospodarowania przestrzeni pomiędzy XII LO im. H. Sienkiewicza a CXIX LO im. J. Kuronia w Warszawie opiera się na przekształceniu nieużytkowanej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEPROWADZONEJ W P RZEDSZKOLU NR 23 IM. L. K RZEMIENIECKIEJ W Ż ORACH W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.
Wychowanie ekologiczne
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Koło Naukowe „ Agresywni Administratorzy Samorządowi” Targi Kół Naukowych Łódź, października 2004.
Region Miast Aachen: Zaangażowanie i udział!. Opis 1. Ogólne cele partycypacji obywateli 2. Udział wewnętrzny 3. Udział zewnętrzny
REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PARKU GMINNEGO W ORNONTOWICACH
REGIONALISTYKA INSTYTUT HISTORYCZNY UNIWERSYTET WROCŁAWSKI Zostań liderem społeczności lokalnej Poznaj sposoby zarządzania regionem Bądź kreatorem lokalnej.
Mała retencja poprzez inicjatywy obywatelskie I OPOLSKIE FORUM MIKRORETENCJI
„Szerokie partnerstwo trójsektorowe jako narzędzie rozwiązywania problemów Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów” oraz „Dobre praktyki.
JAKOŚĆ PRZESTRZENI – JAKOŚĆ ŻYCIA Proseminarium i seminarium licencjackie na kierunku gospodarka przestrzenna dr hab. Sylwia Kulczyk, dr Katarzyna Duda-Gromada.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Liczby są wszędzie Jestem częścią przyrody. Projekt edukacyjny realizowany w klasach II -VI Szkoły Podstawowej im. I. Łukasiewicza w Zespole Szkolno-Przedszkolnym.
PRACA KOREKCYJNO – EDUKACYJNA Z OSOBAMI STOSUJĄCYMI PRZEMOC REFLEKSJE, UWAGI Z PRAKTYKI JERZY SZCZEPANIEC TARNOWSKI OŚRODEK INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I WSPARCIA.
Roczny Program Współpracy Miasta Poznania z Organizacjami Pozarządowymi na 2015 rok.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
KWARTALNIK DLA RODZICÓW NR /2016. Poznanie najbliższego środowiska Wdrażanie do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa Rozbudzenie zainteresowań.
Spotkanie zespołu eksperckiego Konwentu Marszałków RP ds. polityki przestrzennej, Kielce, Struktura organizacyjna i zatrudnienie w jednostkach.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Rok Klimatu i Środowiska w Puszczykowie Urząd Miejski w Puszczykowie ul. Podleśna Puszczykowo
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU I ROZWOJU ZESPO Ł U SZKÓ Ł SPECJALNYCH W KWIDZYNIE.
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
GMINNY PROGRAM REWITALIZACJI MIASTA ZIELONA GÓRA
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Zapis prezentacji:

  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie młodzieży w odpowiedzialne uczestnictwo w życiu publicznym ze szczególnym uwzględnieniem środowiska lokalnego,  ukazanie korzyści płynących z angażowania się w działania obywatelskie i społeczne,  kształtowanie umiejętności przechodzenia od teorii do praktyki,  kształtowanie umiejętności konstruktywnej dyskusji. Cele debaty: