Dyrektor I LO im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku
Advertisements

klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
PODJĘŁYŚMY SIĘ ZADANIA PRZEPROWADZENIA DEBATY NA TEMAT:
Wystawa w naszej szkole w dniach września 2009 r.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zorganizowana w Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku.
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
Młodzieżowa Akcja Obywatelska „20 lat wspólnie” w gimnazjum nr 3 im
Debata : „Motywacja do nauki”.
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Bezstronność moderacji. Rzetelność i rzeczowość wypowiedzi. Możliwość odebrania głosu przez prowadzące (niezgodności z regulaminem debaty) Zakaz ataków.
SPRAWOZDANIE SZKOLNEGO KLUBU EUROPEJSKIEGO „EURO-FANI” Z REALIZACJI PLANU PRACY W ROKU KALENDARZOWYM 2012 – - EUROPEJSKIM ROKU AKTYWNOŚCI OSÓB STARSZYCH.
10 września 2009 roku szkolny doradca zawodowy, p. B. Białożyt- Horzela, poinformowała Grono Pedagogiczne Gimnazjum nr 9 o możliwości zgłoszenia szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Nowej Soli
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Udział uczniów w konkursach.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
EDUKACJA W GŁĘBOWICACH W LATACH NA PODSTAWIE WYWIADÓW UDZIELONYCH PRZEZ PANIĄ URSZULĘ BABIŃSKĄ - DYREKTORA ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO W.
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Szkoła Współpracy.
PODSTAWY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDÓW UCZNIOWSKICH
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
24 maja 2014 r.. § 1 Regulamin uczestnictwa w Pikniku Pozarządowym, zwany dalej Regulaminem, określa podstawowe zasady prezentacji organizacji pozarządowych.
BIBLIOTEKARZ ROKU 2013 Województwa Małopolskiego
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
DEBATA „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY” Dominika Markiewicz i Krzysztof Uher.
Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Golinie
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Serdecznie witamy:  Pana Jerzego Soskę burmistrza Miasta i Gminy Zakliczyn, byłego dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie  Pana Józefa.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
DEBATA OKSFORDZKA kl. III gimn. Z ramienia Samorządu Szkolnego
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Gimnazjum nr 1 im.Bohaterów Monte Cassino w Złocieńcu Złocieniec – 20 lat Samorządu Terytorialnego Samorząd Terytorialny.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
W dniu 30 marca 2011r. w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie przy ul. Płockiej 32, przeprowadzone zostały eliminacje.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Zaproszenie Szanowni Państwo,
DEBATA KODEKS 2.0.
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
UCZNIU, SAM ZDECYDUJ, NA CO ZOSTANIE WYDANE ZŁ
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Zapis prezentacji:

Dyrektor I LO im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie

Wójt gminy Lisia Góra

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Tarnowa

Kierownik Zespołu Środków Pomocowych w Tarnowie

Redaktor serwisu informacyjnego Gminy Lisia Góra, koordynator gminny Programu edukacji ekonomicznej „Na własne konto”

Kierownik Punktu Informacji Europejskiej EUROPE DIRECT-Tarnow; właściciel firmy szkoleniowo- doradczej euroPiM

Dyrektor Działu Współpracy z Zagranicą PWSZ w Tarnowie

Zastępca dyrektora Zespołu Szkół w Lisiej Górze, opiekun grupy projektowej, biorącej udział w programie „Na własne konto”

Nauczyciel Gimnazjum w Starych Żukowicach, zwyciężczyni ogólnopolskiej edycji Programu „Na własne konto 2013”

Uczestniczka programu „Erasmus”

Posłanka XIX kadencji SDiM, uczennica I LO w Tarnowie

Posłanka XVIII kadencji SDiM, uczennica I LO w Tarnowie

§1 Niniejszy regulamin wiąże wszystkich uczestników debaty §2 Prowadzący mają obowiązek prowadzić debatę w sposób bezstronny zapewniający wszystkim stronom równą szansę zaprezentowania swoich poglądów. §3 Strony odpowiadają na pytania w sposób rzetelny i rzeczowy po udzieleniu głosu przez prowadzących debatę. Przewidywany maksymalny czas wypowiedzi to 3 minuty. §4 Prowadzący mają możliwość odebrania głosu w przypadku zachowania niezgodnego z Regulaminem lub Planem debaty

§5 Aby otrzymać prawo głosu, niezbędne jest zgłoszenie się. §6 Zabrania się zachowania niezgodnego z dobrymi obyczajami oraz zakłócania przebiegu debaty. §7 W przypadku naruszenie zasad niniejszego Regulaminu debaty przewiduje się kary porządkowe, w stosunku do uczestników debaty – upomnienie lub wyproszenie z debaty. §8 Pozostanie na sali wiąże się jednocześnie z akceptacją przedstawionego regulaminu oraz zgodą na wykorzystywanie wizerunku i danych osobowych w związku z przygotowaniami uczniów do konkursu związanego z XX edycją Sejmu Dzieci i Młodzieży organizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. Pozostanie na sali wiąże się jednocześnie z akceptacją przedstawionego regulaminu oraz zgodą na wykorzystywanie wizerunku i danych osobowych w związku z przygotowaniami uczniów do konkursu związanego z XX edycją Sejmu Dzieci i Młodzieży organizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Pytanie #1

Pytanie #2

Pytanie #3

Pytanie #4